• Hallo Q,

    Voor mijn studie moet ik een dictee afnemen bij tien Nederlandse eerstejaars universiteits- of hbo-studenten. Nou is het probleem dat ik er exact nul weet te vinden in mijn directe omgeving, dus ik dacht, laat ik het hier ook eens proberen. Niet geschoten is altijd mis. :Y)

    Ik ben dus op zoek naar mensen uit Nederland die op dit moment bezig zijn met het eerste jaar van een studie aan de universiteit of het hbo die deze week tijd hebben. Letterlijk het enige wat je zou moeten doen is een dictee maken dat ongeveer twintig minuten kost. Ik zal ook wat persoonlijke gegevens nodig hebben, maar dat is alleen voor de dataverzameling. Alles wordt volledig geanonimiseerd zodra je uitslag echt voor het onderzoek gebruikt zal worden.

    Nou studeer ik zelf in Groningen, dus het zou natuurlijk het allermooist zijn als er mensen waren die ook daar in de buurt wonen of er de komende week toevallig zijn. Dit heeft sterk de voorkeur en ik beloof taart in ruil voor hulp. Het kan een mini-meeting worden! :'D
    Als je niet naar Groningen kunt komen, denk ik dat het echter ook mogelijk zou moeten zijn iets te regelen via Skype of Tinychat. Je zou dan wel de papieren versie van het dictee moeten opsturen via post of een erg duidelijke foto naar me mailen. Taart wordt in dat geval wat lastig, maar ik kan wel vijftien credits per persoon aanbieden. (Dit zou wel een soort tweederangs optie zijn, dus als ik irl voldoende mensen kan vinden, heeft dat voorrang.)

    Dus, eh. Help? (bloos)


    Edit: Ik zit nu (woensdag, half een) in de universiteitskantine van de Harmonie in Groningen! Alle eerstejaars welkom. :Y)

    Edit: Ik zit nu (donderdag) weer in de kantine van de Harmonie tot 15:45! Ik heb chocoladetaart. *O*

    Edit: Het is nu maandag en ik ben er alweer, van nu tot vier uur. Alle eerstejaars welkom. :'D

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 12:47 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Thornton schreef:
    Tweede jaars MBO'er hier. :c

    SPECS schreef:
    Als ik nou eens een opleiding had gevonden, dan had ik je graag geholpen...maar helaas.=') Ik zou eerste jaars moeten zijn.^^

    Markey schreef:
    (...)


    Jammer! Maar ik weet jullie alvast te vinden als ik volgend jaar nog een keer op zoek zou moeten naar eerstejaars, haha. :Y)



    Thornton schreef:
    Eerste jaars MBO'er hier. :c

    Feline schreef:
    (...)

    Doofenshmirtz schreef:
    (...)


    Helaas, het moeten echt mensen op het hbo of de universiteit zijn. Mbo'ers zijn gemiddeld weer wat jonger als ze beginnen, dus dan is de normering weer wat anders. Toch bedankt! (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ethan schreef:
    Eerstejaars uni uit A'dam. Ik zou vrijdag eventueel even langs kunnen komen, na twaalven (middag), alleen is het zo jammer dat ik in de avond ook nog in Brabant moet zijn.


    Oei oei, Groningen ligt niet bepaald op de weg van Amsterdam naar Brabant. Ik durf echt niet van je te vragen dat je dan helemaal hierheen komt.



    BlueJays schreef:
    Ik zou je best willen helpen, maar naar Groningen reizen vind ik toch iets te ver. Mocht je nou echt niet genoeg mensen kunnen vinden, dan wil ik best een skypedictee o.i.d. doen (:


    Ja, haha, dat kan ik goed begrijpen. Groningen is ook een beetje zo'n uithoek. Maar bedankt, Charlotte, ik zal je sowieso iets laten weten als ik nog mensen tekort kom! ^^



    Hildebrand schreef:
    Ik ben eerstejaars student aan de Rijksuniversiteit Groningen (:


    Ah, ik had half verwacht dat ik geen Groningse studenten zou vinden, haha. Awesome! *O*
    Het hangt natuurlijk van je studie af waar je normaal gesproken les hebt, maar ken je het Harmoniecomplex midden in de stad, aan de Oude Kijk in 't Jatstraat? Er is daar direct als je binnenkomt een kantine aan de ene kant. Zou het lukken om daar morgenmiddag na twaalf uur of donderdag tussen één en vijf langs te komen? (:
    Het is ook mogelijk om iets anders af te spreken als dat je echt niet lukt, maar dit zouden voor mij de beste tijden zijn. (En mocht je nog vrienden of jaargenoten kunnen meelokken met de belofte van een stuk chocoladetaart - graag!)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ah, ik had half verwacht dat ik geen Groningse studenten zou vinden, haha. Awesome! *O*
    Het hangt natuurlijk van je studie af waar je normaal gesproken les hebt, maar ken je het Harmoniecomplex midden in de stad, aan de Oude Kijk in 't Jatstraat? Er is daar direct als je binnenkomt een kantine aan de ene kant. Zou het lukken om daar morgenmiddag na twaalf uur of donderdag tussen één en vijf langs te komen? (:
    Het is ook mogelijk om iets anders af te spreken als dat je echt niet lukt, maar dit zouden voor mij de beste tijden zijn. (En mocht je nog vrienden of jaargenoten kunnen meelokken met de belofte van een stuk chocoladetaart - graag!)


    Ja, ik zit ook bij Letteren dus ik zou er eventueel vandaag wel kunnen zijn bij de kantine. Kan het ook iets eerder?


    Not all those who wander are lost.

    Hildebrand schreef:
    (...)

    Ja, ik zit ook bij Letteren dus ik zou er eventueel vandaag wel kunnen zijn bij de kantine. Kan het ook iets eerder?


    Sorry, dat gaat mij vandaag niet lukken! Ik moet vanochtend nog wat dingen voorbereiden. ^^ Eventueel heb ik wel morgen tijd voor elf uur, als dat goed zou uitkomen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wel Groningen, maar vierdejaars, helaas. Kan altijd nog mijn huisgenootje vragen. :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Square schreef:
    (...)

    Sorry, dat gaat mij vandaag niet lukken! Ik moet vanochtend nog wat dingen voorbereiden. ^^ Eventueel heb ik wel morgen tijd voor elf uur, als dat goed zou uitkomen?


    Morgen ben ik pas vanaf 13 uur in Groningen. Ik moet eigenlijk naar de UB, dus vandaar dat ik wat eerder wou ):


    Not all those who wander are lost.

    Kalista schreef:
    Wel Groningen, maar vierdejaars, helaas. Kan altijd nog mijn huisgenootje vragen. :')


    Als je huisgenootje van taart houdt, mag dat absoluut. :Y)



    Hildebrand schreef:
    (...)

    Morgen ben ik pas vanaf 13 uur in Groningen. Ik moet eigenlijk naar de UB, dus vandaar dat ik wat eerder wou ):


    Ah, zo. Hmm. Ik zou aanbieden om alvast even langs te wippen zodat het wat eerder kan, maar ik woon in Haren, dus dat gaat helaas niet zo gemakkelijk. Ik zou er om kwart voor twaalf kunnen zijn, maar eerder lukt echt niet meer. :c Maar de UB is heel dicht bij de kantine! Misschien kun je komen als je even aan een pauze van studeren toe bent? Ik zit sowieso wel een paar uur in de kantine, gok ik.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 10:04 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ah, zo. Hmm. Ik zou aanbieden om alvast even langs te wippen zodat het wat eerder kan, maar ik woon in Haren, dus dat gaat helaas niet zo gemakkelijk. Ik zou er om kwart voor twaalf kunnen zijn, maar eerder lukt echt niet meer. :c Maar de UB is heel dicht bij de kantine! Misschien kun je komen als je even aan een pauze van studeren toe bent? Ik zit sowieso wel een paar uur in de kantine, gok ik.


    Ik kom er dan wel zo aan. Zou fijn zijn als ik je kon herkennen (:


    Not all those who wander are lost.

    Hildebrand schreef:
    (...)

    Ik kom er dan wel zo aan. Zou fijn zijn als ik je kon herkennen (:


    Ah, geweldig! Ik zit achter de trap aan een vierkante tafel en heb een groot papier met groen en roze letters naast me staan/liggen. Ik draag een blauwe trui. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had je graag graag geholpen, maar ik kom uit België haha, nog veel succes!


    soul made of stardust and chaos.

    Tweedejaars in Nijmegen, en momenteel verzuipende in al mijn studeerwerk. Maar taal is zeg maar echt mijn ding :') Ik had je heel graag willen helpen, ook al geen taart. Da's toch niet goed voor m'n dikke kont.
    Maar ik heb echt geen tijd en ik ben ook al ouderejaars, hehe, sorry... ):

    Hey you, dictees zijn leuk. Pick me. (cool)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik doe nu mbo maar kom van de havo en heb er voor gekozen om een verkorte opleiding mbo te volgen. Ik wil je best helpen als dat kan maar ik kan ook niet naar Groningen komen, ik vind Barneveld elke dag al ver zat haha.


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    WOW WOW WOW.
    Ik studeer nu ook in Groningen. Eerstejaars. En ik zat om fucking half 1 in de kantine.
    AAH.

    EDIT: En ik studeer Nederlands. :'D

    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 15:32 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.