• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Sweet Home

    Jeeeetjemina wat staat FB vol negativiteit vandaag. D: that's a place I ain't going to for a while, that's for sure.

    Laat ik maar gewoon aan de studie gaan. En stiekem hopen dat er een wonder gebeurt en dat we niet wéér vlees met sla eten. Hoewel ik nu al kan voorspellen dat dat niet gebeuren zal en we weer hetzelfde eten x)

    Maar ik ben best productief bezig geweest vandaag, dus dat is goed. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vandaag lip piercings besteld en ook nog wat losse balletjes en puntjes ;3



    M'n favoriet, nu al :





    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nice try school hahahah


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Pre-con impatience. Arrrgh.


    kindness is never a burden.

    Giraffe schreef:
    Wáárom zei ik "misschien". "Ja" is een lettergreep minder, gemakkelijker te schrijven en ook nog eens het antwoord dat ik eigenlijk wilde geven, maar ik ben veel te pussy daarvoor. Ik ga echt nooit meer "misschien" in mijn hele leven zeggen.


    Kans is niet verkeken toch, zeg alsnog ja ;)


    Sarah = ongewoon sexy

    Whoop whoop. Meer dan 33000 mensen hebben op mijn profiel gekeken. Dat is best veel ;x


    26 - 02 - '16

    Omg, ik geef je niet zijn naam zodat je me maar foto's kan sturen van hem, hahaha. Maar toch bedankt. Nu mag je ook kijken waar hij woont en of hij een relatie heeft. Vertel me dat ook maar even dan.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 18:14 ]

    Twee maten te groot maat daaaamn deze trui zit zo lekker :9~

    Ik hoop echt dat dat geld van mijn vakantiejob eindelijk eens gestort is. Anders heb ik een probleem morgen. :/


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het is zeer nice om van anderen te horen dat ze denken dat je wel door bent, omdat je opvalt c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Spannend, spannend.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    I thought you were my home.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Verliefdheid is zo raar.

    This is gonna be the best day of my life, my li-i-i-i-ife


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    26 - 02 - '16