• Ik vind dat quizlet een app moet ontwikkelingen zodat we niet steeds via de mobiele versie op quizlet moetren komen. Ik vind de mobiele versie echt heel irritant. Rutger als je dit leest, ik wil een quizlet app (typing)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Moet quizlet komen met een app

    Spotgaai schreef:
    Zijn er veel dingen die de mobiele versie niet kan dan? Ik vind 'm wel chil namelijk :]


    Queer zijn is gewoon alles

    Zoals anderen al hebben gezegd, zal dit er helaas niet komen. =(
    Gelukkig zijn er nog genoeg andere goede suggesties die er wel eens gaan doorkomen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat is inderdaad al heel vaak voorgesteld, en het gaat er niet komen. Zo'n app in stand houden zal vast niet makkelijk haalbaar zijn. Maar zelf vind ik de mobiele versie echt prima werken. Als ik er zo over nadenk, denk ik dat ik nog meer problemen zou hebben met een app dan met de site.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Een app maken zelf is niet zo moeilijk. Alleen is het best kostbaar qua onderhoud en creatie (tijdxgeld).

    Een responsive site als dit is wat dat betreft ideaal, het scherm dat je ziet wordt als het ware samengedrukt tot je schermformaat en het bezit dus in principe ook dezelfde mogelijkheden als de volledige website. Het gaat misschien iets anders om met bepaalde codes, maar ik denk dat een app hier niet tegenop kan qua functionaliteit.


    Sarah = ongewoon sexy

    Patholoog schreef:
    Dit is minstens de derde keer dat ik dit topic voorbij zie komen. Een Q-app is er niet en gaat er niet komen. Er is al een mobile versie van de site en dat is alles wat er gaat komen.


    3e keer? Bedoel je niet 30e keer?


    ©1998

    Scandal schreef:
    Zoals anderen al hebben gezegd, zal dit er helaas niet komen. =(
    Gelukkig zijn er nog genoeg andere goede suggesties die er wel eens gaan doorkomen!


    en welke suggesties zijn dat dan? (flower)

    Colossus schreef:
    (...)

    en welke suggesties zijn dat dan? (flower)


    Wij posten doorgevoerde suggesties altijd in topics zoals deze: Klik.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Morrow schreef:
    (...)

    Wij posten doorgevoerde suggesties altijd in topics zoals deze: Klik.

    Helemaal waar! Daarbij houden we achter de schermen ook een lijstje bij van allerlei suggesties zodat Rutger een makkelijk overzicht heeft van wat die allemaal nog moet doen. Ik denk dat toch minstens 80-85% van de suggesties van het forum komen. ;)
    Helaas hoort deze suggestie niet thuis in het rijtje.

    Ik zal ook zo het topic sluiten omdat deze suggestie (meermaals) is afgewezen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury