• Namelijk Monteriggioni!

    Monteriggioni is een plaatsje in Italië in de regio Toscane. Het was de thuisbasis van één van de bekendste Assassins uit de Assassins Creed reeks, namelijk Ezio Auditore Da Firenze.

    Het werd ergens eens tijd om van mijn oude vertrouwde username af te stappen en het is voor mij zeker even wennen. Toch hoop ik dat jullie hem net zo leuk vinden als ik! (al geef ik toe, ik mis Backbiter wel een beetje).


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I like it c;


    26 - 02 - '16

    Perdition schreef:
    I like it c;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind het een mooie naam! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I loooooooove iiittt

    Ik vind het ook leuk, meer omdat ik in die plaats ben geweest dan omdat ik Assassins Creed goed ken. Het is best een leuk stadje enzo


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Assassin's Creed. I like. <3


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mercator schreef:
    Ik vind het ook leuk, meer omdat ik in die plaats ben geweest dan omdat ik Assassins Creed goed ken. Het is best een leuk stadje enzo


    Ik ben er zelf helaas nog nooit geweest (of uberhaupt in Italië) maar van wat ik heb gezien is Toscane uberhaupt wel een mooie regio, dus wat dat betreft geloof ik je graag c:

    &thanks iedereen!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 12:51 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I like. C:


    Caution first, always.

    Tunes schreef:
    I loooooooove iiittt


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nice! ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Een username die te maken heeft met Assassin's Creed! Wat ontzettend gaaf en nu heb ik echt een fangirl momentje. Vooral omdat ik echt fan ben van Ezio en hij daar (zogenaamd) gewoond heeft. Dat hij trouwens nog niet bezet was. Misschien moet ik dan maar eens goed gaan zoeken of er niet nog een leuke AC gerelateerde username vrij is.

    Backbiter vond ik trouwens ook een hele leuke username en ook heel herkenbaar dus het wordt wel even wennen aan je nieuwe username.


    Physics is awesome