• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Buikpijn >,<

    Holy shit, dat einde bij Penoza D:


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Holy shit, dat einde bij Penoza D:

    Dit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misselijkheid.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Te lui om thee te zetten...


    Your make-up is terrible

    Abstergo schreef:
    (...)
    Dit.


    Echt de twee mensen wie het totaal niet verdienen D:


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Echt de twee mensen wie het totaal niet verdienen D:


    Ik weet het niet, want dit is pas de tweede aflevering van die serie die ik gezien heb, hahah. Maar ik schrok wel want ik was net gehecht geraakt aan een van hun :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik krijg er zelf haast de rillingen van om te schrijven over Sabine Ave, Paradox en hun praktijken haha. Waarschijnlijk is dit het meest "brute" verhaal tot nu toe dat ik heb geschreven. Ergens kan ik niet wachten om het online te zetten, maar het lijkt me verstandiger het eerst gewoon af te maken c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil weer een Q-meeting! :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Today was a good day. (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    I want to watch Flashpoint Paradox so baaad


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik snap niet waarom hij een f*cking schoen nodig heeft om het meisje te herkennen waar hij drie avonden mee heeft gedanst om daarna te zeggen, dat hij haar mooie ogen overal zou herkennen. Als dat zo was dan zou je niet eerst die schoen nog om haar voet doen. Het is serieus mijn lieveling film geworden dit jaar maar dat stukje blijf ik belachelijk vinden.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    En hier stop ik met schrijven. Morgen verder. Ik hoop het dan nagenoeg af te kunnen schrijven c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Life Is Strange is te zielig. Episode 3 van 5 gezien. Nog 5 uur te gaan tot ik de andere 3 uit heb.
    Voordat ik verder kijk zal ik me wat meer verdiepen in chaostheory. Heb er nog nooit eerder van gehoord volgens mij.
    Ugh, deze episode gaat 3 uur duren. Fijn.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 22:18 ]

    Moomin schreef:
    Life Is Strange is te zielig. Episode 3 van 5 gezien. Nog 5 uur te gaan tot ik de andere 3 uit heb.
    Voordat ik verder kijk zal ik me wat meer verdiepen in chaostheory. Heb er nog nooit eerder van gehoord volgens mij.


    http://youtu.be/1ZLbhxvlQmA

    Ben er net een story over begonnen, dus zeker interessant!

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 22:21 ]


    Sarah = ongewoon sexy