• Hallo iedereen



    Ik denk dat de tijd rijp is om een kerstmeeting te organiseren.:Y)
    Vorig jaar was deze heel gezellig en ik zou dit graag opnieuw doen!
    En het liefst met reuzenrad erbij. Mwhuhahaha.:Y)

    Wat?
    Een kerstmeeting is een meeting in de kerstvakantie, hij is net iets anders dan andere meetings omdat we dan een kerstmarkt en kerstdingen bezoeken, naar mijn gevoel geeft dit toch ook wel een extra leuk sfeertje.

    Wanneer?
    De datum is: 22 december!

    Waar?
    Antwerpen!

    Wat te doen?
    Ook hier zijn de mogelijkheden eindeloos, gewoon wat rondlopen op de markt of tijdens een sneeuwstorm een reuzenrad in, het kan allemaal!

    ~ Schaatsen op de groenplaats?!
    De toegangsprijs voor 2015/2016 bedraagt 7 euro per persoon inclusief gebruik van schaatsen. Breng je je eigen schaatsen mee? Dan betaal je 5 euro entreegeld.


    Wie?

    Zeker
    ~ Debbaut // Jarne
    ~ Scandal // Erica
    ~ Hypnotise // Sofie
    ~ Hazy // Bianca
    ~ Copal // Erika

    Misschien
    ~ Gayle // Sarita
    ~ Monteriggioni // Wendy
    ~ Tiva // Leah
    ~ Dorne // Evelien
    ~ Dysphoria // Glenn
    ~ Emrys // Tara
    ~Krueger // Marie
    ~ Rasalhague // Kim

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 21:29 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Telepathie :Y)
    Ik zal een online agenda aanmaken ofzo, dan kan je alles nakijken ofzo :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik vind schaatsen en leuk idee!


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Guys, ik kan maybe toch komen c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Woohow!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ga stiekem de dag erna al schaatsen. :')
    Waar wou je dat eigenlijk doen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zolang ik mijn voet niet omsla op het schaatsen is het goed voor mij, want hij is er net bovenop aan het komen. :') Hoeveel kost zo'n schaatspartij in Antwerpen? Dan weet ik hoeveel extra ik moet meedoen (al moet ik eerst wel nog eens vragen aan m'n ma of ik mag, maar dat zal wel).


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scandal schreef:
    Ik ga stiekem de dag erna al schaatsen. :')
    Waar wou je dat eigenlijk doen?


    Oeh, een schaatsathon!:3
    Bij de kerstmarkt in Antwerpen staat standaard een ijspiste. Vroeger stond hij aan de kade, ik weet niet waar ze hem dit jaar zetten?
    Ohh, hij staat op de groenplaats dit jaar.^^

    @Leah
    Dat is eigenlijk een goede vraag.:'D
    De toegangsprijs voor 2015/2016 bedraagt 7 euro per persoon inclusief gebruik van schaatsen. Breng je je eigen schaatsen mee? Dan betaal je 5 euro entreegeld.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 18:54 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Pssst, guys,

    Reuzenrad
    Ook in 2015 kun je vanuit een reuzenrad genieten van een prachtig uitzicht over Antwerpen. Het reuzenrad komt weer aan het Steenplein te staan ter hoogte van de cruiseterminal. Houd er rekening mee dat het aardig koud kan zijn in het reuzenrad. Warme winterse kleding is daarom aan te bevelen.

    (wbw)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Pssst, guys,

    (...)(wbw)


    Ver-geet het. Alhoewel dan ik weer stof genoeg heb om een jaar lang over te zeuren, natuurlijk, en stiekem vond ik het wel heel leuk vorig jaar. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tiva schreef:
    (...)

    Ver-geet het. Alhoewel dan ik weer stof genoeg heb om een jaar lang over te zeuren, natuurlijk, en stiekem vond ik het wel heel leuk vorig jaar. ^^


    Ja, ik blijf het geweldig vinden hoe die operators ons gewoon stonden uit te lachen, ons lieten draaien en ons extra lang lieten.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ja, ik blijf het geweldig vinden hoe die operators ons gewoon stonden uit te lachen, ons lieten draaien en ons extra lang lieten.:'D


    Dat waren vier toertjes! Mijn voeten waren al bevrozen (zoals men dat dat hier zo mooi zegt in plaats van "bevroren" :')) na een half rondje en dan ging dat ook nog eens zo massa's traag. :') Die warme chocomelk heeft daarna in elk geval helemaal niet slecht gedaan, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tiva schreef:
    (...)

    Dat waren vier toertjes! Mijn voeten waren al bevrozen (zoals men dat dat hier zo mooi zegt in plaats van "bevroren" :')) na een half rondje en dan ging dat ook nog eens zo massa's traag. :') Die warme chocomelk heeft daarna in elk geval helemaal niet slecht gedaan, haha.


    Haha, alleszins mooier dan bevreuzen of bevreuren.
    Jap, true.:'D Echt goede herinneringen aan de kerstmeeting vorig jaar.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Jarne, mag ik terug op misschien? Ik ga proberen kijken of ik toch niet kan komen die dag.


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    Pssst, guys,

    (...)(wbw)

    wahaha! jup, lijkt mij leuk


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Debbaut schreef:
    Pssst, guys,

    (...)(wbw)

    2015? :')

    7 euro valt nog mee. Waar ik de 23e ga schaatsen, kost het 5,5 euro met huur van de schaatsen. Dan vind ik 7 euro nog meevallen voor waarschijnlijk een grote schaatsbaan, in Antwerpen.

    Oh, schaatsbaan is bij de Kerstmarkt? Daar wil ik dan ook wel graag eens over struinen. Ik heb al heel lang geen Kerstmarkt meer gedaan. Ö


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury