• It continues.

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Vervelende mensen op het werk..


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    5 euro en ketting verloren nog voordat ik ging feesten, kut.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oke ik ga ff zeiken want heb te veel om te zeiken en dit moet echt eruit.
    Ik werd om 7 uur wakker en voelde me helemaal kut sorry voor mijn woordkeuze maar zo voelde ik me gewoon, ja kut is voor mij een emotie ik stond op en ging naar school eigenlijk had ik geen zin en wou liever thuis blijven maar ik ben al 2 weken niet aanwezig geweest om half 9 (kwam pas altijd rond 12 uur en dan ging ik werken in het olc. Alleen je aanwezigheid wordt niet geregistreerd omdat er geen docent dan aanwezig is) eenmaal op school aangekomen kwam een docent naar me toe en zei dat ik helemaal niet op school moest zijn omdat er een tussenweek is en vandaag is het ook nog eens studiedag. Ik was al chagrijnig en super slaperig krijg ik dat nog eens te horen. Ugh voor niks naar school gegaan. Pff ik ben zo moe nu en moet eigenlijk nog veel dingen doen maar heb echt de energie ervoor niet. En dan ben ik ook nog eens ongesteld wat een drama allemaal voor in de ochtend.

    My back is killing me... Ik ben kapot.


    The thing you do mean something to people -Ncis

    NIEMAND van de vrienden die nu om mij heen zitten ziet dat het niet goed gaat. Mijn beste vriendin zag het niet. Mijn ouders zagen het niet. Moet ik de feiten recht in jullie gezicht smijten voordat jullie door hebben dat ik depressief ben en een terugval heb?

    Dat gevoel dat je heel de tijd moet huilen omdat je net terug bent van een tijdje weg met leeftijdsgenoten en je je eenzaam voelt en terug wil gaan en niets meer hebt om naar uit te kijken en gewoon wilt huilen in je bed.


    <3

    Mijn vriend die niet kan onthouden dat ik niet wil dat hij blowt. Ook al heb ik dat al 5 keer duidelijk tegeb hem gezegd en zei hij dat hij het niet meer zou doen.

    Rasetsu schreef:
    Mijn vriend die niet kan onthouden dat ik niet wil dat hij blowt. Ook al heb ik dat al 5 keer duidelijk tegeb hem gezegd en zei hij dat hij het niet meer zou doen.

    Weet je wat het is? Je kan niet beslissen voor hem dat hij dat niet meer doet. Dat moet hij zelf doen. Wat je wél kan beslissen is dat het een dealbreaker is en dat je niet meer zo met hem verder wil. Dat is een heel zware en harde belissing, maar als het echt niet anders gaat...


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Soort van..veel?
    Achterbaksheid, school, tutjes, mensen die manga lezen van voor naar achter en niet omgekeerd, dingen die niet op hun plaats staan, ... and more.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Het feit dat na de show iedereens ouders stonden te wachten op hun kind behalve mijn ouders "want ze waren moe". En ze hadden ook niet even gewaarschuwd. Echt ga nu gewoon weg of zo. Ik heb echt geen behoefte aan jullie.


    Happy Birthday my Potter!

    "Ik ik ik ik ik ik ik ik ik" GA WEG ik hoef jullie smoesjes niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Allerliefste voet

    Gelieve in het vervolg de traptrede niet meer te missen. Dat bespaart me pijn en tijd.

    Veel liefs
    De rest van het lichaam.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gevoelens. Eenzaamheid. Buh


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Don't ignore me, please. Thanks.


    I don't think you quite understand, honey

    Mensen die bepaalde topics wel bijhouden maar andere niet *kuch* SotM *kuch*


    Your make-up is terrible