• Goededag!

    Omdat er een aantal mensen waren die graag nog een project van mij raden en daarna volgen, is hier een topic voor een nieuw project!



    Klik voor een grotere afbeelding op de afbeelding.

    Dit keer liggen er bolletjes garen bij, zodat jullie kunnen zien welke kleuren gebruikt gaan worden. Let op; deze bollen garen zijn voor dit ene figuur. Binnen dit project zal ik meerdere figuren maken.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 15:34 ]

    Wordt het een blauwe pauw?


    Physics is awesome

    Oeh, scheepjeswol! Daar haakt mijn mama volgens mij ook nog wel eens mee ^^
    Wat het gaat worden... Een hond?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Een vogel?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Een pinguïn


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Geen varken, geen mol, geen nijlpaard en ook geen panda. Geen koala, ook geen blauwe pauw (de kleuren zijn grijstinten, zwart en wit?), geen vogel en geen pinquïn.

    Een paard? Het lijkt wel een hoefje met een sok en het beginstukje van het been.


    She's imperfect but she tries

    Wordt het dan een zebra of een Maki of een zwart-wit Vari of een stinkdier?

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 17:25 ]


    Physics is awesome

    Een olifant! (geen idee of die al was gezegd XD)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Een walvis? :d Ik ben benieuwd!


    What would Emma do?

    Maar kan het ook iets anders worden dan een dier? Haha, straks zitten we allemaal nog in een verkeerde tunnelvisie x)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ga dit ook volgen. Ik wacht nog even met raden totdat het wat duidelijker is. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ga volgen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het ziet er voor mij uit alsof het de kop van een microfoon is x:
    Maar dat zal het vast niet zijn. (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Wordt het een hond?


    Tijd voor koffie.

    Geen idee of het al gezegd is, maar een rat of muis?


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass