• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    Met alle respect, meneer en mevrouw roostermaker, maar wat de fuck bezielt jullie om alle buitengymlessen in de regen door te laten gaan als mensen toch al zo snel ziek worden deze maanden? Het nut daarvan is... ???


    Simpel, dan blijft er niemand over om les te geven en hebben de docenten ook eens rust.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Simpel, dan blijft er niemand over om les te geven en hebben de docenten ook eens rust.

    Hebben ze al, want de meeste docenten hebben het virus ook al te pakken. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Hebben ze al, want de meeste docenten hebben het virus ook al te pakken. :')


    Ooh, ze gaan gewoon voor de school tijdelijk sluiten? Slim. Lekker goedkoop ook.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ooh, ze gaan gewoon voor de school tijdelijk sluiten? Slim. Lekker goedkoop ook.

    Nah, dat nooit. Ze gaan voor eindeloos doorgaan met een half team dat vervolgens overspannen raakt terwijl de rest uitziekt.

    // Spijbelen of niet spijbelen, that's the question. Het allerlaatste dat ik wil is in de stromende regen sporten nu ik mezelf toch al niet warm kan houden, maar mama is er niet om me ziek te melden en ik heb ook geen zin in vier uur nablijven. Decisions, decisions...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Docent; 'Je klinkt een beetje verkouden.'
    Ik: *verkouden stem* 'Echt waar?' :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Ik weet niet over wie je het hebt."
    Dude, ik ben alleen nog maar een halve week alles erover aan het volspammen. At least pretend you care.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hee
    Hoe ist?
    Ik ben vrij
    Vanaf nu dus zeg maar
    ??
    Hee

    Je hebt wel doorzettingsvermogen. Misschien dat als je niet zou doen alsof er niets aan de hand was en eens verantwoordelijkheid zou nemen, dat ik je niet zou negeren.


    i put the fun in funeral

    I am free.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kom op, wanneer gaat dat nu eindelijk in orde zijn? School begint maandag weer -_-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I begin to assemble what weapons I can find,
    'Cause sometimes to stay alive you got to kill your mind.


    Ik geloof dat iedereen wel eens zo'n momentje dat 'ie gaat fantaseren wat er zou gebeuren na zijn/haar dood. Alsjeblieft, hou op. Stop met denken. Stop.

    :)

    Jeezz ik ben al weg hoor


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ahh, die hoofdpijn! D;


    Caution first, always.

    hoi, het gaat onweren, en ik ben bang voor onweer. En al helemaal als ik buiten ben.
    Doei.

    Furiosa schreef:
    I'm such a fat dissapointment.

    No! Ik heb juist zoveel bewondering voor jou, hoe je zoveel bent afgevallen en ondanks dat je wel eens terugviel altijd weer terug op schema kwam. Heel stille bewondering, maar bij deze dan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."