• Versie 2.0
    Omdat ik het toch lullig vind voor degenen die enthausiast werden voor dit rpg open ik hem zelf gewoon opnieuw :]


    Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een grote, magische koepel. Aan de buitenkant is het onzichtbaar, van binnen is het net zo onzichtbaar. Je merkt pas dat het er is als je er van binnenuit tegen aan loopt. Van buitenaf kun je het gebied niet zien, het is alsof het niet bestaat en je kijkt gewoon naar het stuk bos wat er achter ligt. Ook kun je niet horen wat er zich tussen de muren bevind tot je door de muur het gebied binnen stapt.

    Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep Nederlandse leerlingen met hun leraren op een kampeertocht. Met het idee hun gedachten even opzij te zetten van de tragische gebeurtenis.
    Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit.. Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten. Na uren lopen vinden ze een plek. Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten. Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met de koepel erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens. De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Ze zijn opgesloten in dat gebied...


    Het gebied:
    [center]






    Rollen
    [*Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B.
    Alle oude personages mogen natuurlijk hier weer gepost worden :]
    Er is geen limiet op de hoeveelheid rollen die te krijgen zijn!

    Invullijstje:
    Naam
    Leeftijd
    Leraar, boven de twintig, mytisch wezen alle leeftijden, leerling 16 t/m 18.
    Rol
    Hou de mythische wezens graag menselijk, dat is wel zo makkelijk om te spelen
    Uiterlijk [FC?]
    innerlijk
    Extra
    Bijv. Hobby’s, Jeugd, Ouders, Geaardheid, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Leerlingen
    -Denise Amy Schouwer - 17 - Voldemortx P.3
    -Kelly Rosa Frederiksen - 16 - Yisha P.2
    -I sabelle Lynn Martens - 18 - Cicatrix - P.2
    -Noelle Abrahams - 17 - Illicit P.2
    -Maya Abigail Howard - 17 - Coven - P.7

    -Lars Xander Verbeyst - 17 - Margherita - P.1
    -Elijah Joseph Martens - 16 - Philip P.2
    -Joshua Adam Smith - 16 - SphinxX P.2
    -


    Leraren
    -Juliet Carter - 60 - Itsuki P.3
    -

    Monsters/Mythische wezens
    -Emerentia Claire Bruijs - Vampier - 523 17 -AuntieBex P.2
    -Nova Elin Braiden - Weerwolf - 22 - Eaven P.4

    -Tobias Adrien Joseph Daviau - Weerwolf - 25 - Voldemortx P.1
    -Matthew Lewis Irwin - Demon Ghost - 17 Itsuki 24-9 P.4
    -Reservatie - Coven - 5-10
    -

    *Regels
    -Max. 3 personages per persoon
    -Minimaal 200 woorden per post.
    -Geen ruzie buiten de RP om.
    -18+ Toegestaan maar hou het netjes
    -Reservaties blijven vier dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Graag eerst reserveren en wachten op antwoord voor je een rol gaat invullen
    -Mythische wezens kunnen een perfect uiterlijk hebben, maar het innerlijk is nooit perfect
    -Geen gary- mary sue's bij de Leerlingen en leraren!
    -Andermans personage niet verwonden zonder toestemming van de ander
    -Naamverandering graag aangeven[
    -Alleen ik(Voldemortx) maak nieuwe topics aan tenzij ik iemand anders vraag./center]

    Topics
    -Speeltopic!
    -Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 16:07 ]


    Little do you know

    Wanneer zal de speeltopic ongeveer geopend worden? Niet dat ik ongeduldig ben, gewoon een vraagje :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik maak vandaag mijn rol af ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

    [ bericht aangepast op 24 sep 2015 - 18:20 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik heb het topic weer aangepast!
    Meld her maar als iets niet goed staat ofzo..

    SphinxX schreef:
    Wanneer zal de speeltopic ongeveer geopend worden? Niet dat ik ongeduldig ben, gewoon een vraagje :Y)


    Als alle rollen ingevuld zijn, er is nu sowieso een reservatie voor een leraar dus als alles is ingevuld(en niemand uitvalt...) kunnen we beginnen (:
    Ik hoop dat er nog wel wat meer monsters bij komen aangezien dat er nu behoorlijk weinig zijn... maar die kunnen er altijd nog bij komen inspringen.
    Een paar meer leerlingen zou het ook leuker maken, maar ja je kan niet alles hebben he x'D


    Little do you know

    Zou ik nog een vrouwelijk mythisch wezen kunnen reserveren? Met als FC Shay Mitchell


    all because i liked a girl

    Denise Amy Schouwer



    Leeftijd
    17 jaartjes, geboren op 12 November
    Rol
    Denise is een Leerling.
    Ze zit pas een jaar bij de groep omdat ze verhuist is maar in die tijd is ze enorm hecht geworden met de overleden jongen..
    Innerlijk
    Brutaal, Enthousiast, Open, Bitchy, Sarcastisch, Vrolijk, Tikkeltje dominant, Beschermend, Vriendelijk, Behulpzaam, Volhoudend, Grappenmaker, Zeker, Sociaal, Loyaal, Aanwezig, Flirty, Altijd zichzelf, Tikkeltje onzeker, Snel bang, Eigenwijs, Beetje bitter, Avontuurlijk, Sportief,
    Muzikaal, Leergierig, Nieuwsgierig, Intilligent, Doorzetter, Behendig, Atletisch, Komt graag buiten, Dierenvriend, Netjes, Vrouwlijk, Vrolijk, Zachtaardig, Lief, Begripvol, Rustig


    Uiterlijk
    [Candice Accola]
    Haarkleur - Witblond
    Haarlengte'- Lang, tot halverwege haar rug.
    Haarstructuur - Krul
    Oogkleur - Blauw/Groen
    Lengte - 1.70
    Gewicht - 59 Kg
    Huidskleur - Bleek, met sproeten
    Bouw - Slank
    Relaties
    Denise woont bij haar vader, haar ouders zijn gescheiden en ze heeft een jonger broertje van Vijftien jaar oud.
    Denise heeft niet altijd een geweldige tijd gehad thuis, haar vader mishandelde haar moeder wat veel impact gehad heeft op haar en haar broertje. Hierdoor is ze een beetje afstandelijk naar mannen/jongens toe.

    Extra
    -Houdt van rondhangen met vrienden.
    -Speelt Piano.
    -Danst graag, maar niet waar mensen bij zijn.
    -Heeft een kleine afkeer tegen Piercings(behalve oorbellen)
    -Is daarintegen wel gek op Tattoo's
    -Heeft nog nooit een serieuze relatie gehad.
    -Heeft recent een eetprobleem gehad, is hier nog mee bezig om weer terug op gewicht te komen

    [ bericht aangepast op 24 sep 2015 - 20:11 ]


    Little do you know

    oeehoeeheoooeeeeh candicee <3333


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    PaperTownsMargo schreef:
    Zou ik nog een vrouwelijk mythisch wezen kunnen reserveren? Met als FC Shay Mitchell


    Ik zet je erbij (:


    Little do you know

    Oke sorry, ik heb vandaag helemaal geen tijd gehad om mijn rol te maken. Misschien morgen, maar ik weet niet of ik dit weekend tijd zal hebben :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Loughlin is trouwens Margherita ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Naam
    Juliet Carter
    Leeftijd
    60, ze zit in haar laatste jaren van haar baan
    Rol
    lerares

    Uiterlijk
    foto:


    Juliet is een volslanke dame. Ze is trots op haar asgrijze haren, waar ze de kenmerk geeft dat ze veel ouder wordt geschat. Studenten weten weinig haar ware leeftijd, waardoor ze veel sneller zeventig wordt geschat dan zestig.
    Juliet's gezicht is hoekig, met overal rimpels en ouderlijk gezicht. Het enige wat opvalt zijn haar blauwe ogen. Als ze glimlacht heeft ze de uitstraling van een echte oma.
    Juliet draagt veel wijde kleding, door haar achtergrond. Ze komt uit een biologisch boeren gezin en draagt ook veel biologische kledingmerken.

    innerlijk
    Juliet is als lerares zachtaardig, ze zong vaak tijdens haar lessen. Haar glimlach haalt de meeste spanning weg, maar er zijn wel een paar dingen wat haar weer niet zo vriendelijk maakt. Ze houdt erg van de buitenwereld en gaat overal in mee als het om avontuur gaat.
    Juliet kan niet tegen chaos, ze zegt er dan ook gelijk wat van.
    Ze is buiten haar kwaadheden om, een geheel spiritueel mens, ze is lichtgelovig en weet wel het een of ander over wezens die niet bestaan. Haar geloof in de omgekomen jongen is sterk.
    Juliet houdt niet van vlees, ze verafschuwd dierenleed.

    Extra
    Van kleins af aan wilde Juliet lerares worden, ze hield van kinderen en het leren van de natuur. Haar moeder was zelf ook docent. Juliet heeft twee broers, allebei verlieten ze het huis toen ze nog twaalf was, waardoor ze haar broers niet meer gezien heeft.
    Juliet trouwde met een elegante boer, waarbij ze zelf een dochter kreeg.

    Het verhaal van de omgekomen jongen raakte haar enorm, ze had niet verwacht hoe zo iets kon gebeuren. Ze melde daarom ook aan om met een groepje de te gaan kamperen.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 16:03 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Itsuki schreef:
    Is het goed als ik een van mijn oude rollen:Matthew Lewin Irwin neem, maar het is dus de overleden jongen (van de oude rpg). dat ik die bij de wezens zet? Wil hem wat meer creepie gaan maken.


    Heel graag zelfs, haha
    Alleen zou je hem dan zo kunnen maken dat hij niet meer echt lijkt op de jongen die hij eerst was? Dat hij een soort demon geworden is omdat hij (weetikveel ik noem maar wat) een gruwelijke dood gehad heeft? Dan word hij sowieso meer creepy ^^


    Little do you know

    Margherita schreef:
    Loughlin is trouwens Margherita ^^


    Ik pas het aan (:


    Little do you know

    Mag ik een vrouwelijke weerwolf reserveren?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Courtney "Court" June Forges
    "If the moon is full, better watch out for me."


    [face=courier]Naam
    Courtney June Forges. Deze namen heeft ze gekregen en zijn haar op haar vijfde levensjaar afgenomen. Toch gebruikt ze de namen nog steeds, maar om mensen die in het bos kamperen de stuipen op het lijf te jagen. Zodoende weet Courtney niet hoe ze aan haar namen is gekomen.

    Courtney ~ Kort, klein ~ Engelsemeisjesnaam [Kor • tnie]
    June ~ 6de maand van het jaar ~ Engelse meisjesnaam [Djoen]
    Forges ~ Achternaam [For • tjes]

    Leeftijd
    Courtney is 19 jaar, geboren op 17 maart

    Rol
    Courtney is, en zal het ook altijd blijven, 's nachts een monster. Ze is een weerwolf, maar ze is overdag nog gewoon een doodnormaal mens.

    Uiterlijk
    [FC: Shay Mitchell]

    Innerlijk


    Extra
    Bijv. Hobby’s, Jeugd, Ouders, Geaardheid, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 6:27 ]


    all because i liked a girl