• Halloo,

    Ik heb geen idee waar dit topic moest, first of all. Want het gaat over RPG's, maar ook over internetsites, dus het spijt me als ik het verkeerd heb geplaatst. (:

    Al een paar maanden ben ik bezig met online RPG's, nou spreken er veel op Quizlet mij niet aan en gaan die vaak iets te lang door, ik heb het over ORPG's (o.i.d) die ik naar een uurtje eigenlijk wel afgerond heb en in sommige gevallen via Kik afmaak. De fandoms waarin ik dit doe zijn vooral het Phandom, andere Youtubeships en Attack on titan.

    Hier begon ik mee op Shamchat en later ging ik ook door naar Omegle. Hier heb ik echt belachelijk veel RPG's gehad en nu voel ik een beetje alsof ik iedereen daar wel een keer gesproken heb en dat de mensen het ook wel gehad hebben met mij. Nou bedacht ik me, dit zijn toch niet de enige sites waar het op kan?

    En daar begint mijn vraag dus, kent iemand fora, chatsites of iets anders waar ik dit ook kan doen?
    Ik heb ook geen idee of het fora of forums is, oops.


    wat was dit ookalweer

    Chatzy is wel fijn om te gebruiken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan je alleen vertellen dat het fora is en dat dit een stiekeme mt is ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb geprobeerd om ze te verzamelen in een topic, maar niemand wist iets, haha.


    Your make-up is terrible