• It continues.

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    H&m heeft heel mijn bestelling gecanceld, omdat ze het verdacht vonden dat er twee mensen op het zelfde adres wonen met de zelfde geboortedatum . Ik heb totaal niet een andere naam, email en telefoon nummer. Ze hadden mij ook gewoon kunnen bellen! Fijn, de helft is al uitverkocht ._.


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    H&m heeft heel mijn bestelling gecanceld, omdat ze het verdacht vonden dat er twee mensen op het zelfde adres wonen met de zelfde geboortedatum . Ik heb totaal niet een andere naam, email en telefoon nummer. Ze hadden mij ook gewoon kunnen bellen! Fijn, de helft is al uitverkocht ._.


    Dat lijkt me echt kut.


    obsessive rage

    Ugh. Stress tot over mn oren omdat niemand zei dat we het al ingeleverd moesten hebben>.< ughh


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb vandaag een uur op de trein gezeten (met vertraging) om uiteindelijk te laat te zijn voor het 1 uurtje les dat ik had, waardoor ik gewoon opnieuw naar huis ben gegaan omdat ik niet eens op school geraakte. FML


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Stomme Nederlandsopdracht. Denk ik "Yes, eindelijk iets waar ik goed in ben!" mogen we maar 700 woorden gebruiken voor een heel afgerond verhaal *-*


    obsessive rage

    Ik word af en toe helemaal gek van mensen die constant om aandacht vragen, zowel in het echte leven als op het forum. Ik bedoel, ik kom vast en zeker ook vaak zo over, maar dan bedoel ik het juist niet zo. Sommige mensen willen gewoon te graag aandacht en dat krijgen ze iedere. fucking. keer. (cat)

    Steeds weer hetzelfde gesprek voeren, dan zeggen dat ze erover op houdt en dan twee weken later er weer over beginnen. Wat wil ze dan dat ik zeg? Ja, ik weet dat ik meer moet doen. Maar af en toe vind ik echt dat ze kan zeiken en niet alleen over dit.


    Physics is awesome

    Weet je, misschien hea, als ik voorstel om over twee weken weer een keer iets leuks te doen, kan je ook een keer reageren, in plaats van pas op het laatste moment alles regelen en je dan af vragen waarom het of faalt of niet doorgaat. En dan te zeiken dat niemand ooit iets van te voren voorstelt - ja joh, ik voel me zeer gewaardeerd.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nog steeds stoor ik mij aan van die domme Tumblrtrutten die drie honderd genders hebben en seksualiteiten hebben. Of Tumblrfeministen. Zwijg, hou op, en verwijder jezelf van het internet.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GG. G effing G.

    Ik haat koorts. :(


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Dankje mam
    Ik was al suicidaal
    En nu voel ik mebooknog eens schuldig omdat jij boos bent dat ik heb gehulild


    i put the fun in funeral

    Deze opdracht, Bruh, deze tekst gaat echt niet op één A4'tje passen (fish)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mommy schreef:
    Dankje mam
    Ik was al suicidaal
    En nu voel ik mebooknog eens schuldig omdat jij boos bent dat ik heb gehulild


    Mocht je ooit ergens over willen praten, mag je altijd een berichtje sturen ): .

    OT: Waarom kan ik nou nooit eens uitslapen? Hallo, lichaam, slapen is fijn. Laat. Me. Slapen.
    Ik ga ook gewoon lekker niet opstaan. In your face, slaapritme.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik zie er niet uit. Whatever.

    // hoera burgerschapsdag #3