• Hai,

    Misschien hebben sommigen het al opgemerkt in het LJH-topic, maar ik heb dus een vriendin die me de laatste dagen gewoon compleet negeert op WhatsApp en ik heb werkelijk waar geen idee waarom.

    Nu is het wel zo dat we de laatste tijd vaker 'ruzie' hebben gehad. Dit deels doordat ik het idee heb dat ze afstandelijker is geworden en ik me afvraag waarom en haar dan ook meerdere keren heb gevraagd of er iets is e.d.

    Vorige week heb ik haar bewust een weekje even met rust gelaten. Ik vroeg me af of ze uit zichzelf naar me toe zou stappen of dat alles echt van mijn kant kwam. Conclusie, na die week heb ik haar aangesproken en ik was toen ook wel een beetje pissig. Sindsdien negeert ze me dus volledig. Ik heb geprobeerd mijn excuses te maken, maar omdat ze niks zegt weet ik gewoon niet goed wat nu precies het probleem is en ik weet niet hoe ik haar dus aan het praten kan krijgen. Ik heb gewoon geen zin de vriendschap overboord te gooien, maar ik ben behoorlijk radeloos nu. Is er iemand die uit deze warboel op kan maken wat ik zou kunnen proberen? Iig bedankt voor het lezen c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben momenteel aan het oefenen met tarot-kaarten, als je wilt kan ik een kaartje trekken op het onderwerp en naar je toe sturen? Soms geeft het wat inzicht in situaties.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Ik ben momenteel aan het oefenen met tarot-kaarten, als je wilt kan ik een kaartje trekken op het onderwerp en naar je toe sturen? Soms geeft het wat inzicht in situaties.


    Im kinda desperate enough to try anything, dus graag c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zou het gewoon nog eens proberen. Je geeft zelf al aan dat je denkt dat het door eerdere ruzies komt, kaart dat eens aan en vraag eventueel eens aan haar wat er aan de hand is, of je iets verkeerd hebt gedaan (kan soms maar zo gebeuren), etc.
    Als je het probleem niet bespreekbaar maakt, dan zal het ook niet weggaan, denk ik zelf. Maar doe dat dit keer alleen niet pissig, want dan ben je misschien juist wat verstikkend. En dat is een fout die ik zelf ook wel eens gemaakt heb, en wat niet zo slim is.


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Ik zou het gewoon nog eens proberen. Je geeft zelf al aan dat je denkt dat het door eerdere ruzies komt, kaart dat eens aan en vraag eventueel eens aan haar wat er aan de hand is, of je iets verkeerd hebt gedaan (kan soms maar zo gebeuren), etc.
    Als je het probleem niet bespreekbaar maakt, dan zal het ook niet weggaan, denk ik zelf. Maar doe dat dit keer alleen niet pissig, want dan ben je misschien juist wat verstikkend. En dat is een fout die ik zelf ook wel eens gemaakt heb, en wat niet zo slim is.


    Dit heb ik al gedaan, alleen ook dit werd genegeerd :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Dit heb ik al gedaan, alleen ook dit werd genegeerd :/


    Ik snap dat het dan rot is dat ze niet wil reageren. Maar misschien heeft ze gewoon even tijd nodig om zelf de zaken rustig te bekijken. Je mist haar en dat is een natuurlijk gevoel, daarom wil je weer contact, maar als zij daar even geen behoefte aan heeft, zal ieder vorm van contact juist averechts werken. Je hebt gezegd wat je voelde, en als ze dan nog steeds negeert, moet je het even laten rusten imo.
    Misschien dus nu iets langer rust geven, en daarna nog 1x proberen aan te kaarten dat je geen ruzie meer wil en dat je het graag weer goed wilt maken met haar.

    Als ze dan nog niet wil praten, dan moet je misschien zelf maar verder gaan.. Hoe klote dat ook is


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ik snap dat het dan rot is dat ze niet wil reageren. Maar misschien heeft ze gewoon even tijd nodig om zelf de zaken rustig te bekijken. Je mist haar en dat is een natuurlijk gevoel, daarom wil je weer contact, maar als zij daar even geen behoefte aan heeft, zal ieder vorm van contact juist averechts werken. Je hebt gezegd wat je voelde, en als ze dan nog steeds negeert, moet je het even laten rusten imo.
    Misschien dus nu iets langer rust geven, en daarna nog 1x proberen aan te kaarten dat je geen ruzie meer wil en dat je het graag weer goed wilt maken met haar.

    Als ze dan nog niet wil praten, dan moet je misschien zelf maar verder gaan.. Hoe klote dat ook is


    Ik snap je wel jah, het enige is alleen dat ik me dan afvraag waarom ze dan niet op zn minst kan zeggen dat ze er nu niet over wilt praten?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik maak uit dit verhaal op dat WhatsApp de enige contactweg is, en je haar niet "in het gewone leven" tegenkomt?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Homura schreef:
    Ik maak uit dit verhaal op dat WhatsApp de enige contactweg is, en je haar niet "in het gewone leven" tegenkomt?


    Klopt. Ik kan haar wel opzoeken, maar vraag me af of dit in dank af wordt genomen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Ik snap je wel jah, het enige is alleen dat ik me dan afvraag waarom ze dan niet op zn minst kan zeggen dat ze er nu niet over wilt praten?


    Ieder persoon gaat anders met dit soort dingen om. Zelf ben ik iemand die niet tegen dit soort dingen kan en meteen alles op tafel gooit om het probleem op te kunnen lossen, maar andere mensen zeggen wat jij hierboven zegt, en anderen zwijgen gewoon. Het betekent niet dat het niet belangrijk is, en er is waarschijnlijk geen perfecte oplossing..
    Maakt het niet makkelijker, I know ;)


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ieder persoon gaat anders met dit soort dingen om. Zelf ben ik iemand die niet tegen dit soort dingen kan en meteen alles op tafel gooit om het probleem op te kunnen lossen, maar andere mensen zeggen wat jij hierboven zegt, en anderen zwijgen gewoon. Het betekent niet dat het niet belangrijk is, en er is waarschijnlijk geen perfecte oplossing..
    Maakt het niet makkelijker, I know ;)


    Het is gewoon lastig omdat ik haar niet ken zoals ze nu is.. Alsof ik tegen een totaal ander persoon aan het praten ben en het baart me deels ook wel zorgen, omdat ik me dus serieus afvraag of er niet iets aan de hand is. Naja, daar kan ik nu ook vrij weinig aan doen ja. Misschien moet ik maar wachten ja.. Al denk ik dat ik zo nu en dan wel een bericht blijf sturen. Zij het wel gewoon over iets luchtigs en leuks, in de hoop dat ze er iets mee kan..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Well, ze negeert me nog altijd. Moet ik nog steeds gewoon afwachten? Want ik vraag me af of er nog wat van gaat komen op deze manier.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat als je haar opbelt? Misschien helpt dat?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Wat als je haar opbelt? Misschien helpt dat?


    Ik weet dat ze een hekel heeft aan bellen, dus grote kans dat ze gewoon wegdrukt.

    Heb btw wel ergens gevraagd of ze wou dat ik haar zou bellen, maardas uiteraard ook genegeerd.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 21:25 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."