• Daar komen we natuurlijk nooit precies achter.

    Toch ben ik zeer benieuwd. Als jullie nou eens allemaal mijn poll invullen, krijgen we misschien een beetje een beeld. Is de leeftijd nog steeds ca 13-16, of is dit inmiddels verschoven naar oudere users?

    Alvast bedankt

    http://www.quizlet.nl/polls/35293/hoe-oud-ben-jij/

    17. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben dertien, bijna veertien dus heb ik om het beeld duidelijker te maken toch veertien ingevuld.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik heb het gevoel dat de gemiddelde leeftijd iets omhoog is gegaan ten opzichte van een aantal jaren geleden. Aan de andere kant is mijn eigen leeftijd natuurlijk ook omhoog gegaan ten opzichte van een aantal jaren geleden, dus wie weet is mijn beeld wat vertekend. (nerd)

    In ieder geval is de crew ouder geworden, geloof ik.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    18. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    20';-;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Square schreef:
    Ik heb het gevoel dat de gemiddelde leeftijd iets omhoog is gegaan ten opzichte van een aantal jaren geleden. Aan de andere kant is mijn eigen leeftijd natuurlijk ook omhoog gegaan ten opzichte van een aantal jaren geleden, dus wie weet is mijn beeld wat vertekend. (nerd)

    In ieder geval is de crew ouder geworden, geloof ik.


    Dat idee heb ik ook - alsof iedereen langer erop is gebleven :Y)


    Tijd voor koffie.

    Square schreef:
    Ik heb het gevoel dat de gemiddelde leeftijd iets omhoog is gegaan ten opzichte van een aantal jaren geleden. Aan de andere kant is mijn eigen leeftijd natuurlijk ook omhoog gegaan ten opzichte van een aantal jaren geleden, dus wie weet is mijn beeld wat vertekend. (nerd)

    In ieder geval is de crew ouder geworden, geloof ik.

    De mods zijn gemiddeld 19,6 oud, oftewel 19 en een half, haha.
    De bemiddelaars precies 20 jaar.
    De beta's gemiddeld 19,2 jaar.
    De admins gemiddeld 29 (A)


    Gemiddeld is de crew 20,2 jaar oud. Zonder Rutger 19,5 jaar. Dat is dus wel wat jaartjes ouder dan de gemiddelde user, uitgaande van die 13-16. Maar misschien klopt dat wel niet meer en is het gemiddelde omhoog gegaan.

    Ledecky schreef:
    17. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    15. c;

    Ik denk dat de gemiddelde leeftijd per "gebied" ook een beetje verschilt. Van de enigszins actieve users zijn de mensen die veel op het forum komen volgens mij gemiddeld wat ouder dan degenen die daar niet komen en vooral quizzen maken of zoiets. Maar deze uitspraak baseer ik wel vooral op gevoel, dus correct me if I'm wrong.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Danku danku voor alle stemmen en reacties!

    22, maar ik zie tegenwoordig veel jongere Q-ers (10-14), maar deze komen nooit op het forum aan het aantal forumposts te zien.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    En dan kom ik aan zetten met mijn schandalige leeftijd: 10 c':


    I don't care how old I am, I'm going in the bouncy castle!

    xBlauwVachtx schreef:
    En dan kom ik aan zetten met mijn schandalige leeftijd: 10 c':

    Kun je hier nog minstens 12 jaar blijven rondhangen :Y)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 18:22 ]

    Ledecky schreef:
    17. ^^


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik word morgen pas 21, maar heb toch al het 21 bolletje aangeduid (cat)


    The soul needs autumn.