• It continues.

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Gevoelens en zo, en ik wil appen maar ik weet niet of hij dat wil en pfffff.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat ik zo snel hap


    i put the fun in funeral

    Ik heb zo'n dorst dat ik de hele Niagara Falls kan opdrinken denk ik zo.

    Het gevoel dat het weekend voorbij is.


    Sarah = ongewoon sexy

    Panthasilea schreef:
    Mijn tante en haar kinderen die elke godganse dag langskomen.

    Betweters (cat)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    1) Paginabezoeken die niet te herleiden zijn, terwijl mijn profiel super veilig afgeschermd is

    2) Eindeloos snoozen omdat het nog zo lekker ligt en dan maar gewoon besluiten om thuis te werken. Maar dan wel 3x wakker gebeld worden. Ok ok, ik ga al aan het werk.


    Sarah = ongewoon sexy

    Mercader schreef:
    1) Paginabezoeken die niet te herleiden zijn, terwijl mijn profiel super veilig afgeschermd is

    2) Eindeloos snoozen omdat het nog zo lekker ligt en dan maar gewoon besluiten om thuis te werken. Maar dan wel 3x wakker gebeld worden. Ok ok, ik ga al aan het werk.


    Je krijgt altijd een view erbij, ook al kunnen ze je pagina niet zien.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Je krijgt altijd een view erbij, ook al kunnen ze je pagina niet zien.


    De stalkers.


    Sarah = ongewoon sexy

    Het feit dat mijn internet zo slecht is dat ik nu op de trap zit zodat ik mijn huiswerk kan maken, geweldig.


    wat was dit ookalweer

    'vrienden'


    Your make-up is terrible

    Mensen die bij voorbaat al zeggen dat muziek van een bepaalde persoon slecht is, puur omdat ze die persoon niet mogen. (cat)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    De taal Duits op dit moment (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    M'n M&O SE van net, onbegrijpelijk gewoon :@


    “If you want to live where people are not afraid of mice, you must give up living in palaces.” - We Were Liars

    Mensen die roken, eerlijk gezegd. En mensen die deo in het openbaar spuiten. Én mensen die in het openbaar muziek luid afspelen op mobiel ofzo.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 20:40 ]


    "I shut my eyes in order to see.'