• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Gibbs schreef:
    @ Jorah hiee boven me (mobiel doet onwijs kut dus geen gequote xd)

    Tis pas de eerste keer en t gebeurde net tijdens de accordeonstudie. Maar ik geef mn hand inmiddels al rust en de pijn trekt langzamerhand (-haha, hand xd flauw) al wel weer weg. Waarschijnlijk had ik een verkeerde houding, of overbelast ofseu. Heb vanmorgen al drie uur gespeeld namelijk.
    Maar mocht t erger/vaker worden ga ik inderdaad eens op bezoek bij de huisarts. (:

    Hopelijk wordt bij jou wel snel ondervondsn hoe je dr vanaf komen kunt!


    Wie weet is het wel helemaal niks, maar je kan er maar beter snel bij zijn denk ik dan ^^

    OTOFT: jeetje man, je zit in de productieklas theater (hoogste klas), als je moe bent kom je gewoon. Je moet op elkaar kunnen vertrouwen dat de ander komt, als ik iedere keer niet kwam wanneer ik moe was dan zou ik er de helft van de tijd niet zijn! Ugh, sommige mensen...

    I want you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ze is lief en warm en prachtig en grappig

    en zo hetero

    tragisch :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mn school is niet helemaal lekker :') Profielwerkstuk gaan doen in die Parijsweek? Hallo, jullie hebben zelf gezegd dat Profielwerkstuk (waar pas volgend jaar aan gewerkt moet worden!) het best in tweetallen gemaakt moet worden en hallo, als bijna de hele klas in Parijs zit kan ik niet met iemand daaraan werken. Good job school. Lekker nagedacht.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wauw. Sommige mensen zijn echt nog te dom om te poepen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Duivelsgebroed schreef:
    15% van de vrouwen zoenen met hun beste vriendin.

    Waardevol nieuws voor mannen


    Ik dat 15% van de mannen dat ook doen hoor,


    Series ik weet niet of je het door hebt maar je hebt nog een dochter.

    Urgh klootzak, gelukkig heb ik mijn stiefvader die meer dan een vader voor me is dan jij ooit zult zijn.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Hier heb ik zo hard naar uitgekeken deze week. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    SkeletonGirl schreef:
    (...)

    Ik dat 15% van de mannen dat ook doen hoor.


    Eeehm nee, nooit gezien. Terwijl het bij vrouwen geweldig is om te zien


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Eeehm nee, nooit gezien. Terwijl het bij vrouwen geweldig is om te zien


    Mannen zijn ook altijd het zelfde :P
    Al geef ik toe dat het waar is wat je zegt.

    Maar wat je niet ziet wil niet zeggen dat het niet gebeurt.

    (sorry offtopic)


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Alllright laten we deze vrijdagavond wel goed doen.


    i put the fun in funeral

    deze muziek is zo raar en fijn

    Is het heel erg asociaal als ik het niet altijd leuk vind als vrienden onverwachts langskomen? Er zou gewoon een goede manier moeten zijn om vriendelijk te zeggen dat je het liefst hebt dat iemand weer weggaat omdat je doodop bent van sociaal contact. Taal, je stelt me teleur. ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Is het heel erg asociaal als ik het niet altijd leuk vind als vrienden onverwachts langskomen? Er zou gewoon een goede manier moeten zijn om vriendelijk te zeggen dat je het liefst hebt dat iemand weer weggaat omdat je doodop bent van sociaal contact. Taal, je stelt me teleur. ;-;

    Eerlijk gezegd vind ik het eerder asociaal als mensen ongewaarschuwd langskomen dan dat jij het niet altijd leuk vindt. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    Is het heel erg asociaal als ik het niet altijd leuk vind als vrienden onverwachts langskomen? Er zou gewoon een goede manier moeten zijn om vriendelijk te zeggen dat je het liefst hebt dat iemand weer weggaat omdat je doodop bent van sociaal contact. Taal, je stelt me teleur. ;-;


    Nee, vind ik niet.


    26 - 02 - '16

    Oh god, dat was écht awkward. Waarom heeft de klas van mijn vriendje (dat woord gebruiken is zo vreemd) dan ook op hetzelfde moment en op dezelfde locatie dezelfde soort sportlessen als de mijne en waarom moeten mijn vrienden dat zo luid schreeuwen, zodat de hele klas opeens vragen zit te stellen om erachter te komen wie het is en maken ze dan allerlei veel te luide en behoorlijk flauwe grapjes? Zo. Fucking. Gênant. :W

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 19:42 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it