• Versie 2.0
    Omdat ik het toch lullig vind voor degenen die enthausiast werden voor dit rpg open ik hem zelf gewoon opnieuw :]


    Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een grote, magische koepel. Aan de buitenkant is het onzichtbaar, van binnen is het net zo onzichtbaar. Je merkt pas dat het er is als je er van binnenuit tegen aan loopt. Van buitenaf kun je het gebied niet zien, het is alsof het niet bestaat en je kijkt gewoon naar het stuk bos wat er achter ligt. Ook kun je niet horen wat er zich tussen de muren bevind tot je door de muur het gebied binnen stapt.

    Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep Nederlandse leerlingen met hun leraren op een kampeertocht. Met het idee hun gedachten even opzij te zetten van de tragische gebeurtenis.
    Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit.. Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten. Na uren lopen vinden ze een plek. Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten. Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met de koepel erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens. De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Ze zijn opgesloten in dat gebied...


    Het gebied:
    [center]






    Rollen
    Er is geen limiet op de hoeveelheid rollen die te krijgen zijn!

    Leerlingen
    -Denise Amy Schouwer - 17 - Voldemortx P.3
    -Reservatie - 16 - Yisha 21-9 P.2
    -I sabelle Lynn Martens - 18 - Cicatrix - 21-9 P.2
    -Noelle Abrahams - 17 - Illicit P.2
    -Reservatie - LanieH 27-9

    -Lars Xander Verbeyst - 17 - Margherita 21-9 - P.1
    -Elijah Joseph Martens - 16 - Philip P.2
    -Joshua Adam Smith - 16 - SphinxX P.2

    Leraren
    -Juliet Carter - 60 - Itsuki P.3

    Monsters/Mythische wezens
    -Reservatie - Meermin - Daoine 21-9 P.2
    -Emerentia Claire Bruijs - Vampier - 523 17 -AuntieBex P.2
    -Reservatie - Weerwolf - 19 - PaperTownsMargo 24-9 P.3
    -Nova Elin Braiden - Weerwolf - 22 - Eaven -25-9

    -Tobias Adrien Joseph Daviau - Weerwolf - 25 - Voldemortx P.1
    -Reservatie - Demon Ghost - 17 Itsuki 24-9 P.4

    *Regels
    -Minimaal 200 woorden per post.
    Graag bovenaan je post de naam, leeftijd en rol van je personage + een foto van je personage erbij.
    -Geen ruzie buiten de RP om.
    -18+ Toegestaan maar hou het netjes
    -Andermans personage niet verwonden zonder toestemming van de ander
    -Naamverandering graag aangeven[
    -Alleen ik(Voldemortx) maak nieuwe topics aan tenzij ik iemand anders vraag.

    Topics
    -Rollentopic
    -Praattopic

    Het Begin
    Vrijdag 22 April, 2015

    De leerlingen stappen na een reis van meer dan een uur uit de schoolbus om de Ardennen in te lopen, ze hebben geen idee waar ze heen gaan en lopen gewoon een kant op met hun lerares voorop. Het moment dat ze The Woods binnen lopen zal het klimaat snel veranderen van fris en vochtig naar warm en droog. De planten veranderen en dan vinden ze 'het perfecte plekje' om te kamperen. Ze slaan hun tenten op en het feest kan beginnen...

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 19:52 ]


    Little do you know

    Denise Amy Schouwer
    17 - Student - Outside the Bus
    ''Just because I talk a lot doesn't mean I actually know what I'm talking about''


    Joshua zegt dat Elijah niet tegen een grapje kan, en ik kijk de jongen vragend aan. Elijah niet tegen een grapje kunnen? Dan moest het wel een heel ziekelijk of beledigend grapje geweest zijn wil je Elijah zo boos krijgen. Misschien heeft Joshua wel iets tegen Isabella gezegd wat hij beter niet kon zeggen..
    Dan verontschuldigt hij zich tegen mij omdat we hier nog niet eens 10 minuten waren en er is al ruzie, tja niet een geweldige start van de kampeertrip nee..
    Hij vraagt of ik er zin in heb en ik knik; "Ja, heel erg" glimlach ik "En nog steeds" grinnik ik dan.
    Mevrouw Carter komt er ineens bij en ze trekt Joshua weg, dat was een kort gesprek..
    Toen stond ik weer alleen.. een zucht rolt over mijn lippen en ik kijk om me heen, op zoek naar iemand waar ik mee zou kunnen praten? Ik heb geen idee met wie, iedereen is zo somber en dat zorgt er voor dat ik niemand echt goed kan inschatten. Misschien is Elijah daarom wel zo uitgevallen, vanwege de reden waarom we hier zijn. Als dat het is snap ik hem opzich best wel..

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 14:14 ]


    Little do you know


    "A society of Sheep begets a Government of Wolves.."


    II Nova Elin Braiden II tweeëntwintig jaar II Weerwolf

    Al vrij snel volgde Tobias mijn voorbeeld en stak zijn neus in de lucht om de geur op te vangen die ik was gaan volgen. Zijn blik maakte me tevens ook duidelijk dat hij hetzelfde opgepikt had als ik. Nieuwe mensen waren altijd interessant, vooral om ze de stuipen op het lijf te jagen, of gewoon om ze een beetje te plagen; zoals spullen wegkapen, dingen verplaatsen- eigenlijk alles wel zo’n beetje om dwars te liggen. Een grijns gleed over mijn gezicht heen en voor een paar tellen keek ik in de richting vanwaar de geluiden en geuren vandaan kwamen.
    Tobias zijn droge grinnik ving mijn aandacht vrij snel weer terug en heel even liet ik mijn ogen kort over hem heen gaan. ‘Beetje rondlopen ofzo?’ Zijn nonchalante houding werkte ergens rustgevend, hoe raar dat ook misschien mocht klinken. Het hield namelijk de spanningen uit mijn lichaam, hetgeen wat ik soms vrij snel kon krijgen als iemand erg druk en aanwezig in mijn buurt was. Wanneer iemand dat was dan werd ik kriegelig en zeer afstandelijk tegen diegene terwijl mijn wolf haar tanden zou ontbloten en een waarschuwende grom uit haar keel laten klinken.
    ‘Een beetje rondlopen, hm?’ herhaalde ik zijn woorden vervolgens vragend, waarna ik nog een keer een blik richting de geluiden wierp alvorens ik hem weer terug aan keek.
    Ik wilde de nieuwe mensen gaan bekijken, sterker nog, de wolf in me jankte smekend om op onderzoek uit gaan en eens te gaan kijken wat voor vlees er in de kuip was. Ze was zo nieuwsgierig dat ze er onrustig van werd.
    ‘Heb je zin om een beetje die kant in te lopen?’
    Met een knik richting de mensen keek ik Tobias schuin aan. Met z’n tweeën was natuurlijk veel leuker, en al helemaal voor twee wolven die op onderzoek gingen. Wie weet wat voor leuke plannen daar nog uit konden komen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Matthew lewis Irwin
    Suf en onder de bladeren liep ik door het bos verder. Dat in die hoop vallen was geen goed idee, bovenal lag het niet lekker.
    Ik frunnikte een blaadje uit mijn broek en bekeek de nerven zorgvuldig.
    Even dacht ik dat het blad geluid maakte, maar dat kon niet.
    Ik keek op en spitste mijn oren en luisterde alles af tot in het knerpen van de takken toe.
    Schreeuwende stemmen en motorgeluid. Dat was nieuw.
    Ik liet het blad vallen en rende over het pad naar het geluid. Ik zag langzaam contouren van mensen.
    Ik stopte bij een boom en bleef ernaast staan. Heleboel mensen zouden me zo kunnen zien, maar tegenwoordig was het veranderd.
    Ik zag iemand alleen staan.
    Ik maakte van mijn handen een bal en floot tussen de spleetje van mijn handen om een uil na te bootsen.
    Ik liep langzaam naar de persoon toe tot ik zéker wist dat hij zou schrikken.
    Ik floot opnieuw. Dichterbij,maar nog steeds verstopt tussen de bomen.
    Hopend dat hij me zal zien.

    Okay de rest pas ik morgen aan.


    Vampire + Servant = Servamp