• Sorry hoor, ik wil alleen even iets kwijt. Ik hoef niet eens per se advies of zo, maar ik wil gewoon graag iets van me afschrijven.

    Sinds het begin van het schooljaar blijven er maar slechte dingen gebeuren. School loopt (hierdoor, wellicht) ook niet zo lekker. Thuis gaat het mis, met vrienden gaat het mis, op werk, op school, overal. Juist op het moment dat ik op aan het krabbelen was (het gaat al jaren slecht), lijkt alles verkeerd te gaan.

    Soms vraag ik me af hoeveel ik kan blijven incasseren, maar ik weet het antwoord daar ook niet op. Als er een naar ding gebeurt, volgt er bovendien altijd nog iets: Heb ik ruzie met een iemand, komt er altijd iemand anders bij. Als ik erover probeer te praten, lukt dat vaak ook niet, omdat ik niet goed weet hoe ik mijn problemen moet delen.
    Zucht.

    Iemand anders ook zo'n momentje?

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 1:09 ]


    Tijd voor koffie.

    Yup. Vaak genoeg en dan precies door wat je zegt: doordat ik niet weet hoe ik mijn problemen moet delen :/

    *Hug*


    26 - 02 - '16

    N'awh! *hugs* Hopelijk gaat het snel weer beter en blijf positief! Het komt vast en zeker wel weer goed. Het klinkt misschien een beetje gek maar is het geen goed idee om met een een psycholoog te gaan praten? Diegene kan je vast wel helpen om je problemen te delen en misschien lucht dat voor jou ook erg op. Ik heb ook een tijdje met een psycholoog gepraat en ik ben zo slecht als ik weet niet wat met gevoelens/gedachtes delen.. Al helemaal omdat ik nooit iemand had om over bepaalde dingen te praten. Ook kon ik zo heerlijk zeiken over vrienden en mijn thuissituatie, hihi. Het lucht echt heel erg op, geloof me.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Thanks guys *hugs* Ik vind het echt rot dat jullie je soms ook zo voelen. Vandaag was echt een nare dag, aangezien er iets heel naars gebeurde :')
    @Bedankt voor de tip (: Ik heb helaas al wat psychologen gehad, dus daar wacht ik nog even mee.


    Tijd voor koffie.

    Precies dat dus. Ik zit ook in zo'n tijd (al jaren, eigenlijk) en ik weet niet wat ik er mee aan moet.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician