• Oke dit is misschjien niet het juiste subforum maar nouja, we gaan misschien een afspraakplaats hebben voor foto's ofzo dus soort van meeting? Listen, i don't know okay, stfu.

    So hi!
    FACTS 2015 is dit weekend [26 - 27 September] en sinds net het plan uit is, Die kan je hier vinden. (:
    En er vast wel een paar mensen komen, zouden we misschien ergens kunnen afspreken voor een pic enzovoort. Vorig jaar kon ik de plaats niet vinden omdat het mijn eerste keer daar was dus laten we het goed afspreken :'D

    Maar oke, first of all, komen er mensen hier? (:

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 20:39 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Zaten we dan nog dicht bij elkaar. Toeval. :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik heb enkel op die van zondag gestaan, helemaal links :'D
    Zaterdag ben ik veel langer binnen gebleven omdat het even rustig was toen :')

    Iemand op sommige Q&A's gezeten? dit jaar heb ik er like in totaal 5 uur gezeten ofzo :'D I TALKED TO JOHN AND ERNIEE (((:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 19:43 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nee, die Q&A boeit mij niet zoveel. We waren ook maar pas rond 12u30 binnen omdat we massaal hebben moeten rondrijden voor parking.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het echt schijt dat ik de foto's van de professionele fotografen niet kan terug vinden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik was er ook zaterdag (als Loki) en zondag (als Castiel) ! Spijtig dat ik dit forum niet eerder gezien heb :(
    Sta trouwens op vele foto's :)
    (wie was er op de antwerpse meeting van cosplaycloud aanwezig trouwens?)

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}