• It continues.

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)



    Lol, why the long face?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    (...)

    Lol, why the long face?


    Ik reageer even met een meme (Not bad) op jouw meme over mijn meme.


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ik reageer even met een meme (Not bad) op jouw meme over mijn meme.


    Meme-ception.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    (...)

    Meme-ception.



    +1


    Sarah = ongewoon sexy

    Oh hell yes (cat)

    Ik hoop dat dat Skypegesprek niet lang duurt want ik heb geen zin om sociaal te doen maar het moet en ik wil ook woensdag en donderdag niet weg maar meeeehh. Ugh.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Trees schreef:
    Oh hell yes (cat)


    Held!


    No growth of the heart is ever a waste

    Mensen die over carnaval spreken alsof het een persoon is. 'CV 2016, wat was je mooi' kots kots.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Val schreef:
    Mensen die over carnaval spreken alsof het een persoon is. 'CV 2016, wat was je mooi' kots kots.


    Same.


    obsessive rage

    Het feit dat ik een emotionele dweil ben de laatste tijd, ugh. Ik wil niet huilen waar anderen bij zijn, dat vind ik zwaar ongemakkelijk :/


    26 - 02 - '16

    Serieus? Dit gezeik was net voorbij en nu begint het weer. Ik ga geen Havo doen, go screw with your own life!


    She was the night. And I, but a child afraid of the dark. A keg of gunpowder, in love with a spark. - Shakieb Orgunwall

    Huiswerk. Ughh.


    obsessive rage

    De boeken die wij voor school moeten lezen. Kunnen ze nu nooit een normaal boek kiezen?


    <3

    Oké, dus eerst dump je mij keihard en je gedraagt je als een homofobische b*tch en nu ben ik degene die aardig is tegen je en nee, je wilt niet afspreken om bij te praten en nu heb ik dus het gevoel dat het mijn fout is en misschien is dat ook wel zo en aargh.


    Rest in Peace, Son of Gondor