• It continues.

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Als ik een vriendin had die het niet meer kon bijhouden op school door depressies, zou ik haar echt wel helpen en haar huiswerk laten overschrijven of het zelfs voor haar maken. Maar helaas, niemand doet zo iets voor mij... Ik vraag me echt af hoe ik dit nog ga redden.. Ik kan wel weer janken.

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 18:47 ]

    Beste MBV docent,
    Als je een vraag stelt in de powerpoint, zou je dan ook het antwoord willen neerzetten? Bij vragen met berekeningen, zou het antwoord EN uitwerkingen op willen zetten?
    + Er in zetten wat we in godsnaam moeten leren is ook handig.
    Groetjes, een student met een toekomstige onvoldoende.

    (Die man kan geen les geven of powerpoints maken. Fijn zit ik dadelijk met een onvoldoende)


    Seasons will change, but I shall remain

    Al dat gekreun van tennisvrouwen...

    Stahp spamming da topic

    Ik heb vandaag even helemaal geen zin meer in school...


    obsessive rage

    Het gevoel dat mensen je aan het vergelijken zijn met iemand anders, iemand die beter is (bevallen) dan jij.
    'Ja, met haar zijn we toen uit eten geweest naar'
    'Ik herinner mij de stagaire voor jou goed, ze was zo open en aardig'
    'Dat meisje was altijd zo vrolijk, we moesten zo om haar lachen!'
    etc
    etc
    etc...


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Serenata schreef:
    Beste MBV docent,
    Als je een vraag stelt in de powerpoint, zou je dan ook het antwoord willen neerzetten? Bij vragen met berekeningen, zou het antwoord EN uitwerkingen op willen zetten?
    + Er in zetten wat we in godsnaam moeten leren is ook handig.
    Groetjes, een student met een toekomstige onvoldoende.

    (Die man kan geen les geven of powerpoints maken. Fijn zit ik dadelijk met een onvoldoende)


    OMG DIT


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Iedere keer als ik je wat vraag wat niet gaat over een van ons twee, maak jij mij altijd in de war. Wees gewoon duidelijk en ik kan het niet anders uitleggen of zeggen en het begint nu irritant te worden. Het liefst wil ik je hierna gewoon negeren kan antwoorden op mijn vragen, blijkbaar zijn wij en vragen van mij geen goede combinatie.


    Physics is awesome

    Ik word zo moe van het feit dat ik me hier niet gewoon overheen kan zetten. GET A LIFE BITCH.

    Nobody say it way easy *_*

    heb een schrijf blokkader.

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 20:52 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Dat ik niet gewoon 'normaal' kan zijn.


    26 - 02 - '16

    Kan ik niet gewoon een week overslaan?


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik wil slapen, want ik ben gisteren veel te laat naar bed gegaan en nu ben ik moe.


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Ik wil slapen, want ik ben gisteren veel te laat naar bed gegaan en nu ben ik moe.

    Windows 10 en oudere mensen. ><'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt