• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Waarom voelt het soms net aan alsof ik aan het werk ben... =(

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 9:06 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Godverdomme, blijf toch eens een keer thuis met je kinderen!

    Greedling schreef:

    Never enough.

    De trash:klasse ratio is iets te goed uitgebalanceerd in mijn look vandaag om zomaar verregend te laten worden. Op zoek naar een regenbroek dan maar. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oja, want stoppen met roken is echt het einde van de wereld. Stel je niet aan. Als je denkt dat je je nu vol gaat vreten ga je toch ook lekker op een dieet meteen? Kan je ook wel gebruiken.

    Je maakt echt een vreselijk kutwijf van me als je er bent. Je kan beter een week weg blijven voordat ik een keer echt tegen je ga uitvallen.

    Oké, ik vind het niet prettig dat er iemand geparkeerd staat aan de overkant van de straat en gewoon in zijn auto blijft zitten. :/


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil met mijn hoofd tegen een muur slaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    jemig wat voel ik me foodbloghipster/healthyfreak met mijn overnight oats.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    It's not like I friggin' care


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mensen worden steeds gekker
    Een groot feest geven voor een zes jarige? Doe het dan wanneer ze 16 of 18 word.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Gvd, uitgespreid naar de rest van mijn handen en mijn rechter onderarm. Ik loop er nu al 8 maanden mee, houd het dan nooit op? -_-

    Mercator schreef:
    jemig wat voel ik me foodbloghipster/healthyfreak met mijn overnight oats.


    Ik ook met mijn vissticks als ontbijt
    o wait
    that's not how any of this works
    maar wel lekker


    i put the fun in funeral



    Ga weg, ga weg, ga weg, ga weg, ga weg! Ik wil geen fucking stom sollicitatie cv video ding maken! >:c

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 11:11 ]


    26 - 02 - '16

    ik word he-le-maal gek hier. Mijn ademhaling is naar de tering en elke keer dat ik hier naartoe moet, voel ik de neiging om mezelf voor een bus te gooien.

    Square schreef:
    (...)

    Braadworst, oh help. De wetenschap is nu echt te ver gegaan. :W
    Het zal ook vast wel verschillen per supermarkt, maar die tante was verbaasd over naturel chips. Dat vond ik dan weer verrassend, want voor mij is dat min of meer de basis van alle chips.
    Het was echt super lekker. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.