• Althans zo voelt het dan.
    Begin augustus had ik mijn beste vriendin een uitnodiging gestuurd voor mijn verjaardag op 26 september. Toen zei ze dat ze kon komen. Vervolgens vraag ik 4 dagen voor mijn verjaardag wat ze wilt drinken ivm boodschappen, krijg ik te horen dat ze misschien niet kon komen want ze had "problemen". Krijg ik 3 dagen van tevoren te horen dat ze niet kan komen want ze moet tot laat werken, ze heeft geen geld voor de trein (maar blijkbaar wel voor sigaretten) en ze kan niet tot laat blijven want dan rijd er niks meer (en ze moest de volgende dag om 10 uur werken.
    Dus ik vond dat best wel kut om het even zone zeggen want ze is wel mijn beste vriendin.
    Kwam ze met de oplossing dat ze volgend weekend wel kon komen en dan kon ze wel blijven slapen, maarja dan ben ik niet meer jarig.
    Dus ik kreeg op mijn verjaardag zelf een berichtje met dat ze me feliciteerde en dat het haar speet en dat ze het snel goed zou maken.
    Het is vandaag precies 3 weken geleden en ik heb nog niks van haar gehoord. Niet eens hoe mijn verjaardag was, helemaal niks. Maar nu open ik mijn Facebook, heeft ze geschreven dat ze heel blij was dat een vriendin van haar kwam, waar ze de laatste tijd vaker over schrijft op fb.
    Ik was trouwens ook degene die zo'n beetje altijd naar haar schreef ipv dat zij eens naar mij schreef maar goed.
    Ik heb nu een beetje het gevoel dat ik in de steek ben gelaten..


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Vriendschappen die van één kant komen zijn de moeite niet waard. Bij mij is het heel simpel, als je geen moeite voor mij wil doen dan doe ik geen moeite voor jou. Je zou haar erop aan kunnen spreken en hopen dat het allemaal een misverstand was, maar als er niks verandert kan je haar het beste denk ik links laten liggen. Zo word je niet gelukkig van jullie vriendschap.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eddard schreef:
    Vriendschappen die van één kant komen zijn de moeite niet waard. Bij mij is het heel simpel, als je geen moeite voor mij wil doen dan doe ik geen moeite voor jou. Je zou haar erop aan kunnen spreken en hopen dat het allemaal een misverstand was, maar als er niks verandert kan je haar het beste denk ik links laten liggen. Zo word je niet gelukkig van jullie vriendschap.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ben het eens met wat de anderen zeggen. Een vriendschap waar jij energie in steekt, maar geen voldoening voor terugkrijgt, is alleen maar zonde van je tijd. Daarbij weet ik hoe ongelukkig je ervan kunt worden, en dat verdien je niet. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Eddard schreef:
    Vriendschappen die van één kant komen zijn de moeite niet waard. Bij mij is het heel simpel, als je geen moeite voor mij wil doen dan doe ik geen moeite voor jou. Je zou haar erop aan kunnen spreken en hopen dat het allemaal een misverstand was, maar als er niks verandert kan je haar het beste denk ik links laten liggen. Zo word je niet gelukkig van jullie vriendschap.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jullie hebben gelijk.
    Ik stuur haar helemaal niks meer en doe daar ook geen moeite meer voor.
    Haar nieuwe beste vriendin had op fb geschreven "nu weet ik zeker dat ... mijn beste vriendin is"
    Succes ermee maar ik ga haar niet meer helpen.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face