• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik had echt de andere groep moeten kiezen. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Meh, ik heb helemaal geen zin in school en internaat morgen. Laat me nog even asociaal zijn. :c

    En oh god, oh god, ik ben zooo onzeker over mijn nieuwe rokje. Durf ik het te dragen, durf ik het niet te dragen? Please, geen "dat is wennen"- of "jeans staat je beter"-reacties, want dat is nu exact de reden waarom ik nooit rokjes draag.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Life is Strange is zo mooi.

    Tijd om mijn angstgevoelens over school en terugvalneigingen weg te eten en daarna te huilen over hoe ongezond en dik ik ben. *O* Fucking feest dit.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Goh, ik weet niet waarom ik er nu niet naar vraag. Bang dat ik misschien overkom alsof ik meteen bij alles het ergste denk waardoor ik bang ben dat ik hem nog meer afstoot.

    Ik weet niet of je dit ironisch bedoelde (vanwege de goh), maar misschien kan je ook bij jezelf nagaan wat je uiteindelijk liever hebt. Hoop dat het beter wordt, maar tegelijkertijd in onzekerheid zitten, of vragen wat er is met inderdaad het gevaar dat je een antwoord krijgt dat je niet wil krijgen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jorah schreef:
    Mam, als ik je vraag of je trots bent op mij, zou je dan eerlijk antwoorden? Ik denk het niet.


    26 - 02 - '16

    Proberen vandaag en morgen mn verhaal al af te schrijven c: Zo lang wil ik hem namelijk niet maken haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Omg, that movie was so awesome.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik wil gewoon schrijven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oke ik voel me kut en vreselijk ongelukkig. En dat gevoel heb ik de laatste anderhalve/twee weken kunnen wegstoppen, maar nu valt dat gevoel me weer aan alsof ik deze strijd moet verliezen. Alsof ik me nooit gelukkig mag voelen.
    Bwè. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    No we're never gonna survive, unless we get a little crazy.


    26 - 02 - '16

    Waarom voel ik me ineens zo down. . . misschien omdat ik net onder de douche aan het malen was. Ik was gewoon aan het hopen dat dit alles, deze anderhalf maand een nachtmerrie was, of zo. . . I don't know!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eddard schreef:
    (...)
    Ik weet niet of je dit ironisch bedoelde (vanwege de goh), maar misschien kan je ook bij jezelf nagaan wat je uiteindelijk liever hebt. Hoop dat het beter wordt, maar tegelijkertijd in onzekerheid zitten, of vragen wat er is met inderdaad het gevaar dat je een antwoord krijgt dat je niet wil krijgen.

    Het was niet ironisch bedoelt, sorry als dat zo leek. ^^ Ik ben uiteindelijk zelf tegen hem begonnen, er komt alleen amper wat uit, dus waarschijnlijk vraag ik er zo wel naar. Ik verwacht op dit moment al een antwoord dat ik niet wil horen, dus euhm, ik vraag het zo wel gewoon.


    Take me to wonderland

    Ik irriteer me dood.. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    It's a miracle today didn't give me a panic attack.


    kindness is never a burden.