• Op heel de kut bus maatschappij. En vooral de buschauffeur die mij hier toe net lekker liet staan in de regen.
    Ik moet namelijk met de buurtbus mee. Ik was al eerder weg gegaan van stage want ik moest naar de fysio. Ik kwam tegelijkertijd aan met een vrouw met twee kindjes.
    Komt de buurtbus aangereden en de regel is dat er maximaal 8 mensen in mogen. Bijna altijd wordt er een uitzondering op gemaakt.
    Dit keer was er nog maar een plaats vrij, er zou dus maar een persoon mee mogen. Begint die vrouw gelijk: 'Mijn twee kinderen kunnen wel op mijn schoot. Ik moet namelijk nu de bus hebben.'
    Voordat ik er iets tegen in kon brengen zat de vrouw al in de bus met een kind op de schoot en een kind naast haar staand. Dus ik kijk de man die dat busje reed heel lief aan en vroeg of ik misschien achter in op de grond mocht gaan zitten.
    Die man zei kei hard nee, gooit de deur dicht en rijdt weg. Kei fijn want nu kom ik niet meer op tijd bij de fysio.

    Dit is echt al de derde keer in drie weken dat ik niet mee mag. Een andere bus nemen gaat niet want die rijden hier dus niet.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2015 - 13:51 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je kan ook de busmaatschappij bellen of mailen. Die vrouw gedraagt zich idd bitch, verder ja, vol is vol, valt weinig aan te doen. Gewoon klagen bij de maatschappij.

    Hoe ver is de fysio dan eigenlijk? Anders misschien de fiets, of gewoon opstappen en zeggen dat t maar voor ... haltes is, voor t zelfde geldt stapt de volgende halte iemand uit ^^


    It's high noon.

    Ik snap opzich de reactie van de buschauffeur wel. Als jij daar op de grond zit, en de bus krijgt een ongeluk, zijn ze niet verzekerd voor jou. Maar aan de andere kant: die twee kinderen hadden ook niet in de bus mogen zitten, zelfs niet op schoot. Zij zijn namelijk ook niet verzekerd. Ik vind wel dat de chauffeur dat had mogen opmerken.

    Het blijft natuurlijk zwaar klote voor je. ):


    I don't understand that reference. - Castiel

    Wtf. Houd je of helemaal aan de regels of helemaal niet. En wat die vrouw deed was ook echt naar. Ik zou echt officiele klachten indienen tot ze er iets aan doen. Sws moeten er dan gewoon normale bussen rijden als het standaard zo vol is.


    Happy Birthday my Potter!

    Wth. Èèn plaats vrij.. verstandige buschauffeur die er dan in meegaat met dat voorstel van die vrouw.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nazeebo schreef:
    Je kan ook de busmaatschappij bellen of mailen. Die vrouw gedraagt zich idd bitch, verder ja, vol is vol, valt weinig aan te doen. Gewoon klagen bij de maatschappij.

    Hoe ver is de fysio dan eigenlijk? Anders misschien de fiets, of gewoon opstappen en zeggen dat t maar voor ... haltes is, voor t zelfde geldt stapt de volgende halte iemand uit ^^


    Ik stond bij de bushalte bij mijn stage plek. Dus ik moest eerst naar huis en daarna met de fiets naar de fysio.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je mag toch gewoon rechtstaan in de bus. Wat is dat nu voor zever.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Herakles schreef:
    Wth. Èèn plaats vrij.. verstandige buschauffeur die er dan in meegaat met dat voorstel van die vrouw.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Pendule schreef:
    Je mag toch gewoon rechtstaan in de bus. Wat is dat nu voor zever.

    Volgens mij zijn die buurtbussen redelijk klein (tenminste die naar m'n moeder in Geldermalsen wel), dus staan lijkt me onmogelijk. Maar het blijft inderdaad bullshit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    Wth. Èèn plaats vrij.. verstandige buschauffeur die er dan in meegaat met dat voorstel van die vrouw.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Herakles schreef:
    Wth. Èèn plaats vrij.. verstandige buschauffeur die er dan in meegaat met dat voorstel van die vrouw.


    26 - 02 - '16


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jeetje mina, dat slaat echt nergens op... Die vrouw en die buschauffeur deden allebei rot. Ook al moest er dan echt aan de regels worden voldaan, er had op zijn minst iets van overleg, beleefdheid of excuses moeten zijn. Ik voel je irritatie in ieder geval. D:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…