• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, geen zorgen, het is niet zo raar dat je er nog nooit van gehoord hebt. Het is een computerprogramma om statistiek mee te verwerken dat volgens mij vooral wordt gebruikt door mensen met alfa/gamma studies en het is vermoedelijk ontworpen door Satan. (krul)


    Zonder enige twijfel ontworpen door Satan.


    Shoot me now. Oh my god.


    kindness is never a burden.

    Vikings schreef:
    (...)
    Ik zat ze vanmiddag nog te bewonderen, zonder te weten dat ze er pas net waren. Ze zijn leeeuk :Y)


    Nahw dankje! :3
    Ik kom vandaag hoogstwaarschijnlijk niet toe aan die PB doordat oma dr is, maar zoals t er nu uit ziet heb ik morgen de hele dag. c:

    OTOFT: ik wil etennn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    (...)

    Nahw dankje! :3
    Ik kom vandaag hoogstwaarschijnlijk niet toe aan die PB doordat oma dr is, maar zoals t er nu uit ziet heb ik morgen de hele dag. c:

    OTOFT: ik wil etennn.

    Dat laatste ken ik wel :'D


    Just doing what I can

    Haha ik ben echt blond of zo...
    Ik ga de pan met water op het gas zetten. Ik maar bezig met het pitje aan proberen te steken; "Ja nou, we hebben dus geen gas meer."
    Kijk ik even beter, zit ik aan de verkeerde gaskraan te draaien, wauw, hahah. Wauw.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    TheSmartIdiot schreef:
    (...)
    Dat laatste ken ik wel :'D


    Ghehe. Wij eten pita broodjes met vlees dr dan in obviously. En dat eten we bijna nooit, dus ik heb dr zin in. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    (...)

    Ghehe. Wij eten pita broodjes met vlees dr dan in obviously. En dat eten we bijna nooit, dus ik heb dr zin in. :Y)


    OMG LEKKER
    Wij eten dat ook niet zoveel ):


    Just doing what I can

    Figure it out.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    En toen kreeg ik in een Amsterdams fotomuseum op mijn wang gekust door mijn lerares (?? vrijeschool waar zijn je grenzen) en kreeg ik net een appje van mijn moeder: "je hebt een baan voor 14,16 euro per week en je begint 31 oktober" ??????? oké dan

    Vandaag was een rare dag.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    En toen kreeg ik in een Amsterdams fotomuseum op mijn wang gekust door mijn lerares (?? vrijeschool waar zijn je grenzen) en kreeg ik net een appje van mijn moeder: "je hebt een baan voor 14,16 euro per week en je begint 31 oktober" ??????? oké dan

    Vandaag was een rare dag.


    Vreemde lerares
    Vreemd bericht
    Vreemde dag


    Just doing what I can

    TheSmartIdiot schreef:
    (...)

    Vreemde lerares
    Vreemd bericht
    Vreemde dag

    Nogal. Ik zit nu een beetje in een constante staat van "huh", maar op zich is het niet heel erg, want de docente is erg aardig (ook al was de begroeting ongemakkelijk) en het geld kan ik goed gebruiken, ook al was ik niet echt op zoek naar een baan. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nogal. Ik zit nu een beetje in een constante staat van "huh", maar op zich is het niet heel erg, want de docente is erg aardig (ook al was de begroeting ongemakkelijk) en het geld kan ik goed gebruiken, ook al was ik niet echt op zoek naar een baan. :')


    Moneeeeeeey is always good

    Dit moet even gezegd worden: Ik houd van je signature hahah


    Just doing what I can

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nogal. Ik zit nu een beetje in een constante staat van "huh", maar op zich is het niet heel erg, want de docente is erg aardig (ook al was de begroeting ongemakkelijk) en het geld kan ik goed gebruiken, ook al was ik niet echt op zoek naar een baan. :')


    Wat voor baan tho xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I can't believe this. Hoe snel kunnen dingen omslaan? Ik ben alsnog als de dood dat het uiteindelijk nooit door zal gaan, maar mijn God, wat is er een last van mijn schouders gevallen.


    Caution first, always.

    Penoza schreef:
    (...)

    Wat voor baan tho xd

    Folders lopen in het weekend. Blijkbaar heb ik me daar eeuwen geleden een keer voor aangemeld via de email, maar ik heb nooit een bevestingsmailtje teruggehad, dus ik dacht dat er iets mis was gegaan met mijn emailadres en liet het er dus maar bij. Nu hebben ze mijn moeder gebeld en mag ik binnenkort folders door de regen sjouwen en mezelf haten om mijn levenskeuzes tot ik genoeg geld voor een nieuwe laptop bij elkaar heb gespaard. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.