• Hallo Q,

    Voor mijn studie moet ik een dictee afnemen bij tien Nederlandse eerstejaars universiteits- of hbo-studenten. Nou is het probleem dat ik er exact nul weet te vinden in mijn directe omgeving, dus ik dacht, laat ik het hier ook eens proberen. Niet geschoten is altijd mis. :Y)

    Ik ben dus op zoek naar mensen uit Nederland die op dit moment bezig zijn met het eerste jaar van een studie aan de universiteit of het hbo die deze week tijd hebben. Letterlijk het enige wat je zou moeten doen is een dictee maken dat ongeveer twintig minuten kost. Ik zal ook wat persoonlijke gegevens nodig hebben, maar dat is alleen voor de dataverzameling. Alles wordt volledig geanonimiseerd zodra je uitslag echt voor het onderzoek gebruikt zal worden.

    Nou studeer ik zelf in Groningen, dus het zou natuurlijk het allermooist zijn als er mensen waren die ook daar in de buurt wonen of er de komende week toevallig zijn. Dit heeft sterk de voorkeur en ik beloof taart in ruil voor hulp. Het kan een mini-meeting worden! :'D
    Als je niet naar Groningen kunt komen, denk ik dat het echter ook mogelijk zou moeten zijn iets te regelen via Skype of Tinychat. Je zou dan wel de papieren versie van het dictee moeten opsturen via post of een erg duidelijke foto naar me mailen. Taart wordt in dat geval wat lastig, maar ik kan wel vijftien credits per persoon aanbieden. (Dit zou wel een soort tweederangs optie zijn, dus als ik irl voldoende mensen kan vinden, heeft dat voorrang.)

    Dus, eh. Help? (bloos)


    Edit: Ik zit nu (woensdag, half een) in de universiteitskantine van de Harmonie in Groningen! Alle eerstejaars welkom. :Y)

    Edit: Ik zit nu (donderdag) weer in de kantine van de Harmonie tot 15:45! Ik heb chocoladetaart. *O*

    Edit: Het is nu maandag en ik ben er alweer, van nu tot vier uur. Alle eerstejaars welkom. :'D

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 12:47 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zit nu (donderdag) weer in de kantine van de Harmonie tot 15:45! Ik heb chocoladetaart. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik doe nu elke dag aan Inge-spotting


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    Ik doe nu elke dag aan Inge-spotting


    Haha, wel gezellig. ^^

    Als er nog meer mensen aan Inge spotting willen doen, vandaag kan het weer. Kantine van het Harmonie, tafeltje waar je ongeveer tegenop loopt als je binnenkomt. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Taart, mensen. Taaaart.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh help, waarom zit ik nou nog op middelbaar D: Taaaart.. :9~

    Iig heel veel succes!!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Oh help, waarom zit ik nou nog op middelbaar D: Taaaart.. :9~

    Iig heel veel succes!!


    Haha, misschien kun je een jaartje of twee overslaan en alvast gaan studeren? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, misschien kun je een jaartje of twee overslaan en alvast gaan studeren? :Y)


    Misschien haha, maar dan kom ik nog steeds niet in aanmerking, want ik wil naar het buitenland x) Wat lastig allemaal, heh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Misschien haha, maar dan kom ik nog steeds niet in aanmerking, want ik wil naar het buitenland x) Wat lastig allemaal, heh.


    Hm, nee, dat wordt dan inderdaad lastig. Jammer, jammer. :p


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn zuske woont wel in Groningen, maar die is al een masterstudent. Hehe. Die kan dus ook niet helpen. Ik woon er niet en ben dit jaar ook niet begonnen aan een studie. Sorry!

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 15:13 ]


    The truth is out there.

    Square schreef:
    Taart, mensen. Taaaart.



    Die taart was LEKKEEEER. =D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.