• Versie 2.0
    Omdat ik het toch lullig vind voor degenen die enthausiast werden voor dit rpg open ik hem zelf gewoon opnieuw :]


    Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een grote, magische koepel. Aan de buitenkant is het onzichtbaar, van binnen is het net zo onzichtbaar. Je merkt pas dat het er is als je er van binnenuit tegen aan loopt. Van buitenaf kun je het gebied niet zien, het is alsof het niet bestaat en je kijkt gewoon naar het stuk bos wat er achter ligt. Ook kun je niet horen wat er zich tussen de muren bevind tot je door de muur het gebied binnen stapt.

    Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep Nederlandse leerlingen met hun leraren op een kampeertocht. Met het idee hun gedachten even opzij te zetten van de tragische gebeurtenis.
    Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit.. Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten. Na uren lopen vinden ze een plek. Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten. Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met de koepel erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens. De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Ze zijn opgesloten in dat gebied...


    Het gebied:
    [center]






    Rollen
    [*Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B.
    Alle oude personages mogen natuurlijk hier weer gepost worden :]
    Er is geen limiet op de hoeveelheid rollen die te krijgen zijn!

    Invullijstje:
    Naam
    Leeftijd
    Leraar, boven de twintig, mytisch wezen alle leeftijden, leerling 16 t/m 18.
    Rol
    Hou de mythische wezens graag menselijk, dat is wel zo makkelijk om te spelen
    Uiterlijk [FC?]
    innerlijk
    Extra
    Bijv. Hobby’s, Jeugd, Ouders, Geaardheid, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Leerlingen
    -Denise Amy Schouwer - 17 - Voldemortx P.3
    -Kelly Rosa Frederiksen - 16 - Yisha P.2
    -I sabelle Lynn Martens - 18 - Cicatrix - P.2
    -Noelle Abrahams - 17 - Illicit P.2
    -Maya Abigail Howard - 17 - Coven - P.7

    -Lars Xander Verbeyst - 17 - Margherita - P.1
    -Elijah Joseph Martens - 16 - Philip P.2
    -Joshua Adam Smith - 16 - SphinxX P.2
    -


    Leraren
    -Juliet Carter - 60 - Itsuki P.3
    -

    Monsters/Mythische wezens
    -Emerentia Claire Bruijs - Vampier - 523 17 -AuntieBex P.2
    -Nova Elin Braiden - Weerwolf - 22 - Eaven P.4

    -Tobias Adrien Joseph Daviau - Weerwolf - 25 - Voldemortx P.1
    -Matthew Lewis Irwin - Demon Ghost - 17 Itsuki 24-9 P.4
    -Reservatie - Coven - 5-10
    -

    *Regels
    -Max. 3 personages per persoon
    -Minimaal 200 woorden per post.
    -Geen ruzie buiten de RP om.
    -18+ Toegestaan maar hou het netjes
    -Reservaties blijven vier dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Graag eerst reserveren en wachten op antwoord voor je een rol gaat invullen
    -Mythische wezens kunnen een perfect uiterlijk hebben, maar het innerlijk is nooit perfect
    -Geen gary- mary sue's bij de Leerlingen en leraren!
    -Andermans personage niet verwonden zonder toestemming van de ander
    -Naamverandering graag aangeven[
    -Alleen ik(Voldemortx) maak nieuwe topics aan tenzij ik iemand anders vraag./center]

    Topics
    -Speeltopic!
    -Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 16:07 ]


    Little do you know

    BTW, ik krijg mijn rol waarschijnlijk niet af in die twee dagen


    all because i liked a girl

    Naam
    Matthew Lewis Irwin
    Leeftijd
    Matt was 17 toen hij omkwam, nu is zijn leeftijd onbekend.
    Rol
    Demon Ghost. Matt is the omgekomen jongen van de bossen.
    Uiterlijk


    Matthew, ook wel Matt genoemd, is 1.75 en over het algemeen niet lang. Zijn boom bruine haren is tot aan de midden van zijn nek en valt wild uit elkaar.
    Matt's ogen zijn bruin met kleine gele vlekjes. Deze jongen draagt voornamelijk witte kleding en een normale spijkerbroek.
    Na zijn dood is dit veranderd, zijn bruine haren is veel dunner en zwarter geworden. Zijn gezicht is lijkbleek en vol scheuren, waar twee volledig zwarte ogen de wereld in kijken. Matthew zijn kleding bestaat uit een zwart t shirt en een simpele spijkerbroek, van wat hij droeg op zijn sterfdag. Het enige wat veranderd is, is dat als hij woedend wordt, zijn kleding vlam vat.

    innerlijk
    Matt heeft van kleins af aan al gevoel voor humor, maar dat raakte snel kwijt, doordat zijn vader overleed tijdens een expeditie in het water(steve Irwin). Daardoor is hij vrij verlegen geworden. Vroeger was hij leergierig en zat alleen maar met zijn neus in de boeken om alles perfect te weten over het leven in de natuur. Matt wil er alles aan doen om weer zijn grappen uit te halen.
    Als geest praat hij weinig, hij spreekt vaak de woorden: 'Verraad en Isabelle' uit. Hij vermeid vuur, dit brengt hem in herinnering hoe hij is omgekomen. Zijn demonische kant komt veel naar voren, wat veel de angst doet aangaan.

    Extra
    Matthew groeide op als trotse zoon van de beroemde steven Irwin die kort overleed aan een steek van een pijlstaartrog. Hij was altijd al bezig met de natuur en gaf niks om school en de klas. Ze pestte hem vaak op school en negeerde hem zelfs.
    Zijn enige vriendin was Isabelle, haar broertje Elijat kende hij iets minder, al kon hij wel goed opschieten met deze familie. Hij sprak ook vaak af en deden veel samen totdat Matthew overleed tijdens schoolkamp. De meeste zeggen dat hij is uitgegleden en zijn hoofd had gestoten tegen een steen, waar hij door een langzame en pijnvolle dood stierf. Hij was met zijn vrienden, waaronder Isabelle op verkenning. Ze waren opzoek naar eten en water. Een van wat vroeger zijn vrienden waren, pakte een mes en dreigde hem op de grond. Ze besprenkelde hem in spiritus en staken hem niet wetend in brand. Het gelach van zijn vroegere vrienden galmt nog steeds door zijn hoofd. Hij kon nog net op tijd het meer bereiken, alleen het was te laat. Zijn lichaam ligt nog steeds onder de modder op de boden van het meer. Wat de rede hiervan was, weet hij niet, waarom ze hem in brand hadden gestoken.



    Alleen zijn innerlijk en klein stukje van zijn uiterlijk.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 10:23 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Eavan schreef:
    Mag ik een vrouwelijke weerwolf reserveren?


    Ik zet je erbij!

    @Papertownsmargo, zolang het maar doorgegeven word vind ik het niet erg dat het wat langer duurt. Die regel is meer voor degenen die niet meer van zich laten horen, dan verwijder ik de reservatie gewoon wanneer de vier dagen om zijn. (:

    Hierbij zet ik een stop op de vrouwlijke monsters!


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Ik zet je erbij!

    @Papertownsmargo, zolang het maar doorgegeven word vind ik het niet erg dat het wat langer duurt. Die regel is meer voor degenen die niet meer van zich laten horen, dan verwijder ik de reservatie gewoon wanneer de vier dagen om zijn. (:

    Hierbij zet ik een stop op de vrouwlijke monsters!



    Super! Ik ga een van mijn oude, bestaande rollen gebruiken ( niet van deze RPG) dus hopelijk post ik die dan vandaag of morgen - nadat ik haar heb aangepast (:

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 17:00 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik probeer Elijah vanavond als ik thuis ben af te maken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Eavan schreef:
    (...)


    Super! Ik ga een van mijn oude, bestaande rollen gebruiken ( niet van deze RPG) dus hopelijk post ik die dan vandaag of morgen - nadat ik haar heb aangepast (:


    Okee is goed (:


    Little do you know

    SphinxX schreef:

    Joshua Adam Smith
    “just be honest with me or stay away from me. it’s not that difficult”




    •Naam•
    Joshua ~ jehovah saves – Adam ~ Of the red earth – Smith. Hij word ook wel “Josh” genoemd, vaker door zijn vrienden dan door anderen.

    •Leeftijd•
    Joshua is 16 jaar oud en verjaard op 17 November

    •Rol•

    Leerling

    •Uiterlijk [FC: Logan Lerman] •

    “Heb jij nou blauwe of groene ogen?” dat is de meest gestelde vraag voor Joshua. Hij heeft groene ogen maar als je de jongen van een afstand bekijkt, lijkt het wel alsof hij vel blauwe ogen heeft. Maar hij heeft groene ogen die altijd warm en blij keken. Net als zijn lach. Als je hem tegenkomt zit hij wel negen op de tien keer te glimlachen. Zijn kuilen in zijn wangen komen dan tevoorschijn en zijn ogen kijken je dan vreugdevol aan terwijl het lijkt alsof zijn groene ogen nog feller worden. Hij heeft bruin haar die hij regelmatig knipt. Niet te kort, maar ook houd hij het niet te lang. Hoewel hij het wel leuk vind als hij zijn haren voor een lange tijd niet geknipt heeft en het zit als een warrige struik op zijn hoofd waarvan de puntjes net voor zijn ogen komen.

    •innerlijk•
    Hoewel Joshua soms veels te snel woest kan worden, wraaklustig is en soms zelfs heel erg hebberig over kan komen, is Joshua Adam een zeer vriendelijke jongen. Tenminste, als je hem goed genoeg kent. Mensen die hem niet kennen zouden op het eerste instantie denken dat deze jongen een rebelse joch is die niets anders doet dan regels verbreken en stoer proberen te wezen. Maar dat is hij niet. Joshua is erg vriendelijk en zal door het vuur gaan voor zijn vrienden. Als iemand verdrietig is, zal hij proberen diegene aan het lachen te krijgen. Als iemand hem of zijn vrienden wat aandoet, dan zal hij niet rusten tot hij zijn wraak gehad heeft. Bijna altijd zal je deze jongen blij aantreffen, en altijd zal je hem met een grote glimlach op zijn gezicht zien. Joshua is geen slechte jongen hoewel hij genoeg “slechte” dingen doet. Dat doet hij puur om zichzelf en andere mensen te laten lachen en blij te maken.


    •Relaties•
    FAMILIE
    Daniël Smith ~ vader
    Maria Smith ~ moeder
    Alexander "Alex" Smith ~ broer

    VRIENDEN
    ~any volunteers?


    •Extra•
    Joshua is claustrofobisch. Dat is heel erg goed te merken bij hem. Zijn er veels te kleine wc hokjes? Al gaat hij dood, nooit zou hij daarin gaan. Een van zijn grootste angsten is dus ook om opgesloten te zitten in een veels te kleine kamertje. Hij heeft er een trauma aan gehad. Vroeger, toen Joshua nog 7 was, sloot zijn 10 jarige broer hem voor de grap in de kleine wc hokje op en het liep niet zo goed af met Joshua.
    Verder is hij heel erg bang voor naalden. Geloof het of niet, maar deze “stoere” jongen is er bang voor. Hou een mes, zaag of zelfs een bijl voor zijn neus; hij verroerd zich niet. Haal er een simpele naald erbij en hij zal zijn diepste geheimen boven water halen. Dit is ook wel een geheim van hem, aangezien hij er wel voor schaamt.

    Joshua houd heel erg veel van rijzen. Het liefst rijst hij samen met zijn vrienden of gaat hij naar een road trip. Hij heeft wel een leesbril nodig om de kaart te kunnen aflezen of naar het borden te kijken. In principe zie je Joshua bijna nooit met zijn leesbril. Altijd in de klas zit hij vooraan zodat hij zijn bril niet op hoeft te doen. Maar ondanks dat kan hij nog steeds de geschreven zinnen en sommen om het bord moeilijk lezen. Hij doet het wel thuis op, als hij een film met ondertiteling bekijkt of een boek gaat lezen. Sowieso als hij huiswerk gaat maken.
    Wel heeft hij het altijd in zijn tas zitten als hij naar buiten gaat. "je weet maar nooit," zegt hij dan vaak, alsof hij wist dat hij het buiten ook op zou doen.

    Op het basisschool werd Josh ooit verliefd op een meisje, het meisje van het klas die eenhoorns in haar schrift tekende en bijna altijd witte of roze jurkjes aan deed. Ze waren nog wel jong, maar Josh vond haar simpelweg schattig. Een aantal jaren hierna dacht hij tot zijn grootste angst dat hij een oogje begon te hebben op de pestkop van het klas die een jongen was. Deze gedachtes schudde hij veels te snel van zich af omdat hij, simpel gezegd, bang is om te bekennen dat hij biseksueel is. Maar algauw vergat hij deze gebeurtenissen toen hij eenmaal naar de middelbare school ging en deed alsof het nooit gebeurd was en hield het dus ook geheim.

    Joshua haat slangen, duiven en naalden. Wat hij wel leuk vind zijn onder anderen wolven, games, films, het natuur (ondanks dat hij vogels haat) en zou een moord plegen om chocolademousse toen kunnen krijgen.



    Ik heb "extra" een klein beetje aangepast :Y) Haha, ik was te enthousiast, sorry :')

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 21:53 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik heb "extra" een klein beetje aangepast :Y) Haha, ik was te enthousiast, sorry :')


    Like it haha


    Little do you know

    Hahaha kun je mij dat talent niet gewoon even doorgeven? :')

    zo oneerlijk hoe mensen zo HUP een goed personage klaar kunnen krijgen en hoe ik altijd dagen erover moet denken, aanpassen, denken, deleten uit ontevredenheid en opnieuw begin :') hihihihi


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lars Xander Verbeyst
    "Sometimes I feel like giving up, but then I remember there's a lot of motherfuckers to prove wrong."



    (...)

    Leeftijd: Lars is geboren op 13 mei, 1998, wat hem momenteel 17 maakt.
    Uiterlijk: ~ fc. hunter parrish. Lars is wat uiterlijk betreft niet enorm speciaal. Hij is met zijn meter zeventig niet bepaald groot, maar ook niet echt klein. Hij is net groot genoeg, vindt hij zelf. Zijn warrige blonde haren passen wel bij zijn groene ogen en geven hem soms wel eens een hoog bambi-gehalte. Hij vindt dat het hem er desondanks toch vriendelijk doet uitzien. Zijn haren draagt hij meestal met gel, of hij laat ze gewoon hun ding doen. Hij trekt het zich niet al te hard aan. Lars is een beetje gespierd gebouwd, maar hij houdt zich er niet bewust mee bezig. Hij heeft het geluk een geweldig metabolisme te hebben dat ervoor zorgt dat hij zoveel mag eten als hij wil zonder ook maar een grammetje bij te komen. Dit beschouwt hij als een talent, en hij gebruikt het graag als excuus om niet al te sportief te hoeven doen. Zijn kledingstijl is meestal redelijk casual, en hij zal niet snel toegeven dat hij zich al eens graag opkleedt of moeite doet om goed voor de dag te komen. Zijn standaardoutfit bestaat uit een samenstelling van een jeans en een of ander shirt met comfortabele schoenen.
    Karakter:
    Photography. Zijn grote liefde is fotografie. Al van kleins af aan houdt hij ervan om momenten voor eeuwig te kunnen vastleggen. Hij vond het een talent om elke schoonheid te kunnen fotograferen, alle mooie momenten met zijn familie en vrienden, elk gevoel dat hij ooit heeft gevoeld te kunnen weergeven zonder woorden. Toen hij opgroeide was hij niet een van de meest extraverte personen uit zijn vriendenkring, dus zijn camera was een enorme steun voor hem. Het gaf hem de mogelijkheid zichzelf uit te drukken.
    Quiet. Toen hij wat ouder werd, werd hij steeds meer en meer teruggetrokken. Het was soms zelfs zo erg dat hij zich vaak ziek voordeed om niet naar buiten te hoeven. Zijn ouders hebben hem daarom op zijn vijftiende op therapie gestuurd, die hem toch een beetje geholpen heeft. Hij heeft het nog steeds moeilijk met eerste stappen zetten, maar voelt zich al meer op zijn gemak dan vroeger.
    Respectful. Voor iedereen die hij tegenkomt, zal Lars respect tonen. Ook al heeft hij het gevoel dat hij een persoon niet meteen mag, zal hij zijn best doen om er het beste van te maken en niet meteen gemeen te gaan doen, wat hij meestal ook niet durft. Hij vertoont dit gedrag tegen iedereen om zich heen, en zelfs wat plagerijen bij zijn vrienden vindt hij soms te ver gaan. Hij vindt van zichzelf dat hij een te saai en stijf persoon is, dus hij probeert het wel wat te veranderen.
    Mature. Door zijn stilte en teruggetrokkenheid komt Lars vaak over als een volwassen persoon. Op verstandelijk vlak is dit niet meteen zo, maar sociaal gedraagt hij zich makkelijk op een volwassen manier. Kinderachtig gedrag vindt hij vaak overdreven, al vindt hij het jammer dat hij daardoor soms uit de boot valt.
    Loving. Lars is een liefdevol persoon. Niet meteen op relationeel vlak, hij heeft nog nooit echt een relatie gehad door zijn stil gedrag, maar vooral naar vrienden en familie toe. Hij is niet meteen gelovig, maar is de persoon dankbaar die hem zoveel mensen geschonken heeft die hem graag zien. Hij zal haast alles voor zijn vrienden doen, waar maar al te vaak misbruik van gemaakt is geweest.
    Music. Een andere passie van Lars is muziek. Hij is kort na zijn therapie begonnen met gitaar en piano, waarmee hij zichzelf begeleidt om nummers te coveren. Hij loopt met deze passie niet meteen te koop, hij voelt zich namelijk enorm kwetsbaar wanneer hij voor anderen speelt, omdat het voelt of hij zich op die manier blootgeeft. Beautiful City is zijn meest favoriete nummer om te zingen.

    Extra: Lars is linkshandig. Zijn hobbys zijn fotografie en muziek. Stiekem rookt hij, maar weinig mensen weten dat van hem. Verder drinkt hij al eens graag wat alcohol.


    Ik heb Lars afgewerkt (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.


    "A wolf does not concern himself with the opinions of sheep.."

    Rol: Mythisch wezen; Weerwolf.
    Naam: Nova Elin Braiden
    Leeftijd: Tweeëntwintig jaar, ze verjaart op achttien Juni.


    Innerlijk: Nova heeft het overkomen als een rustige, onderdanige jonge vrouw. Maar daar is waar vele zich nog weleens in willen vergissen, aangezien ze dat eigenlijk helemaal niet is, of althans niet meer. Een paar jaar geleden, was ze inderdaad nog het rustige en verlegen jonge meisje. Ze was altijd bezig met andere en stelde zichzelf vaak net iets achter dan de mensen om haar heen, die hadden tenslotte bij haar op dat moment ten alle tijden voorrang, maar inmiddels heeft ze genoeg meegemaakt om dat nog te doen. Haar verlegenheid is vrijwel volledig verdwenen en in plaats van aan de kant gaan voor iemand, blijf ze nu steevast staan en weigert ze pertinent opzij te gaan. Ook haar mond houden wanneer haar iets niet aanstaat doet ze niet altijd meer. Als iemand haar ook maar een beetje verkeerd op haar tenen trapt dan kan ze al snibbig uit de hoek komen, en als dit uit te hand dreigt te lopen laat ze de wolf in haar omhoog komen.
    Het rustige is dus overgegaan in temperamentvol en dat wil niet altijd evengoed uit pakken. Op sommige momenten kan het haar namelijk nog weleens in een benarde situatie plaatsen waar ze zich met veel moeite moet zien uit te werken, dit gaat dan ook niet altijd zonder de hulp van een ander. Ze weet inmiddels heel goed wat ze wil en als iemand ook maar een beetje in haar weg staat bijt ze direct van haar af. Toch is ze ondanks dat niet alles verloren van de persoon die ze vroeger was. Zo zal ze nooit volledig over lijken gaan om te krijgen wat ze wil, maar eerst zoeken naar een andere manier om zo te kijken of ze het alsnog voor elkaar kan krijgen. Ook de vrolijkheid in haar is niet verdwenen, wanneer ze omringt is door geliefde en personen die dicht bij haar staan weet ze haar grappige kant naar boven te halen en heeft ze plezier met iedereen. Ze hecht nog altijd heel veel waarde aan de mensen die haar dierbaar zijn en ze zal dan ook altijd, wanneer mogelijk, voor ze klaar staan. Nova heeft namelijk al aardig wat verloren en wil niet nog meer kwijt raken dan ze al is.
    Achter deze vrij grote ommezwaai in haar karakter schuilt dan ook een groot en pijnlijk verlies. Iets wat vele niet weten omdat Nova er simpel weg niet over praat, en het ook niet van plan is om er ooit iets over te zeggen. De pijn draagt ze mee als een herinnering aan de mooie tijd die ze heeft gehad voordat ze zo veranderde.
    Mannen zijn dan ook het type volk wat Nova stevig op afstand houd omdat liefde voor haar niet meer is weggelegd, dat is althans wat ze zelf zegt en denkt, en ze liever niet wil dat er ook maar iemand van het andere geslacht te dichtbij komt voor haar gevoel zodat ze er misschien meer om kan gaan geven dan eigenlijk de bedoeling is. Let wel; eventuele roedelleden betekenen allemaal op een bepaald niveau evenveel voor haar, echter houdt ze wel iedere jongen op een soort van afstand. Of dat dit nu binnen, of buiten de roedel is. Vriendschappelijk gezien zal ze ook geen jongen uit de weg gaan, ze geeft namelijk zelf heel goed aan wanneer iemand te dichtbij komt op een emotioneel vlak.

    "Everytime the Moon shines, I become alive..."


    Uiterlijke: Van nature heeft Nova een flinke bos pikzwart haar. Haar lange lokken hebben een lichte slag en reiken tot ongeveer halverwege haar rug. Meestal heeft ze haar haren los hangen, of ze maakt er een losse vlecht in waaraan speelse plukken nog weleens willen ontsnappen.
    Haar ogen hebben niet zo gek veel weg van haar wolvenogen, alleen is het nu omgekeerd. Daar waar ze geel zijn als wolf, zijn ze nu chocolade bruin en in plaats van bruine spikkels heeft ze nu goudgele spikkels er in staan. Met deze kijkers lijkt het soms alsof ze dwars door je heen kan kijken terwijl ze je eigenlijk alleen maar nauwlettend, en ongegeneerd, op neemt om zo eerste indrukken te krijgen. Ze worden omlijst door een paar dikke, volle wimpers die ze lichtjes aanzet met een mascara om ze nog voller te laten lijken dan ze al zijn. Haar mooie, volle lippen hebben van zichzelf al een zacht roze kleur en daar wil ze alleen tijdens het uitgaan een beetje glos op doen. Verder draagt ze aan make-up niet heel veel meer, hooguit nog een potloodlijntje en wat eyeliner, omdat ze er niet meer tijd aan wil benutten dan nodig is. Daarbij vindt ze een overdosis aan poeders en cremépjes al helemaal niks omdat het te veel weg haalt van iemands natuurlijke schoonheid.
    Nova heeft een hele licht getinte huidskleur wat voornamelijk komt door de zon, waar ze heel af en toe lekker lui in kan gaan liggen, en haar lengte is 1.69. Qua figuur heeft ze helemaal niks te klagen want met haar vrouwelijke rondingen op de juiste plaatsen is ze van een normaal slank postuur. Haar kleding is vrij simpel en bestaat meestal uit een strak versleten spijkerbroek, met een shirt erop en een paar gympen eronder.

    "She’s a Wild Wolf and she ain’t no good..."

    Wolfuiterlijk: Als wolf zijnde heeft Nova een lichtgrijze vacht. Bovenop het donkere vermengd met licht wat, naarmate het steeds verder naar beneden gaat, steeds lichter wordt en uiteindelijk zelfs wit is. De onderkant van haar bek,
    en zo dus ook de onderkant van haar staart, buik en poten zijn dus ook wit. Haar
    ogen hebben een dierlijke goudgele kleur met wat bruine spikkels erin, en in haar bek
    staan een paar vlijmscherpe witten tanden.


    Verder heeft ze een scherp gehoor, net als de meeste wolven, en een zeer goed
    reukvermogen. Als Nova ergens op vertrouwt in haar wolf zijnde, soms zelfs in haar
    menselijke vorm, is haar neus en scherpe zintuigen.
    Vroeger had Nova heeft veel moeite, en zelfs pijn, tijdens de transformatie. Of dit nu gedwongen was of wanneer ze veranderde als ze het zelf wilde. Dat laatste gebeurde in die tijd ook vrijwel niet omdat ze er erg tegenop zag. Lastig vind ze het nog steeds om de transformatie door te gaan, omdat het gewoon geen fijn gevoel blijft, maar inmiddels aarzelt ze niet meer wanneer ze zou willen veranderen. Het gebeurt dan ook regelmatig dat ze door de bossen zwerft als wolf zijnde wanneer ze nergens anders hoeft te zijn.
    Nova is trots op wat ze is en ookal heeft het wat tijd gekost om volledig te accepteren wat ze is, ondanks dat ze zo geboren is, wil ze niks liever meer zijn dan een vrije, jonge wolf.

    Eventuele familieverwanten/Relaties:

    Who's in?

    "People think I’me the crazy one in Town, but they have no idea.."

    Extra: Hoewel Nova ouders beide nog leven, heeft ze geen contact meer met ze. Iets wat haar in het begin veel pijn en verdriet heeft gedaan, maar waar ze zich nu door de jaren heen bij heeft neergelegd. De druk van de roedel waar ze vroeger in zat, toen ze echt nog een klein meisje was, was veel te groot van haar. Er gebeurde regelmatig wel wat, ruzies, gevechten om het Alfa zijn, of zelfs gemene streken die niet geheel zonder sporen bloed uit gehaald werden. Toen er op haar elfde voor de zoveelste keer een gevecht uitbrak in de roedel, en waar zij het dupe van raakte, is ze op de vlucht geslagen. Echter duurde het niet zo heel voordat haar vader haar vond en haar mee terugnam.
    Uiteindelijk is het gelukt om bij haar geboorte-roedel weg te komen doordat ze de hulp heeft ingeschakeld van haar grootmoeder, een oud alfa-vrouwtje van die roedel, maar dat ging niet geheel tegen de dank in van haar ouders. Vanaf dat moment heeft ze geen contact meer met ze gehad omdat haar ouders vonden dat ze de roedel destijds had verraden door er weg te gaan. Gelukkig was haar grootmoeder er om haar door die moeilijke tijd heen te slepen, en haar ook hielp met accepteren van de feiten zoals ze waren.
    Ook was het deze vrouw die haar hielp toen Nova instortte na het verlies wat ze heeft geleden. Nachtenlang heeft de oude vrouw bij haar kleindochter gelegen toen deze leek te verdrinken in haar eigen verdriet en nergens ook nog maar een klein beetje plezier in kon vinden. Zelfs het verlies van haar ouders viel in het niet bij dit, en ook al lijkt ze er inmiddels over heen te zijn; Niks is minder waar, en dat weet de oude vrouw maar al te goed aangezien zij nog steeds haar kleindochter af en toe s'nachts gesmoord hoort huilen in haar kussen.
    De twee wonen samen in een huisje die wat dieper verstopt ligt in het bos - een plek waar beide al jaren wonen.

    Nova is, ondanks haar afstandelijkheid jegens mannen, honderd procent hetero en met vrouwen deelt ze alleen een vriendschappelijke band - een waar ze veel waarde aan kan hechten als deze erg sterk wordt.
    De reden van haar afstandelijkheid komt doordat ze haar grote liefde op een vreselijke manier is verloren - ze durft zich daarom niet meer aan iemand te binden uit angst dat het weer gebeurd en omdat ze denkt nooit zoveel meer van iemand anders te kunnen houden.


    Het ging niet helemaal zoals ik wilde, maar hopelijk is ze goed. Er kunnen nog wel kleine foutjes in staan - die pas ik evt morgen nog aan.
    Mocht er iets niet kloppen/goed zijn dan hoor ik het wel (:

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 21:47 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Margherita schreef:
    Ik heb Lars afgewerkt (:


    Okee! Fijn, hij staat erbij (:


    &Nova staat er ook bij (:
    Nu is het nog wachten op een paar rollen maar ik denk dat ik morgen het speeltopic open en anders word het waarschijnlijk pas Maandag.. :l


    Little do you know

    Elijah is af (leerling). Pagina 2 ^^.

    Ik sta open voor relaties (vrienden, frenemies and all.)
    Voor interesse staat mijn Gb (of deze topic, haha) open. !

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 11:13 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Elijah is af (leerling). Pagina 2 ^^.

    Ik sta open voor relaties (vrienden, frenemies and all.)
    Voor interesse staat mijn Gb (of deze topic, haha) open. !


    Okee, ik zal hem even doorlezen en als ie goed is zet ik m erbij (:


    Little do you know

    Ik maak morgen mijn rollen af, had net geschreven toen mijn internet wegviel. Mag alles weer opnieuw gaan neerzetten.


    Vampire + Servant = Servamp