• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    http://youtu.be/1ZLbhxvlQmA

    Ben er net een story over begonnen, dus zeker interessant!

    T is echt zo vreemd. Ik snap nu de link tussen de vlinders en orkanen/tornado's. Dat was gewoon een voorbeeld. (:

    Ik heb al een abo, hehe

    Hoop trouwens dat de link werkt, lang leve apps


    Sarah = ongewoon sexy

    Reageer of met iets anders, of helemaal niet. Het is niet motiverend om dit de hele tijd te lezen (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    SkeletonGirl schreef:
    Ik snap niet waarom hij een f*cking schoen nodig heeft om het meisje te herkennen waar hij drie avonden mee heeft gedanst om daarna te zeggen, dat hij haar mooie ogen overal zou herkennen. Als dat zo was dan zou je niet eerst die schoen nog om haar voet doen. Het is serieus mijn lieveling film geworden dit jaar maar dat stukje blijf ik belachelijk vinden.


    Oké, de passie achter dit bericht vind ik toch wel erg mooi. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Moomin schreef:
    (...)
    T is echt zo vreemd. Ik snap nu de link tussen de vlinders en orkanen/tornado's. Dat was gewoon een voorbeeld. (:

    Ik heb al een abo, hehe


    De vlinder is trouwens een poëtisch idee, maar het beschrijft het idee perfect. Elk klein detail kan in de loop van een proces een groot aandeel hebben.

    Als je het interessant vindt, kijk dan Mr. Nobody eens op Netflix (of waar dan ook) (:


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik mis Lowlands. :')


    Caution first, always.

    He, waar is de stelling van de week heen? Ik geloof dat ik iets heb gemist haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Moet ik morgen make-up opdoen zodat mensen geen commentaar hebben of niet, want ik moet ook zo nu en dan een aantal makeupvrije dagen inlassen zodat mijn ogen kunnen herstellen. Ze zijn nu best aan het irriteren.

    The struggles are real.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Moet ik morgen make-up opdoen zodat mensen geen commentaar hebben of niet, want ik moet ook zo nu en dan een aantal makeupvrije dagen inlassen zodat mijn ogen kunnen herstellen. Ze zijn nu best aan het irriteren.

    The struggles are real.


    Puur natuur is mooier Erieka! Je hebt geen make up nodig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    (...)

    Puur natuur is mooier Erieka! Je hebt geen make up nodig.


    Vind ik ook, puur natuur is inderdaad mooier, maar mensen vragen altijd of ik ziek ben als ik geen makeup draag :x


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Vind ik ook, puur natuur is inderdaad mooier, maar mensen vragen altijd of ik ziek ben als ik geen makeup draag :x


    En als je dan alleen foundation doet voor je kleur of wat je ook gebruikt voor je gezocht voor de kleur xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    (...)

    En als je dan alleen foundation doet voor je kleur of wat je ook gebruikt voor je gezocht voor de kleur xd


    Ik gebruik nooit foundation. Dat vind im echt rotzooi D":


    26 - 02 - '16

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    De vlinder is trouwens een poëtisch idee, maar het beschrijft het idee perfect. Elk klein detail kan in de loop van een proces een groot aandeel hebben.

    Als je het interessant vindt, kijk dan Mr. Nobody eens op Netflix (of waar dan ook) (:

    Ik zal em op mijn lijstje zetten met wat ik nog wil kijken. (:

    Feline schreef:
    (...)

    Ik gebruik nooit foundation. Dat vind im echt rotzooi D":


    Ah wacht ik bedoel dat andere :$
    Dat poeder, hoe heet dat. Dat voor op je wangen en zo, dat je een gezonder kleurtje kan zetten. Dan zullen mensen niet zo snel vragen of je ziek bent ^^

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 23:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Feline schreef:
    (...)

    Ik gebruik nooit foundation. Dat vind im echt rotzooi D":


    Huh, dat is even grote rotzooi als de rest van make-up, eigenlijk... Of eigenlijk niet, sommige foundations zijn beter voor je huid dan kohlpotloden.


    Your make-up is terrible