• Ik doe aan RPG's en ik erger mij best vaak aan wat dingen bij rollen.

    Hier zijn mijn 9 dingen waar ik mij erger aan erger bij personages

    Wat zijn de dingen waar jullie je aan irriteren bij personages?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kan me er wel in vinden, haha.


    Your make-up is terrible

    Heb je ooit wel eens gehoord van de "Creepy Pasta Mary Sues?"

    Edit deze:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 22:46 ]

    Zet het ook lekker hier neer :'p
    1. En Gary Stu!
    2. Oh please. Zelfs de beste atleten hebben nog kwalen, evenals zangeressen en acteurs. Be honest to yourself, people!
    3. Ik beschrijf zelf in korte stukjes hoe de persoon zo is geworden en schrijf dit dan verder uit in de geschiedenis als daar om gevraagd wordt c:
    4. Jup, zulke overbodige informatie. Als je nou neerzet: 'Zijn ogen worden vaak als speciaal gezien' klinkt dat beter als: 'Hij heeft mooie ogen, waarmee hij iedereen inpakt'. Yeah sure. Ik vind mijn ogen ook mooi, maar ik loop er niet mee te koop.
    5. Geen commentaar. . .
    6. In een MSV vind ik het wel kunnen, maar in een RPG waar je een woordenlimiet hebt, vind ik dat personages ook uitgeschreven moeten worden, zodat je laat zien dat je het kunt.
    7. Oké. Hier ben ik een beetje schuldig aan, als ik een naam zie die ik leuk vind gebruik ik die, maar vaak zijn dit wat apartere namen dan dat men standaard gebruikt. Overigens is dan de tweede naam wel standaard, of andersom ^^'
    8. Yeah, annoying! Hoewel ik zelf ook faceclaims gebruik, pak ik de wat onbekendere mannen zoals modellen of minder bekende acteurs en zangers. Het is dus ook niet echt dat deze veel voorkomen in een MSV/RPG.
    9. Hahaha ik lach er om :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben het met heel veel van je ergernissen eens. (Ondanks ik wss niet echt recht van spreken heb, want ik twijfel er niet aan dat mijn personages in het verleden - en misschien zelfs nu nog - van die ergernissen wisten te bezitten, ghehe.)


    A girl who wonders.

    Users die niet zien dat ze er zelf schuldig aan zijn. But yes, het zijn inderdaad een boel dingen, maar het zal vaak wel blijven denk ik zo. Jammer genoeg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er is er eentje die ik eigenlijk wel een beetje mis geloof ik, waar ik me ontzettend aan heb geërgerd op een ander forum:

    Personages die aan het begin van een rpg helemaal verliefd worden op iemand, vervolgens een been breken en drie posts later opeens geboorte geven aan een tweeling. Like, whuut.. U need attention?

    (Dit waren trouwens geen lange posts zoals hier op Q, maar posts van een zin of soms maar vier woorden o.i.d.)

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 0:11 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ben het er helemaal mee eens vooral met 7
    Maar denk ook dat dit mede komt door ervaring...
    Ik mis alleen nog het punt dat de helft aan automutilatie doet, maar wel topjes draagt.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 9:00 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis