• It continues.

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Dat mensen hier blijkbaar niet van de top 2000 houden (huil huil)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    DAAAAAAMN biologie. Echt waar. Wordt je eindelijk interessant, heb ik zoveel werk aan je. Bah.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tuschinski schreef:
    Dat mensen hier blijkbaar niet van de top 2000 houden (huil huil)


    Wat verwacht je van een forum dat speciale topics heeft rondom one direction en Tokio Hotel. Dan is er gewoon een gebrek aan muzieksmaak :Y)


    Sarah = ongewoon sexy

    Dat moment waarop je je herinnert dat het morgen school is.


    <3

    Dat alles tegen blijft zitten muh :/


    Happy Birthday my Potter!

    Mensen die perse iemands smaak belachelijk moeten maken op een plek waar ze dat nou eenmaal leuk vinden. Ga dan lekker ergens anders heen.


    Your make-up is terrible

    Dat filmpje als reclame.


    <3

    Waar ik gek van wordt: Internet en Ziggo. Internet valt om de haverklap uit, gebeld met Ziggo en het helpt geen reet.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Als ik mijn broertje nog één keer hoor zeiken over iemand's net-niet-100%-correcte taalgebruik....... >.< Of taal in het algemeen, tbh. Like, ja, ik WEET dat deze specifieke Nederlandse uitdrukking niet logisch is. Taal is nou eenmaal geen wiskunde, get over it. Ugh xd


    There is freedom in the dark.

    Spoilers. Ik snap dat je enthousiast bent, maar plaats dan geen stroom aan spoilers in hoofdletters in een app met vrij veel mensen waarvan je niet weet of die de tijd hebben om dingen meteen zelf te kijken. Ugh.


    Happy Birthday my Potter!

    IK HEB ECHT SUPER VEEL STRESS EN UGH IK MOET MIJN TELEFOON REKENING BETALEN MAAR HEB LETTERLIJK GEEN GELD WANT HEB GEEN WEER PFFF IK STRESS OM SCHOOL EN STAGE OM MIJN DIPLOMA OM MIJN EX OM ALLES. PFFF

    Mijn laptop, die sloom as fuck is.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    I'm done with everyhting. Literally.....(huil)

    Mensen die zeggen dat je geen boodschappen moet doen als je honger hebt, maar dat je het dan toch doet en met een shitload aan ongezonde dingen thuis komt en dat je dan die persoon stilletjes vervloekt en tegelijkertijd tegen d'r liegt dat je alleen de nodige dingen hebt gekocht.

    Mijn leven.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik erger me aan het feit dat ik 2 week al een stage plek loop te zoeken. Vandaag in had moeten leceren en nog geen eens een plek heb