• Versie 2.0
    Omdat ik het toch lullig vind voor degenen die enthausiast werden voor dit rpg open ik hem zelf gewoon opnieuw :]


    Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een grote, magische koepel. Aan de buitenkant is het onzichtbaar, van binnen is het net zo onzichtbaar. Je merkt pas dat het er is als je er van binnenuit tegen aan loopt. Van buitenaf kun je het gebied niet zien, het is alsof het niet bestaat en je kijkt gewoon naar het stuk bos wat er achter ligt. Ook kun je niet horen wat er zich tussen de muren bevind tot je door de muur het gebied binnen stapt.

    Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep Nederlandse leerlingen met hun leraren op een kampeertocht. Met het idee hun gedachten even opzij te zetten van de tragische gebeurtenis.
    Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit.. Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten. Na uren lopen vinden ze een plek. Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten. Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met de koepel erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens. De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Ze zijn opgesloten in dat gebied...


    Het gebied:
    [center]






    Rollen
    [*Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B.
    Alle oude personages mogen natuurlijk hier weer gepost worden :]
    Er is geen limiet op de hoeveelheid rollen die te krijgen zijn!

    Invullijstje:
    Naam
    Leeftijd
    Leraar, boven de twintig, mytisch wezen alle leeftijden, leerling 16 t/m 18.
    Rol
    Hou de mythische wezens graag menselijk, dat is wel zo makkelijk om te spelen
    Uiterlijk [FC?]
    innerlijk
    Extra
    Bijv. Hobby’s, Jeugd, Ouders, Geaardheid, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Leerlingen
    -Denise Amy Schouwer - 17 - Voldemortx P.3
    -Kelly Rosa Frederiksen - 16 - Yisha P.2
    -I sabelle Lynn Martens - 18 - Cicatrix - P.2
    -Noelle Abrahams - 17 - Illicit P.2
    -Maya Abigail Howard - 17 - Coven - P.7

    -Lars Xander Verbeyst - 17 - Margherita - P.1
    -Elijah Joseph Martens - 16 - Philip P.2
    -Joshua Adam Smith - 16 - SphinxX P.2
    -


    Leraren
    -Juliet Carter - 60 - Itsuki P.3
    -

    Monsters/Mythische wezens
    -Emerentia Claire Bruijs - Vampier - 523 17 -AuntieBex P.2
    -Nova Elin Braiden - Weerwolf - 22 - Eaven P.4

    -Tobias Adrien Joseph Daviau - Weerwolf - 25 - Voldemortx P.1
    -Matthew Lewis Irwin - Demon Ghost - 17 Itsuki 24-9 P.4
    -Reservatie - Coven - 5-10
    -

    *Regels
    -Max. 3 personages per persoon
    -Minimaal 200 woorden per post.
    -Geen ruzie buiten de RP om.
    -18+ Toegestaan maar hou het netjes
    -Reservaties blijven vier dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Graag eerst reserveren en wachten op antwoord voor je een rol gaat invullen
    -Mythische wezens kunnen een perfect uiterlijk hebben, maar het innerlijk is nooit perfect
    -Geen gary- mary sue's bij de Leerlingen en leraren!
    -Andermans personage niet verwonden zonder toestemming van de ander
    -Naamverandering graag aangeven[
    -Alleen ik(Voldemortx) maak nieuwe topics aan tenzij ik iemand anders vraag./center]

    Topics
    -Speeltopic!
    -Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 16:07 ]


    Little do you know

    Ik maak eventjes Isabelle snel af :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Tot nu toe is Isabelle af! Voor vriendschappen, haat of dergelijke sta ik altijd open! En ik wacht nog op antwoord van de speelster van de overleden jongen voor een ander iets wat ik dan zal toevoegen. c: Ze staat op pagina 2 voor degenen die enige relatie met haar willen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik heb Nova een heel klein beetje nog aangepast, voor de rest laat ik haar zo.

    Mocht iemand in zijn voor een vriendschappelijke/vijandelijke relatie dan hoor ik dat graag ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mag ik een gewoon meisje?

    Gaat het topic vandaag open? ;3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zal kijken of ik het Speeltopic vandaag kan openen! En anders word het morgen :)

    @LanieH ik zet je erbij :)


    Little do you know

    Ik hoop zo erg dat het topic vandaag open gaat! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ga er nu mee bezig! (;


    Little do you know

    Yaay! Gezellig.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    WOOOHOOOO *vreugedansje*
    en nu hopen dat dit niet, net als de rest van de rpg's waaraan ik meedoe, voor het 2de topic al dood is o.O


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    AuntieBex schreef:
    WOOOHOOOO *vreugedansje*
    en nu hopen dat dit niet, net als de rest van de rpg's waaraan ik meedoe, voor het 2de topic al dood is o.O


    De langste rpg waar ik aan meedeed had 21 topics waarvan we verder gingen met een "deel 2" die 16 topics had denk ik x') ik hoop dat deze rpg ook lekker lang zal blijven "leven" :'D

    Ik kan niet wachten tot de speeltopic geopend word ^-^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    De langste rpg waar ik aan meedeed had 21 topics waarvan we verder gingen met een "deel 2" die 16 topics had denk ik x') ik hoop dat deze rpg ook lekker lang zal blijven "leven" :'D

    Ik kan niet wachten tot de speeltopic geopend word ^-^


    Naomi en jij spammen wel en ik ga dit keer ook joinen met spammen ;3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Naomi en jij spammen wel en ik ga dit keer ook joinen met spammen ;3


    Mwuhaha, wij zullen samen deze rpg in leven houden :Y) wij zijn de meester spammers :'D en helemaal Naomi :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dan heb je rowena en mij nog niet geziwn zeker hihihi


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    AuntieBex schreef:
    Dan heb je rowena en mij nog niet geziwn zeker hihihi


    Haha, okeee, ik hoop dan maar dat we met z'n allen deze rpg in leven kunnen houden :'D

    En ohja, we zullen uiteindelijk wel zien wie de meester spammers zijn hier :Y)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 15:50 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••