• Want deze knapperd verdient wel een eigen topic!

    Goed, zoals sommigen misschien wel weten vind ik het wel eens leuk om het bos in te trekken, zoals vandaag het geval was, om wat aan m'n fotografie-skills te werken. Het begon met foto's als deze


    Erg tevreden was ik er enkel niet over, maar toen merkte ik dus een egeltje op c:



    Heel schattig natuurlijk, maar het leukste was toch wel dat dit beestje verschrikkelijk bijdehand bleek te zijn en gewoon op ons af kwam lopen, wat nog wel wat leuke foto's op hebben geleverd c:







    Het beestje kwam zelfs zo dichtbij dat hij nog aan mijn hand heeft gesnuffeld haha. Ik vraag me dan ook af hoe "wild" hij nu eigenlijk is.

    Om het topic nog een beetje nuttig te houden, zijn jullie nog iets schattigs tegen gekomen? ^^


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Aww, dat is inderdaad ontzettend schattig. Wat een mooie foto's. ^^
    Ik ben ook weleens heel dicht bij een egel in de buurt geweest, maar dat was altijd in het donker, en meestal gingen ze er zo snel mogelijk vandoor. Het meest schattige wat ik vandaag ben tegengekomen zijn mijn eigen huisdieren. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een mooie foto's! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wow mooie foto's, die zou ik niet zo even kunnen maken!

    Het meest schattige wat ik ben tegengekomen vandaag is mijn lieve kat! Wanneer ik probeer iets aan mijn geweldige berg huiswerk te doen komt ze gezellig net als altijd wanneer ik heel druk bezig ben op mijn schoot. En omdat ik het zo cute vind laat ik mijn kat daar maar lekker liggen. Ook al zou ik nu eigenlijk aan mijn huiswerk moeten :$


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Wat lief!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Wat lief!


    Your make-up is terrible

    Scribe schreef:
    Wat een mooie foto's! (:


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat zijn de foto's ontzettend goed gelukt! Heel mooi, en natuurlijk ook super schattig. (:


    The truth is out there.

    Die eerste foto van 3e spoiler is zo mooi! Bij ons zat laatst ook een egeltje in de tuin, ontdekt door onze speurneus. Wat me ook brengt bij het schattige wat ik ben tegengekomen:



    Hij kwam vandaag zo lief bij me liggen.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2015 - 17:39 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    I love hedgehogs. They're so fucking sweet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Scandal schreef:
    Wat lief!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scandal schreef:
    Wat lief!


    En mooie foto's.


    16 - 09 - '17

    Vedder schreef:
    Die eerste foto van 3e spoiler is zo mooi! Bij ons zat laatst ook een egeltje in de tuin, ontdekt door onze speurneus. Wat me ook brengt bij het schattige wat ik ben tegengekomen:



    Hij kwam vandaag zo lief bij me liggen.


    Ook echt heel cute. (nerd)


    The truth is out there.

    Cersei schreef:
    (...)

    Ook echt heel cute. (nerd)

    Oh, jij. Subtiel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aww so cute :3

    Het schattigste wat ik vandaag tegen ben gekomen is een pony van bij mn manege die normaal gesproken heel chaggie is op stal en mij wel de stal binnen liet c:


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon