• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Ben ik even blij dat ik niet meer elke dag naar Utrecht moet.


    Caution first, always.

    Weeeeeekend, where are you? I need you ):

    Of je stopt er mee om in elk topic een of ander gesprek te starten? Sommige topics zijn er nu eenmaal niet boor gesprekken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee, ik wil niet. Ik wil absoluut niet. Het kan me niet schelen of het verstandig is.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb zo geen zin in het vak drama, ik heb het nooit leuk gevonden en was dan ook blij dat ik het niet meer kreeg op de middelbare. Maar ja, nu zit ik er weer aan vast. Mweh :(


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    If I could turn back time
    then I would rewrite those lines


    26 - 02 - '16

    Gayle schreef:
    Of je stopt er mee om in elk topic een of ander gesprek te starten? Sommige topics zijn er nu eenmaal niet boor gesprekken.


    Dat zeggen mensen ook over dit topic, maar zonder interactie zou het zo zijn dat mensen "Fuck my life" "Ik spring nog eens voor de trein" etc. zeggen en niemand er iets mee doet. Wat ik regelmatig zie gebeuren, iedereen zit dan in zijn/haar eigen luchtbel, en dan spreek je iemand aan en dan is het verhaal direct heel open en eerlijk.
    Uiteindelijk post je het op een forum, dus ergens wil je dat mensen het zien.
    Soms helpt een gesprekje dus ook wel om dingen luchtiger te zien

    Om weer ontopic te gaan: Ik word eerlijk gezegd dus een beetje moe soms over het directe geklaag als ergens een gesprek gevoerd wordt. Nee het hoeven niet constant gesprekken te zijn, maar het is 1 scroll of swipe naar beneden en je ziet het niet meer.


    Sarah = ongewoon sexy

    Over tien minuten heb ik pauze en wat heb ik dit uur gedaan? Juist ja, Erieka, je hebt niets gedaan. Goed bezig! (joehoe)


    26 - 02 - '16

    Het is echt typish dat ik gelijk weet wie je bent voordat ik naar je naam kijk. Verdwijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    raak me niet aan want ik zweer je dat ik vandaag echt bijt en hard ook


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Dat zeggen mensen ook over dit topic, maar zonder interactie zou het zo zijn dat mensen "Fuck my life" "Ik spring nog eens voor de trein" etc. zeggen en niemand er iets mee doet. Wat ik regelmatig zie gebeuren, iedereen zit dan in zijn/haar eigen luchtbel, en dan spreek je iemand aan en dan is het verhaal direct heel open en eerlijk.
    Uiteindelijk post je het op een forum, dus ergens wil je dat mensen het zien.
    Soms helpt een gesprekje dus ook wel om dingen luchtiger te zien

    Om weer ontopic te gaan: Ik word eerlijk gezegd dus een beetje moe soms over het directe geklaag als ergens een gesprek gevoerd wordt. Nee het hoeven niet constant gesprekken te zijn, maar het is 1 scroll of swipe naar beneden en je ziet het niet meer.


    In een situatie die jij omschrijft begrijp ik het. Ik irriteer mij er alleen aan dat mensen in dit topic gaan bespreken met elkaar wat ze vanavond gaan eten. Doe dat lekker in gb.
    En een klein gesprekje kan ik ook nog wel hebben maar als een gesprek gaat voeren van drie pagina's lang vind ik dat toch best wel vervelend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Dat zeggen mensen ook over dit topic, maar zonder interactie zou het zo zijn dat mensen "Fuck my life" "Ik spring nog eens voor de trein" etc. zeggen en niemand er iets mee doet. Wat ik regelmatig zie gebeuren, iedereen zit dan in zijn/haar eigen luchtbel, en dan spreek je iemand aan en dan is het verhaal direct heel open en eerlijk.
    Uiteindelijk post je het op een forum, dus ergens wil je dat mensen het zien.
    Soms helpt een gesprekje dus ook wel om dingen luchtiger te zien

    Om weer ontopic te gaan: Ik word eerlijk gezegd dus een beetje moe soms over het directe geklaag als ergens een gesprek gevoerd wordt. Nee het hoeven niet constant gesprekken te zijn, maar het is 1 scroll of swipe naar beneden en je ziet het niet meer.


    Een gesprek is iets anders dan iemand even een hart onder de riem te steken. Het is echt niet erg om op iemand te reageren hier (het gebeurd constant), of ergens anders, om dat te doen, zolang er maar niet meer berichten elke keer achteraan komen. Als je er meer werk van wilt maken of wilt kletsen, er is een GB en voel je vrij om daarin te posten, hebben die ook nog enig nut. ;3


    Your make-up is terrible

    Gayle schreef:
    Of je stopt er mee om in elk topic een of ander gesprek te starten? Sommige topics zijn er nu eenmaal niet boor gesprekken.


    Ik stel soms ook wel eens een vraag aan mensen (bijvoorbeeld net in het Bekend/Onbekend-topic), dat kan toch voor een keer? Ik bedoel, zolang het doel van het topic nog in stand blijft - in mijn laatste geval dus dat je blijft posten met of je diegene kent of niet kent en daaronder antwoord geeft - dan moet het kunnen denk ik dan. Bovendien.... het is een forum :') En zeker in het LJH-topic, soms helpt het als mensen iets bemoedigend zeggen of is het leuk om positieve reacties te krijgen toch?
    Ik wil je niet afkraken hoor, daar niet van :3 Maar ik voelde me wel aangesproken, daarom wilde ik even reageren haha

    Ik begrijp jullie idee hoor. Dat is het niet. Maar om de dag wordt er tegenwoordig iets over gezegd, solliciteer dan naar een moderator rol. Of maak een dergelijk topic aan met bepaalde regels. Zoals het nu gezegd wordt is het namelijk een heel erg grijs gebied. Wie bepaalt wat nuttig is? Volgens mij is het sowieso een minderheidsmening.

    Het was dus niet tegenover Gayle dat ik het zei trouwens


    Sarah = ongewoon sexy

    You can try but you'll never keep me down


    26 - 02 - '16