• Ik heb toestemming van Endress.



    Hallo iedereen,

    Bij deze organiseer ik een traditionele WvW-wedstrijd. Ik zoek 30 tot 40 enthousiaste deelnemers die actief willen meedoen. Indien je mee wil doen, gelieve dan ook je (schuil)naam door te geven, dat is aangenamer.
    Ik zoek verder geen medewedstijdhouders.
    Er is ook geen prijs, het is puur voor de eer en het plezier.

    Rollen
    Weerwolven (3):
    De weerwolven kiezen elke nacht een slachtoffer uit de inwoners van Wakkerdam.
    Opperwolf (1):
    Staat rechtstreeks in contact met mij. Eens de rollen verdeeld zijn, mogen de weerwolven onderling beslissen wie hun opperwolf wordt. Die persoon geeft elke nacht door wie het slachtoffer is.
    Slet (1):
    Zij brengt elke nacht bij iemand anders de nacht door. Indien ze overnacht bij het slachtoffer van de wolven, zal de slet zelf ook gedood worden. De slet kan nooit tweemaal bij dezelfde persoon slapen, dus niet enkel tweemaal na elkaar.
    Cupido (1):
    In de eerste nacht beslist cupido welke twee inwoners hij aan elkaar koppelt. De twee personen in kwestie weten hiervan en proberen samen te overleven. Als één van beiden sterft, dan sterft de andere van liefdesverdriet. Indien dit gebeurt, kiest cupido twee andere geliefden.
    Heks (1):
    Zij heeft twee drankjes die ze beide slecht eenmaal kan gebruiken. Eentje om een slachtoffer van de wolven te redden en eentje om iemand te vermoorden. Elke nacht zal ik de heks een berichtje sturen met daarin het slachtoffer van de wolven.
    Jager (1):
    Als de jager sterft, reikt hij uit naar zijn jachtgeweer en kan in een laatste wanhoopsdaad nog een schot aflossen en iemand naar keuze mee vermoorden. Dit kan 's morgens zijn als hij ontdekt dat hij sterft, maar ook wanneer de burgers besluiten hem te verbranden.
    Ziener:
    De ziener mag 's nachts de rol van een inwoner vragen.
    Genezer (1):
    Dit personage mag elke nacht iemand beschermen tegen de weerwolven, ook zichzelf. Het mag niet twee nachten na elkaar dezelfde persoon. Als de genezer een geliefde beschermt, kan deze nog steeds sterven uit liefdesverdriet.
    Zondebok (1):
    Als bij een stemming gelijkspel is, wordt de zondebok automatisch gedood (ook als er zondebok niet een van de verdachten is). Als hij doodgaat mag de zondebok speler(s) (maximaal drie) aanduiden die de volgende dag niet mag of mogen stemmen.
    Burgers (9):
    Zij hebben geen speciale rol en hoeven enkel tijdens de dagen te stemmen.


    Info
    Het spel wordt verdeeld in dagen en nachten. Het begint met de eerste nacht, nadat jullie je rol gekregen hebben. Wolven weten wie de andere wolven zijn en kiezen een opperwolf uit. Die overlegt met de andere over welk slachtoffer ze kiezen en laat dat ook aan mij weten. 's Nachts kiest ook de slet bij wie ze blijft slapen, de ziener mag iemands rol inkijken, cupido kiest een koppel uit, de genezer beschermt iemand en de heks kan een van haar drankjes gebruiken, nadat ze van mij te horen heeft gekregen wie het slachtoffer is. De gewone burgers hoeven 's nachts niets te doen. Iedereen die een van de vorige rollen heeft, PB't mij. De volgende dage komt dan hoofdstuk online met de keuze van de wolven, het slachtoffer.
    In dat hoofdstuk mogen alle nog levende spelers hun stem uitbrengen in reacties om een wolf aan te duiden. Degene met de meeste stemmen wordt in het volgende hoofdstuk op de brandstapel geworpen en sterft. Tezelfdertijd moeten alle mensen met een 'speciale' rol weer een PB sturen. Zo loopt het voort tot ofwel de wolven, ofwel de burgers gewonnen hebben.

    Elke dag en nacht duren drie tot vier dagen.


    Deelnemers Gesloten
    1. McFlurry - Monteriggioni
    2. Spence - Fillion
    3. Lotte - Mignon • Burger • In relatie met McFluffy
    4. Anne - hermelien16 • Burger
    5. Xantheve - Wastelander
    6. Livia - Livton
    7. Sarita - Gayle
    8. Alyse - Melizsa • Burger
    9. McFluffy - Hazy • Cupido • In relatie met Lotte
    10. Ness - Calibraska
    11. Lisa - Asil98 • Burger
    12. Lucca - Facilier
    13. Madelon - Noledam • Burger
    14. Puck - Ashallayn • Opperwolf
    15. Noek - McStonem
    16. Sylvester - Delfino • Burger
    17. Marjolein - VaIe • Burger
    18. Danique - Cleiona • Weerwolf
    19. Eva - Allies
    20. Newtmas - Kangster

    Regels
    - De huisregels van Quizlet.
    - Houd je rol voor jezelf.
    - Afwezigheden en naamsveranderingen doorgeven.
    - Gelieve niet samen te werken, tenzij je een wolf bent.
    - Ik verwacht dat je elke dag stemt en dat mensen met een speciale rol elke nacht hun beslissing doorsturen.


    Veel speelplezier!

    Groetjes,
    Melissa

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 17:46 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    O ja, ik ga op de YA sleepover van Vrijdag op Zaterdag zonder WIFI. Dit zou een probleem kunnen zijn.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Gewoon routine: Wastelander, waarom heb je de tweede- en de vierde ronde niet gestemd?

    [ bericht aangepast op 11 okt 2015 - 17:48 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    McStonem schreef:
    Ik ben vanaf vannacht t/m vrijdag (16 oktober) in Praag, hier heb ik het druk en ik heb in de hotelkamer ook geen wifi. De reden van voorbereidingen hiervoor en een weekend niet thuis is ook de reden van mijn afwezige stem.


    Ik zal er rekening mee houden en de volgende dag laten duren tot zaterdag/zondag. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melizsa schreef:
    O ja, ik ga op de YA sleepover van Vrijdag op Zaterdag zonder WIFI. Dit zou een probleem kunnen zijn.


    Zijn het slechts twee dagen? ^^ Normaal start de volgende dag donderdag (of woensdagavond nog) en waarschijnlijk is de deadline pas de zondag. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Zijn het slechts twee dagen? ^^ Normaal start de volgende dag donderdag (of woensdagavond nog) en waarschijnlijk is de deadline pas de zondag. (:

    Inderdaad 2 dagen.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Melizsa schreef:
    (...)
    Inderdaad 2 dagen.


    Dan zorg ik er voor dat je tijd genoeg hebt. (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Dan zorg ik er voor dat je tijd genoeg hebt. (;

    Trouwens; leuke pf foto!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Melizsa schreef:
    (...)
    Trouwens; leuke pf foto!


    Dankje, maar laten we niet te veel offtopic gaan. (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind Herakles' stemgedrag nogal raar:

    1: Cleiona (Weerwolf) – Zucht.
    2: VaIe (Burger) – Geen Reden.
    3: VaIe (Burger) – Geen Reden.
    4: Wastelander (?) – Geen Reden.


    Cleiona is logisch, want die was er sowieso al uit. Voor VaIe werd geen theorie genoemd; ook nergens in het topic. Zelfs niet een 'random' of 'ik heb geen idee'. Best wel raar, want VaIe was een gewone burger, al moet ik Herakles' mening hier nog wel van horen. Dan heb je nog Wastelander; waar echt TOTAAL geen aanleiding voor is, want Wastelanders stemgedrag is niet dat van een weerwolf. Ook heeft ze geen aanvallend stemgedrag vertoond.
    Xantheve - Wastelander

    1: Cleiona (Weerwolf) – geen reden genoemd.
    2: Niet Gestemd
    3: Melizsa – gebrek aan theorieën.
    4: Niet Gestemd


    En dat is mijn theorie. Dus. Ja.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik weet niet zo goed of ik dit vreemd moet vinden, maar verdacht ga ik het voorlopig nog niet noemen. Maar Hermelien16 stemt elke ronde op iemand anders en ze stemt dan ook nog op de personen die bijna nooit aanbod komen. Is dit om als weerwolf niet op te vallen of heeft ze er een andere reden voor?
    Wat denken jullie?
    Hier even haar stemmen in een spoiler.

    Eerste dag: Gayle/Sarita
    Tweede dag: Ness/Calibraska
    Derde dag: Madelon/Noledam
    Vierde dag: Noek/Mcstoned


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kangster schreef:
    Ik weet niet zo goed of ik dit vreemd moet vinden, maar verdacht ga ik het voorlopig nog niet noemen. Maar Hermelien16 stemt elke ronde op iemand anders en ze stemt dan ook nog op de personen die bijna nooit aanbod komen. Is dit om als weerwolf niet op te vallen of heeft ze er een andere reden voor?
    Wat denken jullie?
    Hier even haar stemmen in een spoiler.

    Eerste dag: Gayle/Sarita
    Tweede dag: Ness/Calibraska
    Derde dag: Madelon/Noledam
    Vierde dag: Noek/Mcstoned


    Het enige dat ik denk, is dat je een goed punt hebt. Want waarom zou je anders de hele tijd random stemmen? Tenminste, ik vind dat telkens random stemmen gelijk staat aan "ik weet het niet, dus doe maar gewoon wat" of "het boeit me niet"


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Het enige dat ik denk, is dat je een goed punt hebt. Want waarom zou je anders de hele tijd random stemmen? Tenminste, ik vind dat telkens random stemmen gelijk staat aan "ik weet het niet, dus doe maar gewoon wat" of "het boeit me niet"


    Daar zeg je wel wat, maar waarom aan een wedstrijd mee doen als je het uiteindelijk niet veel zal boeien?
    Het niet weten kan ook wel natuurlijk, maar alsnog gewoon op mensen die bijna niet in het spel voorkomen stemmen. Het kan ook dat ze een speciale rol heeft en niet echt als gevaar wil voorkomen.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kangster schreef:
    (...)

    Daar zeg je wel wat, maar waarom aan een wedstrijd mee doen als je het uiteindelijk niet veel zal boeien?
    Het niet weten kan ook wel natuurlijk, maar alsnog gewoon op mensen die bijna niet in het spel voorkomen stemmen. Het kan ook dat ze een speciale rol heeft en niet echt als gevaar wil voorkomen.


    Dat zou inderdaad ook nog goed kunnen ja. Er is maar 1 persoon naast hermelien die dat kan weten..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Dat zou inderdaad ook nog goed kunnen ja. Er is maar 1 persoon naast hermelien die dat kan weten..


    Wie is dat dan?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kangster schreef:
    (...)

    Wie is dat dan?


    De ziener

    En Ledecky haha x)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2015 - 19:36 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."