• Oke dit is misschjien niet het juiste subforum maar nouja, we gaan misschien een afspraakplaats hebben voor foto's ofzo dus soort van meeting? Listen, i don't know okay, stfu.

    So hi!
    FACTS 2015 is dit weekend [26 - 27 September] en sinds net het plan uit is, Die kan je hier vinden. (:
    En er vast wel een paar mensen komen, zouden we misschien ergens kunnen afspreken voor een pic enzovoort. Vorig jaar kon ik de plaats niet vinden omdat het mijn eerste keer daar was dus laten we het goed afspreken :'D

    Maar oke, first of all, komen er mensen hier? (:

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 20:39 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik ga als Ravenclaw student (zal wel nog een foto posten, maar mijn rok is nog niet af) op de zaterdag.

    Ik ga dus sowieso naar volgende fotoshoots:
    16:45: CosplayCloud (algemene cosplayer groepsfoto)
    16:55: Belgian Potterheads (Harry Potter)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga ook op zaterdag, als Professor Anderling uit Harry Potter. Eerste keer ook voor mij :)

    @Pendule: Jeey, nog een Potterhead op Quizlet! Die fotoshoot van de Belgian Potterheads wil ik echt niet missen!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik ga wellicht ook, moet het wel nog vragen, haha. Jammer genoeg heb ik geen cosplay kleren, dus dat wordt gewoon gaan. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Pendule!!! YEAH Nog meer potterheads :D

    Ik ga als Hufflepuff

    (en Katl1 heeft een FANTASTISCHE McGonagall cosplay :p maar ze is veel te lief om daar zelf over op te scheppen )

    Kom zeker even dag zeggen als je ons ziet lopen.


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Mijn rok is morgen normaal gezien af, dus dan post ik wel even een selfietje zodat jullie mij herkennen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ah FACTS sla ik dit jaar over, Nishicon it is!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Knopfler schreef:
    Ik ga wellicht ook, moet het wel nog vragen, haha. Jammer genoeg heb ik geen cosplay kleren, dus dat wordt gewoon gaan. ^^


    Ik ga zondag ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ooh best veel mensen all. Soo wie is er in voor een kleine Quizlet meetup dan? (:
    Ik denk dat we het beste ergens na de foto van de Belgian Potterheads doen want het zijn er best veel precies :'DD

    Ik zal btw ook op de Cosplay Cloud groepfoto aanwezig zijn (:

    Als Shadowhunter van The Mortal Instrumentss (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    2015*

    Ik moest vrijdag werken en ben niet meer op Q geweest. Dus sorry, maar ik wist totaal niet hoe jullie er uitzagen en heb dan ook niet echt naar jullie gezocht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Staan jullie trouwens op de cosplayfoto?
    Nu ik er over nadenk heb ik wel een Anderling gezien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    0. Nooit van gehoord, lol. En ik ga dus ook niet, geen idee wat ik daar dan moet doen. Maar voor wie wel gaat: veel plezier!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Pendule schreef:
    Staan jullie trouwens op de cosplayfoto?
    Nu ik er over nadenk heb ik wel een Anderling gezien.


    Heb zelf geen andere Anderling gezien, dus waarschijnlijk was ik dat xD
    En ja, we staan op de cosplayfoto :) (Dayxdreamer iets minder opvallend dan ik)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jups :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen