• Ik heb vandaag mijn masterdiploma gekregen! *O*
    Zoals sommigen wel weten heb ik veel problemen gehad met mijn scriptiebegeleider omdat hij er nooit was (ook niet op de uitreiking), dus des te blijer ben ik dat ik dit nu allemaal achter me heb kunnen laten. Ik heb een geweldige zes jaar op de uni gehad en zal het ook zeker gaan missen, maar ik ben ook erg blij dat het nu is afgelopen!

    Ik wil nog even iedereen bedanken die mij gisteren in een ander topic kledingadvies heeft gegeven, ik vind het super fijn dat iedereen hier altijd zo met je meedenkt. <3
    Hieronder een foto van mij in het zogenoemde Zweetkamertje, waar alle afgestudeerde masterstudenten hun naam op de muur mogen schrijven. (:



    En taart hoort er natuurlijk ook bij! (:




    Every villain is a hero in his own mind.

    Aaah super gaaf en gefeliciteerd!


    Your make-up is terrible

    whoopwhoop gefeliciteerd! *(:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ahh, gefeliciteerd Natascha! Wat fijn dat je het ondanks al dat gedoe met je begeleider toch gehaald hebt. *O*

    En oh mijn God, wat een geweldige taarten zijn dat. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Geweldig! Gefeliciteerd, dat moet een goed gevoel geven. (:


    What would Emma do?

    Furiosa schreef:
    Aaah super gaaf en gefeliciteerd!


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat goed van je! Gefeliciteerd! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Ah. Wat ontzettend gaaf! Gefeliciteerd. En wat zag je er prachtig uit. (:


    The truth is out there.

    Epiphanies schreef:
    Ah. Wat ontzettend gaaf! Gefeliciteerd. En wat zag je er prachtig uit. (:


    26 - 02 - '16

    Aaah, gefeliciteerd! Ik ben echt blij voor je *O*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wauw, gefeliciteerd! Die scriptiebegeleider klonk echt als een hel, dus heel knap dat je het ondanks die ellende nog gehaald hebt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Proficiat!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd!


    Caution first, always.

    Gefeliciteerd! (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Wat goed! Gefeliciteerd! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    congratz natas!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."