• Jaa, Stoptober komt er weer aan en voor degenen die het niet kennen of ooit van gehoord hebben, kan hier de site bekijken.

    Dus wie rookt hier of kent iemand die rookt? Ik vroeg me eigenlijk wel eens af of hier mensen aan mee gaan doen en wat ze ervan vinden.

    So, let me know your opinion even if you're a non-smoker. ^^

    Ook weet ik niet of dit topic hier goed staat, maar oké. Ja.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 16:38 ]

    Vind jij Stoptober een goede methode om te stoppen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het altijd goed als mensen stoppen met roken, gewoon omdat het ongezond is om te roken.


    26 - 02 - '16

    Ik vind t ook goed als mensen stoppen. En nog beter zelfs als mensen nooit beginnen. Het is gewoon compleet nutteloos, kansloos onder jongeren en 't kost nog veel geld ook. Wat mij part verhogen ze die prijs nog even met 200% of zo, al krijg je daar waarschijnlijk weer meer diefstallen van. Maar ja, daar moet je dan weer op anticiperen door ze veilig op te bergen, of de bewakingscamera's eens te verbeteren. Want wat je soms op tv ziet lijken wel beelden van "De leukste thuis" dus ergens rond 1980. ;D


    It's high noon.

    Feline schreef:
    Ik vind het altijd goed als mensen stoppen met roken, gewoon omdat het ongezond is om te roken.


    The truth is out there.

    Ik heb een hekel eraan als mensen roken. Omdat het hen zelf schaadt, omdat het mensen om hen heen (en huisdieren) schaadt en vooral omdat het gewoon vies is. Dus ik ben blij dat er meer gebieden rookvrij zijn en dat wordt gepromoot om te stoppen, want ik kan er echt niet tegen als ik bijvoorbeeld op de trein sta te wachten en iemand naast mij gaat even rook in mijn gezicht zitten blazen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik denk dat Stoptober voor mensen een motivatie zou kunnen zijn om te gaan stoppen.


    Pretty is just a pretty word.

    Of ik dit een goede methode vind.. Idunno. Ik ben namelijk van mening dat je moet stoppen wanneer jij vindt dat je moet stoppen en dat daar niet echt een maand voor nodig is (of een goed voornemen voor het nieuwe jaar o.i.d.). Anderzijds vind ik het natuurlijk wel goed dat mensen ergens de motivatie uit kunnen halen die ze nodig hebben om ermee te stoppen. Daar is helemaal niets mis mee c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Misschien moet ik maar eens een poging wagen.


    i put the fun in funeral

    Ik rook zelf niet, maar ik wil iedereen die met Stoptober mee gaat doen heel veel succes wensen!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik vind het zelf een beetje vreemd dat mensen daar zonodig een speciale maand of een goed voornemen aan moeten wijden, maar goed. Het maakt mij dan ook weinig uit of iemand rookt of niet, als ik er maar geen last van heb. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vind het eerlijk gezegd een beetje onzin. Het kan fijn zijn om er aan mee te doen als je actief wíl stoppen met roken, maar het hele opdringerige 'roken is slecht voor je'-gezeik begint nu onderhand wel oud te worden. Vorig jaar had je het ook al, waarbij er twee knulletjes van het KWF naar me toe kwamen bij de rookpaal op een station om te vragen of ik misschien zou willen overwegen om te stoppen met roken. Please, stop mensen niet vol met je idealen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    OPETH schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd een beetje onzin. Het kan fijn zijn om er aan mee te doen als je actief wíl stoppen met roken, maar het hele opdringerige 'roken is slecht voor je'-gezeik begint nu onderhand wel oud te worden. Vorig jaar had je het ook al, waarbij er twee knulletjes van het KWF naar me toe kwamen bij de rookpaal op een station om te vragen of ik misschien zou willen overwegen om te stoppen met roken. Please, stop mensen niet vol met je idealen.


    Yup. Dit eigenlijk ook wel. Waarom specifiek deze maand, als je de rest van het jaar ook kan stoppen :W
    En inderdaad, je kan mensen best duidelijk maken dat het niet goed is, maar er is gewoon een grens. Opdringen is nooit goed.


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk had ik niet echt zulke gedeelde meningen verwacht. Interessant ^^

    Zelf ben ik wel een roker, maar ik vind het eerlijk gezegd een beetje raar dat er een maand voor is dat het eraan wijdt. Je kunt natuurlijk zelf stoppen wanneer je wilt, maar het hele gepush (hoe dat bij mij overkomt) hoeft van mijn part niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik krijg altijd een beetje de kriebels van die extreem anti-rokers, haha.
    Zelf ben ik gestopt omdat ik er gewoon geen zin meer in had, ik weet niet eens meer wanneer dat was (krul) Maar ik vind zulke dingen altijd wel een goed initiatief. Als dit het stukje motivatie is dat je nodig hebt, is er toch niks mis mee?

    En iedereen die gaat stoppen, succes!


    Your make-up is terrible