• Omdat ik mij verveelde. En mn boek is weer uit en dat vind ik niet fijn. Huilen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik kan me in veel dingen wel vinden. Zo ook in 7, want ik vind een 0 echt vele malen mooier dan een O als cijfer, maar het blijkt vaak dat veel mensen die mening dus niet delen. Misschien is het echter net zoiets als dat ik het momenteel mooi vind om cursieve tekst te gebruiken, en mensen houden mij daarbij niet tegen, dus waarom zou ik zelf wel klagen bij anderen die in plaats van een 0 een O neerzetten?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ben het niet eens met 5, eigenlijk. Tenzij het vreselijk slecht is geschreven door een 50 Shades Of Grey fangirl van 14. Ero en SM kun je heel erg goed maken, mits je daadwerkelijk kunt schrijven. Ik doe het zelf ook en het is niet cliché of goor. (cat)

    Alleen zet ik het niet op Quizlet omdat ik er geen tijd voor heb.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Je zou je maar aan zoveel dingen storen. :"D


    Alis volat propriis.

    OPETH schreef:
    Ik ben het niet eens met 5, eigenlijk. Tenzij het vreselijk slecht is geschreven door een 50 Shades Of Grey fangirl van 14. Ero en SM kun je heel erg goed maken, mits je daadwerkelijk kunt schrijven. Ik doe het zelf ook en het is niet cliché of goor. (cat)

    Alleen zet ik het niet op Quizlet omdat ik er geen tijd voor heb.
    Ik heb het meer over de harde stoten waarvan je de baarmoeder er bijna uitduwt. Als het goed en realistisch geschreven is, heb ik er niks op tegen hoor. Maar goed, is zijn maar kleine puntjes en is meer als grapje bedoelt dan iets waaraan ik mij echt mateloos irriteer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)Ik heb het meer over de harde stoten waarvan je de baarmoeder er bijna uitduwt. Als het goed en realistisch geschreven is, heb ik er niks op tegen hoor. Maar goed, is zijn maar kleine puntjes en is meer als grapje bedoelt dan iets waaraan ik mij echt mateloos irriteer.


    Nana, je moet mensen niet veroordelen op het seksuele voorkeuren. (cat)


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Nana, je moet mensen niet veroordelen op het seksuele voorkeuren. (cat)
    Weetje, ik breng gewoon een pot appelmoes mee naar je verjaardag. Lekker puh.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)Weetje, ik breng gewoon een pot appelmoes mee naar je verjaardag. Lekker puh.


    En slaolie, haha (cat)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2015 - 18:46 ]


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    En slaolie, haha (cat)
    Intiem. (wbw)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)Intiem. (wbw)


    Ikr (wbw)


    26 - 02 - '16

    Pendule schreef:
    (...)Ik heb het meer over de harde stoten waarvan je de baarmoeder er bijna uitduwt. Als het goed en realistisch geschreven is, heb ik er niks op tegen hoor. Maar goed, is zijn maar kleine puntjes en is meer als grapje bedoelt dan iets waaraan ik mij echt mateloos irriteer.


    Gelukkig, bromances hebben geen baarmoeder om eruit te duwen.

    Ik kon het niet laten. :'D


    wat was dit ookalweer

    AmazingDan schreef:
    (...)

    Gelukkig, bromances hebben geen baarmoeder om eruit te duwen.

    Ik kon het niet laten. :'D
    Het darmenstelsel dan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)Het darmenstelsel dan.


    Ik hoor sommige mensen inderdaad wel eens over het 'uitpoepen' van een baby :W


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Ik hoor sommige mensen inderdaad wel eens over het 'uitpoepen' van een baby :W

    Nou ja, als het zo gemakkelijk gaat.. (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    (...)
    Nou ja, als het zo gemakkelijk gaat.. (cat)


    Ja, dan zou ik misschien nog wel kinderen willen :W


    26 - 02 - '16