• Ik heb toestemming van Endress.



    Hallo iedereen,

    Bij deze organiseer ik een traditionele WvW-wedstrijd. Ik zoek 30 tot 40 enthousiaste deelnemers die actief willen meedoen. Indien je mee wil doen, gelieve dan ook je (schuil)naam door te geven, dat is aangenamer.
    Ik zoek verder geen medewedstijdhouders.
    Er is ook geen prijs, het is puur voor de eer en het plezier.

    Rollen
    Weerwolven (3):
    De weerwolven kiezen elke nacht een slachtoffer uit de inwoners van Wakkerdam.
    Opperwolf (1):
    Staat rechtstreeks in contact met mij. Eens de rollen verdeeld zijn, mogen de weerwolven onderling beslissen wie hun opperwolf wordt. Die persoon geeft elke nacht door wie het slachtoffer is.
    Slet (1):
    Zij brengt elke nacht bij iemand anders de nacht door. Indien ze overnacht bij het slachtoffer van de wolven, zal de slet zelf ook gedood worden. De slet kan nooit tweemaal bij dezelfde persoon slapen, dus niet enkel tweemaal na elkaar.
    Cupido (1):
    In de eerste nacht beslist cupido welke twee inwoners hij aan elkaar koppelt. De twee personen in kwestie weten hiervan en proberen samen te overleven. Als één van beiden sterft, dan sterft de andere van liefdesverdriet. Indien dit gebeurt, kiest cupido twee andere geliefden.
    Heks (1):
    Zij heeft twee drankjes die ze beide slecht eenmaal kan gebruiken. Eentje om een slachtoffer van de wolven te redden en eentje om iemand te vermoorden. Elke nacht zal ik de heks een berichtje sturen met daarin het slachtoffer van de wolven.
    Jager (1):
    Als de jager sterft, reikt hij uit naar zijn jachtgeweer en kan in een laatste wanhoopsdaad nog een schot aflossen en iemand naar keuze mee vermoorden. Dit kan 's morgens zijn als hij ontdekt dat hij sterft, maar ook wanneer de burgers besluiten hem te verbranden.
    Ziener:
    De ziener mag 's nachts de rol van een inwoner vragen.
    Genezer (1):
    Dit personage mag elke nacht iemand beschermen tegen de weerwolven, ook zichzelf. Het mag niet twee nachten na elkaar dezelfde persoon. Als de genezer een geliefde beschermt, kan deze nog steeds sterven uit liefdesverdriet.
    Zondebok (1):
    Als bij een stemming gelijkspel is, wordt de zondebok automatisch gedood (ook als er zondebok niet een van de verdachten is). Als hij doodgaat mag de zondebok speler(s) (maximaal drie) aanduiden die de volgende dag niet mag of mogen stemmen.
    Burgers (9):
    Zij hebben geen speciale rol en hoeven enkel tijdens de dagen te stemmen.


    Info
    Het spel wordt verdeeld in dagen en nachten. Het begint met de eerste nacht, nadat jullie je rol gekregen hebben. Wolven weten wie de andere wolven zijn en kiezen een opperwolf uit. Die overlegt met de andere over welk slachtoffer ze kiezen en laat dat ook aan mij weten. 's Nachts kiest ook de slet bij wie ze blijft slapen, de ziener mag iemands rol inkijken, cupido kiest een koppel uit, de genezer beschermt iemand en de heks kan een van haar drankjes gebruiken, nadat ze van mij te horen heeft gekregen wie het slachtoffer is. De gewone burgers hoeven 's nachts niets te doen. Iedereen die een van de vorige rollen heeft, PB't mij. De volgende dage komt dan hoofdstuk online met de keuze van de wolven, het slachtoffer.
    In dat hoofdstuk mogen alle nog levende spelers hun stem uitbrengen in reacties om een wolf aan te duiden. Degene met de meeste stemmen wordt in het volgende hoofdstuk op de brandstapel geworpen en sterft. Tezelfdertijd moeten alle mensen met een 'speciale' rol weer een PB sturen. Zo loopt het voort tot ofwel de wolven, ofwel de burgers gewonnen hebben.

    Elke dag en nacht duren drie tot vier dagen.


    Deelnemers Gesloten
    1. McFlurry - Monteriggioni
    2. Spence - Fillion
    3. Lotte - Mignon • Burger • In relatie met McFluffy
    4. Anne - hermelien16 • Burger
    5. Xantheve - Wastelander
    6. Livia - Livton
    7. Sarita - Gayle
    8. Alyse - Melizsa • Burger
    9. McFluffy - Hazy • Cupido • In relatie met Lotte
    10. Ness - Calibraska
    11. Lisa - Asil98 • Burger
    12. Lucca - Facilier
    13. Madelon - Noledam • Burger
    14. Puck - Ashallayn • Opperwolf
    15. Noek - McStonem
    16. Sylvester - Delfino • Burger
    17. Marjolein - VaIe • Burger
    18. Danique - Cleiona • Weerwolf
    19. Eva - Allies
    20. Newtmas - Kangster

    Regels
    - De huisregels van Quizlet.
    - Houd je rol voor jezelf.
    - Afwezigheden en naamsveranderingen doorgeven.
    - Gelieve niet samen te werken, tenzij je een wolf bent.
    - Ik verwacht dat je elke dag stemt en dat mensen met een speciale rol elke nacht hun beslissing doorsturen.


    Veel speelplezier!

    Groetjes,
    Melissa

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 17:46 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Delfino schreef:
    Ik snap niet waarom er opeens op mij gestemd wordt, enkel en alleen omdat ik random stemde met een aantal andere mensen. Vind ik ergens een slappe theorie, maar goed. Ik ben onschuldig en ik weet dat iedereen dat kan zeggen, maar toch ben ik heel erg onschuldig.


    Tbh vond ik het juist niet heel verdacht, maar het feit dat je je direct al begint te verdedigen, maakt het wel enigszins verdacht. Desondanks weet ik dat jij je vaak op de achtergrond houdt (ook als wolf) dus ik weet niet wat ik ervan moet denken.. Ik blijf iig met mijn stem bij Herakles.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Tbh vond ik het juist niet heel verdacht, maar het feit dat je je direct al begint te verdedigen, maakt het wel enigszins verdacht. Desondanks weet ik dat jij je vaak op de achtergrond houdt (ook als wolf) dus ik weet niet wat ik ervan moet denken.. Ik blijf iig met mijn stem bij Herakles.

    Dit is wel true. Als je helemaal gaat verdedigen en ook zeggen dat iedereen kan beamen dat je een brave burger bent.. hoezo zouden mensen dat geloven? We hebben geen bewijs dat je het bent, nee, maar ook niet dat je het niet bent.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Denk wat jullie willen, je zit toch fout als je op mij stemt.


    16 - 09 - '17

    Backbiter schreef:
    (...)

    Tbh vond ik het juist niet heel verdacht, maar het feit dat je je direct al begint te verdedigen, maakt het wel enigszins verdacht. Desondanks weet ik dat jij je vaak op de achtergrond houdt (ook als wolf) dus ik weet niet wat ik ervan moet denken.. Ik blijf iig met mijn stem bij Herakles.

    Dan ben ik wel benieuwd waarom je mij verdenkt? Als het echt alleen vanwege het random stemmen is, vind ik 't nogal lame haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Dan ben ik wel benieuwd waarom je mij verdenkt? Als het echt alleen vanwege het random stemmen is, vind ik 't nogal lame haha.


    Nou kijk, het is dag twee en er zijn geen theorieën, dus alle theorieën die er nu komen zijn gebasseerd op 1 dag. Niet vreemd dat ze dan nog niet ijzersterk zijn x) Maargoed, ik vind het opvallend dat je random stemt op een wolf die er al uitgestemd zou worden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Nou kijk, het is dag twee en er zijn geen theorieën, dus alle theorieën die er nu komen zijn gebasseerd op 1 dag. Niet vreemd dat ze dan nog niet ijzersterk zijn x) Maargoed, ik vind het opvallend dat je random stemt op een wolf die er al uitgestemd zou worden.

    Hoezo is dat opvallend als het pas de eerste dag was? Zoals ik in een ander hoofdstuk al vermeldde, heb ik op t moment veel aan mijn hoofd, dus heb ik geen zin in om alles bij te lezen (laatst toch wel gedaan). Ik las toen geen stemmen + eerste dag = idd random stemmen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Hoezo is dat opvallend als het pas de eerste dag was? Zoals ik in een ander hoofdstuk al vermeldde, heb ik op t moment veel aan mijn hoofd, dus heb ik geen zin in om alles bij te lezen (laatst toch wel gedaan). Ik las toen geen stemmen + eerste dag = idd random stemmen.


    Omdat je er daardoor wel tussenuit sprong qua stemmen in vergelijking met de rest? In ieder geval, voor mij, al lijkt niet iedereen mijn mening te delen.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 12:25 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Omdat je er daardoor wel tussenuit sprong qua stemmen in vergelijking met de rest? In ieder geval, voor mij, al lijkt niet iedereen mijn mening te delen.

    Okay, if you think that.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Even een reminder: er kan tot morgen 21u gestemd worden!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik snap niet goed waarom iedereen plotseling op Delifno/Sylvie stemt, gewoonweg omdat ze zich verdedigt. Dat geeft toch helemaal geen duidelijk aan haar identiteit. Je kan je zowel verdedigen doordat je een speciale rol hebt of omdat ze een burger is die gewoon nog niet dood wil gaan. Ik sluit ook niet uit dat ze een wolf is, maar ik vind het een beetje stom dat je deze 'theorie' gebruikt. Misschien hebben we een wolf minder of zijn we eerder een burger kwijt, maar ik vind het een beetje sneu dat je z'n zwakke theorie volgt. My opinion :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kangster schreef:
    Ik snap niet goed waarom iedereen plotseling op Delifno/Sylvie stemt, gewoonweg omdat ze zich verdedigt. Dat geeft toch helemaal geen duidelijk aan haar identiteit. Je kan je zowel verdedigen doordat je een speciale rol hebt of omdat ze een burger is die gewoon nog niet dood wil gaan. Ik sluit ook niet uit dat ze een wolf is, maar ik vind het een beetje stom dat je deze 'theorie' gebruikt. Misschien hebben we een wolf minder of zijn we eerder een burger kwijt, maar ik vind het een beetje sneu dat je z'n zwakke theorie volgt. My opinion :'$


    Nouja, mijn theorie werd niet als veel beter bestempeld haha. Maar ik ben het wel met je eens. Het zou me eerlijk niets verbazen als ze inderdaad een speciale rol heeft. Nouja, gezien de stemmen komen we er snel genoeg achter. Persoonlijk vind ik het nu gewoon opvallender dat iemand snel op een wolf mee stemt dan gewoon random stemt.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kangster schreef:
    Ik snap niet goed waarom iedereen plotseling op Delifno/Sylvie stemt, gewoonweg omdat ze zich verdedigt. Dat geeft toch helemaal geen duidelijk aan haar identiteit. Je kan je zowel verdedigen doordat je een speciale rol hebt of omdat ze een burger is die gewoon nog niet dood wil gaan. Ik sluit ook niet uit dat ze een wolf is, maar ik vind het een beetje stom dat je deze 'theorie' gebruikt. Misschien hebben we een wolf minder of zijn we eerder een burger kwijt, maar ik vind het een beetje sneu dat je z'n zwakke theorie volgt. My opinion :'$

    Ik ben het met je eens!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    De derde nacht.

    Nu wordt het pas echt leuk. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zie je wel dat ik gelijk had? Onschuldige burger, helemaal geen weerwolf.


    16 - 09 - '17

    Thornton --> Calibraska


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'