• ik dat ik 2 keer vekering heb gehad
    maar die zuijn nu allemaal ergens anders dan mij
    dus dat is het

    ik groepseks heb gehad op mijn 10de

    hahaa, oke das dus zo niet waar (:


    I see sunset in your eyes

    (...)
    Nouja, er zijn mensen die willen opvallen, nouja, iedereen heeft geheimen,.. en ik neem ze lekker mee totdat ik doodga, ik ga het hier toch niet opschrijven,x´D Dat vind ik een beetje,.. [/weet geen woord daarvoor]

    dat van mij vind ik niet echt een geheim ofzo

    Euh nee, want dan zijn het geen geheimen meer^^ Like dat gaat jullie niets aan =')

    (...)
    Dat is mooi voor je, maar ik begrijp gewoon niet dat je dat doodleuk op kan schrijven,! nouja ik zal et wel nooit begrijpen.

    Hoe vaker je het verteld aan jonge meiden op school, hoe makkelijker het wordt. En jarenlang therapie heeft ook zn steentje bijgedragen. Ik heb me erover heen kunnen zetten.


    Bored.

    (...)
    Hoe vaker je het verteld aan jonge meiden op school, hoe makkelijker het wordt. En jarenlang therapie heeft ook zn steentje bijgedragen. Ik heb me erover heen kunnen zetten.

    Ja de een kan dat de ander niet, maar oke als jij je er lekker bij voelt dat iedereen het weet, moet je het vooral vertellen,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb zaterdag teveel gedronken en toen was ik behoorlijk aangeschoten.. maar dat weten mijn ouders (denk ik) niet..
    ^.^


    I clicked my heels and wished for you.

    Euh nee, want dan zijn het geen geheimen meer^^ Like dat gaat jullie niets aan =')

    Go Wanne, Go Wanne *doet dansje*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42


    uuh ff denkexD
    XX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    (...)
    Ja de een kan dat de ander niet, maar oke als jij je er lekker bij voelt dat iedereen het weet, moet je het vooral vertellen,

    ***whaha***


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Ik heb stiekem Tom Kaulitz in mijn kast. Maar eigelijk maar niemand dat weten...


    I'm falling apart..

    Ik heb stiekem Tom Kaulitz in mijn kast. Maar eigelijk maar niemand dat weten...

    whaha jaah johxD
    dan kom ik een keertje langsxD
    (melughheid in aanval;))
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    De geheimen die ik heb hou ik liever geheim.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uuh, je gaat toch hier niet eventjes lekker je geheimen hier droppen?
    I mean WHAT 0_O


    I found myself in Wonderland.

    Ik heb stiekem Tom Kaulitz in mijn kast. Maar eigelijk maar niemand dat weten...

    dude da kan nie o_o wnt hij woont op mijn zolder xP met de rest vn th xP


    We can only learn to love by loving.