• Ik vind dat quizlet een app moet ontwikkelingen zodat we niet steeds via de mobiele versie op quizlet moetren komen. Ik vind de mobiele versie echt heel irritant. Rutger als je dit leest, ik wil een quizlet app (typing)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Moet quizlet komen met een app

    Dit is minstens de derde keer dat ik dit topic voorbij zie komen. Een Q-app is er niet en gaat er niet komen. Er is al een mobile versie van de site en dat is alles wat er gaat komen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Handig? Ja.
    Haalbaar? Nee, dat denk ik niet. Zo groot is de site namelijk nu ook weer niet en volgens mij gaat daar ook nog wel het nodige werk in zitten. Daarnaast werkt de mobile versie voor mij ook prima, op misschien hier en daar een bug na o.i.d.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Patholoog schreef:
    Dit is minstens de derde keer dat ik dit topic voorbij zie komen. Een Q-app is er niet en gaat er niet komen. Er is al een mobile versie van de site en dat is alles wat er gaat komen.


    Misschien dat als Rutger wordt overspoelt wordt met smekende berichtjes om een app, ie er komen gaat? :Y)


    Maar OT: Wat Manon al zegt, en al vaker gezegd is, er komt geen Q-app. Helaas. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Monteriggioni schreef:
    Handig? Ja.
    Haalbaar? Nee, dat denk ik niet. Zo groot is de site namelijk nu ook weer niet en volgens mij gaat daar ook nog wel het nodige werk in zitten. Daarnaast werkt de mobile versie voor mij ook prima, op misschien hier en daar een bug na o.i.d.


    Dat zou zeker handig zijn idd. Ik denk ook dat het niet haalbaar is -.- maar het zou echt zo fijn zijn als er een app komt. De mobiele versie kan niet alles en dat vind ik heel irritant.

    Er is al vaker vraag hiernaar gedaan, maar dit is niet mogelijk. Dauth/Mitchell heeft een app gemaakt ervoor, maar die mocht hij niet bruikbaar/online zetten(?) van Rutger.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Keates schreef:
    (...)

    Misschien dat als Rutger wordt overspoelt wordt met smekende berichtjes om een app, ie er komen gaat? :Y)


    Maar OT: Wat Manon al zegt, en al vaker gezegd is, er komt geen Q-app. Helaas. :/


    We moeten Rutger nu eens allemaal ff gaan stalken en smeken voor een Q-app :Y) al weten we allemaal dat het niet gaat lukken /

    Facilier schreef:
    Er is al vaker vraag hiernaar gedaan, maar dit is niet mogelijk. Dauth/Mitchell heeft een app gemaakt ervoor, maar die mocht hij niet bruikbaar/online zetten(?) van Rutger.


    Ohh dat is wel jammer dat het niet online gezet mocht worden (huil)

    1000th topic hier over...

    Hoogstwaarschijnlijk gaat er nooit een openbare quizlet app komen. Deal with it.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    1000th topic hier over...

    Hoogstwaarschijnlijk gaat er nooit een openbare quizlet app komen. Deal with it.


    Ik heb nog nooit eerder een topic hierover gezien, vandaar dat ik deze topic geopend heb (Y)

    Colossus schreef:
    (...)

    Ik heb nog nooit eerder een topic hierover gezien, vandaar dat ik deze topic geopend heb (Y)


    Er is een lijst met suggesties en verwerpen/aannames, misschien dat je daar de volgende keer in kijkt? Voor mensen die al langer hier op het forum zitten is het vervelend om steeds weer dezelfde suggesties terug te zien komen. (:

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 18:41 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het persoonlijk helemaal niet vervelend dat hier een topic over aangemaakt wordt. Als een user nooit op het forum komt, dan verwacht ik eigenlijk niet dat ze de suggestielijst opzoekt of er überhaupt van gehoord heeft.

    Zoals al gezegd is komt dit er niet. Al heb ik zelf geen problemen met gewoon op Quizlet gaan op mijn mobiel. Ik gebruik de mobiele versie niet, maar de gewone desktop versie. (:

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 18:45 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Een quizlet app lijkt me eigenlijk wel leuk maar de mobiele versie vind ik ook al goed (krul)

    tbh is het de eerste keer dat ik deze suggestie zie :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb de suggestie ook al gezien, maar niet iedereen kent het forum zo goed, natuurlijk ;) Het zou wel handig zijn, maar voor mij is het niet echt noodzakelijk. De mobiele site is genoeg.


    What would Emma do?

    Zijn er veel dingen die de mobiele versie niet kan dan? Ik vind 'm wel chil namelijk :]


    If a writer falls in love with you, you can never die