• Goededag!

    Omdat er een aantal mensen waren die graag nog een project van mij raden en daarna volgen, is hier een topic voor een nieuw project!



    Klik voor een grotere afbeelding op de afbeelding.

    Dit keer liggen er bolletjes garen bij, zodat jullie kunnen zien welke kleuren gebruikt gaan worden. Let op; deze bollen garen zijn voor dit ene figuur. Binnen dit project zal ik meerdere figuren maken.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 15:34 ]

    Zo'n doodshoofdaapje?

    [ bericht aangepast op 5 okt 2015 - 17:12 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Al duidelijker wat het is?

    Een wolfje :p


    What would Emma do?

    Ondertussen was ik bezig met dat uiltje voor Kelly dus veel verder ben ik nog niet met deze x)

    Ja, een wolfje lijkt me. Wat schattig! En het uiltje was ook erg leuk. (:


    The truth is out there.

    Oh, oh, is dat de wolf uit het sprookjeshaakboek van amigurumipatterns.net?


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Oh, oh, is dat de wolf uit het sprookjeshaakboek van amigurumipatterns.net?

    Ja, uit een sprookjeshaakboek. Maar ik zie op amigurumipatterns.net niet welke je bedoeld..

    ik heb gewoon het boek gekocht.

    Krull schreef:
    (...)
    Ja, uit een sprookjeshaakboek. Maar ik zie op amigurumipatterns.net niet welke je bedoeld..

    ik heb gewoon het boek gekocht.

    Eh, als je op de boekenpagina bent, tweede boek van boven te tellen. De wolf en roodkapje staan op de cover


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Eh, als je op de boekenpagina bent, tweede boek van boven te tellen. De wolf en roodkapje staan op de cover


    Yes, you are right.

    Hmmm, nu weet iedereen gelijk wat t word x'D Jij hebt t geraden, met voorkennis ;p

    Ook weer zo leuk! !


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Moffel?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Eh.. Ja ik ben even niet met dit project bezig geweest. Er kwamen o.a. kerstprojecten tussendoor, en een schaap (al die bobbels) die mn buurvrouw besteld had.

    Maar zie hier! Cute!

    Nice!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat leuk!


    i wanna die with you once or twice.