• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Misfire schreef:
    (...)

    Ongevraagde dick pics (voor zover er überhaupt gevraagde dick pics bestaan) maken iedereen een beetje gay. De natuurlijke reactie erop is vergelijkbaar met degene die je hebt als er een dikke zwarte spin over je arm kruipt. Buiten de slaapkamer kunnen geslachtsdelen verrassend afschrikwekkend zijn.

    Ik was al een beetje gewaarschuwd van te voren ("Ik zou je eigenlijk wel een dick pic willen sturen." "Eigenlijk ken ik je al te lang om dat te willen zien." "*stuurt foto* Sorry! Had hem al verstuurd [bloossmiley]"), maar toch. Het was alsof je gewoon rustig aan het fietsen was, het opeens heel erg donker wordt en uit de hemel begint te pissen. Diepe teleurstelling, gewoon. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Weer een tekst die me er lekker inwrijft hoe weinig banen in de journalistiek zijn. Bij het vak journalistiek, natuurlijk. Crush my dreams...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Misfire schreef:
    (...)

    Ongevraagde dick pics (voor zover er überhaupt gevraagde dick pics bestaan) maken iedereen een beetje gay. De natuurlijke reactie erop is vergelijkbaar met degene die je hebt als er een dikke zwarte spin over je arm kruipt. Buiten de slaapkamer kunnen geslachtsdelen verrassend afschrikwekkend zijn.


    Ik denk dat ze gewoon zeker willen weten of het wel goed en groot genoeg is. Heb er door bepaalde apps ook wat gekregen, maar Gadver, echt.
    Want hoe de PEEP moet je reageren op zo'n foto (N)


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Gayle schreef:
    Altijd leuk om te zien hoe bijna elke meisje op Q aandacht wilt van jongens op Q. :')


    Zijn die er zoveel dan :"D


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Ik bereid me er op voor dat mijn verjaardag óf de allerfuckingbeste dag van mijn leven kan worden door onze afspraak die dag, óf een diepe, diepe teleurstelling. Ik zet mijn geld echter op de allerfucking beste dag van mijn leven, want dat is gewoon wat ik hoop dat het wordt. Oh god kill me please, shit is getting serious.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gayle schreef:
    Altijd leuk om te zien hoe bijna elke meisje op Q aandacht wilt van jongens op Q. :')

    Sinds wanneer dat? Wist ik niks van, lol.

    Backbiter schreef:
    (...)

    Dat je volgens m'n werkboek Engels adhd of iets soortgelijks hebt als je veel praat ofzo. Maar ik heb echt een hekel aan dit soort stereotypering..

    En gezellig ;D

    - Ehh.. yolo? :')

    Welke methode heb je dan eigenlijk?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Brightandlight schreef:
    (...)

    Zijn die er zoveel dan :"D



    Jongens die op Q zitten? Nee daarom willen er ook veel aandacht van hun :')


    "Ignite, my love. Ignite."

    @Homura

    Dat is altijd zo geweest hoor. haha


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    (...)

    Zijn je vakken in het Nederlands of in het Engels? Als voertaal van het vak Engels is, is dat waarschijnlijk de beste keuze voor mailtjes, tenzij je zeker weet dat de docent Nederlands is of heel goed Nederlands spreekt. Als het vak Nederlands is, kun je gewoon voor Nederlands gaan, want dan zou de docent dat sowieso goed moeten kunnen (in theorie dan, hehe). ^^

    De colleges worden meestal in het Engels gegeven, gedeeltelijk omdat de boeken ook in het Engels zijn en gedeeltelijk omdat niet alle docenten even goed Nederlands spreken. Volgens mij verschilt het een beetje per persoon hoe goed hun Nederlands is. Het is in principe zo dat we wel gewoon in het Nederlands vragen mogen stellen en huiswerk mogen doen (hoewel ik zelf automatisch in het Engels overschakel als de opdrachten toch in het Engels staan) en er wordt tijdens de colleges zo af heen en weer wordt geschakeld tussen Nederlands en Engels. Ik vind het in principe ook niet zo'n probleem om een e-mail in het Engels te typen, maar ik ga dan altijd zo twijfelen over hoe ik die moet beginnen of afsluiten.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Als het nu niet redelijk laat was geweest, had ik heel hard mee geblèrd met de oude liedjes van K3. Zonder fucking Josje.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Brightandlight schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze gewoon zeker willen weten of het wel goed en groot genoeg is. Heb er door bepaalde apps ook wat gekregen, maar Gadver, echt.
    Want hoe de PEEP moet je reageren op zo'n foto (N)


    Met een ander ongevraagd plaatje. :')





    BlueJays schreef:
    (...)
    De colleges worden meestal in het Engels gegeven, gedeeltelijk omdat de boeken ook in het Engels zijn en gedeeltelijk omdat niet alle docenten even goed Nederlands spreken. Volgens mij verschilt het een beetje per persoon hoe goed hun Nederlands is. Het is in principe zo dat we wel gewoon in het Nederlands vragen mogen stellen en huiswerk mogen doen (hoewel ik zelf automatisch in het Engels overschakel als de opdrachten toch in het Engels staan) en er wordt tijdens de colleges zo af heen en weer wordt geschakeld tussen Nederlands en Engels. Ik vind het in principe ook niet zo'n probleem om een e-mail in het Engels te typen, maar ik ga dan altijd zo twijfelen over hoe ik die moet beginnen of afsluiten.


    Haha, dat is erg herkenbaar, ja. Vooral vervelend omdat docenten soms echt reacties zonder hoofdletters of punten terugsturen, terwijl je als student over iedere komma twijfelt.
    Maar ik zou dan voor de zekerheid voor een Engels berichtje gaan en desnoods gewoon een passende aanhef en afsluiting googlen. :'D De meeste docenten zijn, in mijn ervaring, niet streng met dat soort dingen. Het gaat er vooral om dat ze de inhoud kunnen begrijpen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Giraffe schreef:
    Ik bereid me er op voor dat mijn verjaardag óf de allerfuckingbeste dag van mijn leven kan worden door onze afspraak die dag, óf een diepe, diepe teleurstelling. Ik zet mijn geld echter op de allerfucking beste dag van mijn leven, want dat is gewoon wat ik hoop dat het wordt. Oh god kill me please, shit is getting serious.


    Succes, je hebt vast een gevoel hoe het zal lopen toch, en mannen zijn daar ook vaak wel doorzichtig in (vind ik). alvast veel plezier en gefeliciteerd wanneer het ook mag zijn (-:


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Gayle schreef:
    (...)


    Jongens die op Q zitten? Nee daarom willen er ook veel aandacht van hun :')


    Oh haha :") details! Ik ben benieuwd


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Gayle schreef:
    @Homura

    Dat is altijd zo geweest hoor. haha

    Ik heb het nooit echt doorgehad, haha. Over het algemeen maakt het mij niet zoveel uit welk geslacht de persoon heeft met wie ik praat ofzo, maar ik denk dat ik altijd toch wat beter met meiden overweg kan (zowel in real life als op internet) ^^
    Niet dat ik allergisch ben voor jongens of iets dergelijks, tho. Ik val zelfs op ze, hahaha. Ik begrijp ze alleen vaak wat minder goed (komt ook gewoon doordat ik met weinig jongens omga).


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ciseleren, brunois, ciseleren, brunois... woosh. Koksmes, paresienneboor, dunschiller, hakmes. Woosh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.