• It continues.

    What grinds your gears?


    Sarah = ongewoon sexy

    Facebook, ugh.


    <3

    Amica schreef:
    Facebook, ugh.


    Wat is er met facebook, Amica?


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Wat is er met facebook, Amica?

    Ik haat het gewoon omdat iedereen verwacht dat ik Facebook heb en ik bijna word verplicht het te hebben terwijl ik het totaal niet wil. Onze school gaat alle foto's van activiteiten enkel nog op Facebook zetten en nu kan ik ze niet meer zien en ugh


    <3

    Amica schreef:
    (...)
    Ik haat het gewoon omdat iedereen verwacht dat ik Facebook heb en ik bijna word verplicht het te hebben terwijl ik het totaal niet wil. Onze school gaat alle foto's van activiteiten enkel nog op Facebook zetten en nu kan ik ze niet meer zien en ugh


    Je kunt een facebook maken en er niets mee doen opzich. Zet je er verder geen details op ofzo. Anyway, beetje een beperkte manier van foto's verspreiden zo


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Je kunt een facebook maken en er niets mee doen opzich. Zet je er verder geen details op ofzo. Anyway, beetje een beperkte manier van foto's verspreiden zo

    Het is ook gewoon dat ik er niet aan wil toegeven :3


    <3

    Amica schreef:
    (...)
    Het is ook gewoon dat ik er niet aan wil toegeven :3


    Haha. Heeft iemand ooit al eens gezegd dat vrouwen eigenwijs zijn? :d


    Sarah = ongewoon sexy

    Mensen die verwachten dat je hun handje vasthoudt omdat ze er zelf even niet uitkomen. Je hebt mijn schouder, wil je alles hebben? Suck it.


    I'm your little ray of pitch black.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Haha. Heeft iemand ooit al eens gezegd dat vrouwen eigenwijs zijn? :d

    :$


    <3

    Wat een kut hoofdpijn zeg :/ pfff

    Mijn haar.


    obsessive rage

    Amica schreef:
    (...)
    Ik haat het gewoon omdat iedereen verwacht dat ik Facebook heb en ik bijna word verplicht het te hebben terwijl ik het totaal niet wil. Onze school gaat alle foto's van activiteiten enkel nog op Facebook zetten en nu kan ik ze niet meer zien en ugh

    JA dit! Dan mag ik bijna een betoog gaan houden waarom ik geen fucking facebook heb. Stfu facebook is te mainstream voor me en bovendien word ik er ongemakkelijk van dat die gasten alles van me weten. Google is al eeg genoeg.


    No growth of the heart is ever a waste

    HANAYA schreef:
    (...)
    JA dit! Dan mag ik bijna een betoog gaan houden waarom ik geen fucking facebook heb. Stfu facebook is te mainstream voor me en bovendien word ik er ongemakkelijk van dat die gasten alles van me weten. Google is al eeg genoeg.

    Dit is echt exact wat ik bedoel. Komaan, je kan toch geen mensen verplichten Facebook te hebben? En als ik het heb, dan heb ik ook echt geen privacy meer. Zelfs als ik er niets opzet, ze zien toch welke websites ik gebruik. Ik ben liever Facebookloos.


    <3

    Amica schreef:
    (...)
    Ik haat het gewoon omdat iedereen verwacht dat ik Facebook heb en ik bijna word verplicht het te hebben terwijl ik het totaal niet wil. Onze school gaat alle foto's van activiteiten enkel nog op Facebook zetten en nu kan ik ze niet meer zien en ugh


    Ik heb speciaal mijn Facebook weer geactiveerd omdat ze blijkbaar daar alles regelen i.v.m. schoolactiviteiten.

    OT: Verwacht die man van Franse Literatuur nu serieus dat we vier boeken voor seminaries, twee voor het examen, elke week de lestekst van 26 pagina's en daar boven op nog de extra teksten lezen? Juist alsof we ik alleen maar zijn vak heb. Hij ziet ze vliegen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ziek zijn en toch schoolwerk moeten doen. Why me?


    obsessive rage

    Ik erger me aan mijn drang om spullen te kopen, hahah.


    26 - 02 - '16