• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Folders lopen in het weekend. Blijkbaar heb ik me daar eeuwen geleden een keer voor aangemeld via de email, maar ik heb nooit een bevestingsmailtje teruggehad, dus ik dacht dat er iets mis was gegaan met mijn emailadres en liet het er dus maar bij. Nu hebben ze mijn moeder gebeld en mag ik binnenkort folders door de regen sjouwen en mezelf haten om mijn levenskeuzes tot ik genoeg geld voor een nieuwe laptop bij elkaar heb gespaard. :')

    Oh bah, kutbaan :W
    Ik heb dat twee maanden gedaan en heb toen de hoop opgegeven, hahah. Heel veel succes!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Folders lopen in het weekend. Blijkbaar heb ik me daar eeuwen geleden een keer voor aangemeld via de email, maar ik heb nooit een bevestingsmailtje teruggehad, dus ik dacht dat er iets mis was gegaan met mijn emailadres en liet het er dus maar bij. Nu hebben ze mijn moeder gebeld en mag ik binnenkort folders door de regen sjouwen en mezelf haten om mijn levenskeuzes tot ik genoeg geld voor een nieuwe laptop bij elkaar heb gespaard. :')


    Gefeliciteerd en sterkte. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een main crush en dan twee mindere crushes, but crushes all the same. Is that weird?


    kindness is never a burden.

    Haha het programma reageert niet hahaha hij negeert me
    ..oh wait.. :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gimme looove... Ohw Ed Sheeran <3 I need hugs real bad right now.

    Trees schreef:
    Gimme looove... Ohw Ed Sheeran <3 I need hugs real bad right now.


    Ik ben ook Ed aan het luisteren :')


    Just doing what I can

    Nou, zo maar met pap naar de SEH. Zucht... Hopelijk is het niets ernstigs.

    -

    Waar blijft mijn t-shirt eigenlijk D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Folders lopen in het weekend. Blijkbaar heb ik me daar eeuwen geleden een keer voor aangemeld via de email, maar ik heb nooit een bevestingsmailtje teruggehad, dus ik dacht dat er iets mis was gegaan met mijn emailadres en liet het er dus maar bij. Nu hebben ze mijn moeder gebeld en mag ik binnenkort folders door de regen sjouwen en mezelf haten om mijn levenskeuzes tot ik genoeg geld voor een nieuwe laptop bij elkaar heb gespaard. :')


    Folders lopen is van het beperkt aantal bijbaantjes dat ik heb gehad nog steeds mijn favoriet. Okay in de winter kan het best naar zijn maar ik bedoel, je hebt geen verplichte sociale interactie met mensen (wel heel veel katten maar dat is okay) en het is genoeg lichaamsbeweging om de rest van de week met een gerust hart op de bank te kunnen hangen. Nu bezorgde ik wel in een hele mooie wijk in Haarlem (vraag me niet wat de logica daarachter was) dus dat hielp ook mee.


    i put the fun in funeral

    Dit duurt echt te lang.. Er is eindelijk wat voor me op die site besteld, is het er nog niet na 10 dagen.. Ben je wel betrouwbaar? Ik hoop 't zo erg!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Meh ik wil die RPG op zetten, maar daar zijn zoveel rollen voor nodig en er komt toch niemand...


    Your make-up is terrible

    10 minuten om te beslissen of ik naar die lezing wil of niet. Go me..


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I don't want to study. Buuh.


    kindness is never a burden.

    Tralalalalaaa, ik ben trots op mezelf. Al drie dagen niet naar iets scherps gegrepen! (:

    Trees schreef:
    Tralalalalaaa, ik ben trots op mezelf. Al drie dagen niet naar iets scherps gegrepen! (:


    Proud of you, stranger (:


    Just doing what I can

    Trees schreef:
    Tralalalalaaa, ik ben trots op mezelf. Al drie dagen niet naar iets scherps gegrepen! (:




    Ik ben trots op je! (:





    OTOFT: Zo. Verstuurd. Ben benieuwd naar het antwoord. c:
    En GELUKKIG dat oma weg is voordat NCIS zometeen begint. Heb ik tenminste nog een beetje tijd voor mezelf vandaag. Is wel nodig na zo'n bezoek. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •