• It continues.

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Mensen die denken dat Beth nog leeft en allerlei theorieën erover verzinnen.


    Your make-up is terrible

    Mijn hart


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Whoa, wat een bitch.


    Sarah = ongewoon sexy

    Dat ik mij constant volvreet. Girl, eet eens wat minder. Je bent echt aan het overdrijven.

    Album van BMTH is veel slechter dan hun vorige... u.u


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Dat het idioot is wat mijn nu-ex van me eiste rondom vrienden, ik het vervolgens ook nog deed zonder aarzelen en ik het enkele dagen erna heb uitgemaakt.

    En dan mis ik haar ook nog.


    Sarah = ongewoon sexy

    Dat choking gedoe. n-n


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mercader schreef:
    Mensen die ontzettend klef staan te doen op een publieke plek


    Dit, inderdaad.

    Een bescheiden kusje, sure. Maar ik heb geen behoefte om je jouw lover zijn tong in te zien slikken.


    wat was dit ookalweer

    Mezelf. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Die nieuwe Neckermann reclame die constant op tv is ("Stout?"), het insinueert volgens mij hele andere dingen dan kinderen die stout zijn.


    Sarah = ongewoon sexy

    Het gebruiken van andere lettertypes op een forum.


    Sarah = ongewoon sexy

    academische studies en de vreselijke essays die ik moet schrijven. IK ZIT VAST


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mag de vakantie aub wat langer duren?


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Sanjit schreef:
    Mag de vakantie aub wat langer duren?

    Liefst nog drie weken langer (A)


    <3

    Meerdere malen iets vragen aan mensen en dat ze dan nog steeds niet reageren, ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Verdriet om mensen die mij zo hard hebben laten zitten. Ik weet dat ik er niets me opschiet.


    Happy Birthday my Potter!