• Hallo iedereen



    Ik denk dat de tijd rijp is om een kerstmeeting te organiseren.:Y)
    Vorig jaar was deze heel gezellig en ik zou dit graag opnieuw doen!
    En het liefst met reuzenrad erbij. Mwhuhahaha.:Y)

    Wat?
    Een kerstmeeting is een meeting in de kerstvakantie, hij is net iets anders dan andere meetings omdat we dan een kerstmarkt en kerstdingen bezoeken, naar mijn gevoel geeft dit toch ook wel een extra leuk sfeertje.

    Wanneer?
    De datum is: 22 december!

    Waar?
    Antwerpen!

    Wat te doen?
    Ook hier zijn de mogelijkheden eindeloos, gewoon wat rondlopen op de markt of tijdens een sneeuwstorm een reuzenrad in, het kan allemaal!

    ~ Schaatsen op de groenplaats?!
    De toegangsprijs voor 2015/2016 bedraagt 7 euro per persoon inclusief gebruik van schaatsen. Breng je je eigen schaatsen mee? Dan betaal je 5 euro entreegeld.


    Wie?

    Zeker
    ~ Debbaut // Jarne
    ~ Scandal // Erica
    ~ Hypnotise // Sofie
    ~ Hazy // Bianca
    ~ Copal // Erika

    Misschien
    ~ Gayle // Sarita
    ~ Monteriggioni // Wendy
    ~ Tiva // Leah
    ~ Dorne // Evelien
    ~ Dysphoria // Glenn
    ~ Emrys // Tara
    ~Krueger // Marie
    ~ Rasalhague // Kim

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 21:29 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Thominho schreef:
    Jarne, mag ik terug op misschien? Ik ga proberen kijken of ik toch niet kan komen die dag.


    *O*

    Is ook leuk Anneleen, enkel de rest proberen te overtuigen.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    *O*

    Is ook leuk Anneleen, enkel de rest proberen te overtuigen.:Y)

    dat wordt moeilijk...


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Ik heb net de app Winter in A gedwonload. Oh God, wat kan je veel doen in en rond Historisch Antwerpen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb net de app Winter in A gedwonload. Oh God, wat kan je veel doen in en rond Historisch Antwerpen!


    Jep, het is altijd heel uitgebreid.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Jep, het is altijd heel uitgebreid.^^

    Als je merchandising koopt in de pop-up-store krijg je een gratis ticket voor het reuzenrad, tubing of de ijspiste. =P
    Misschien een manier om goedkoop te gaan schaatsen, als ze leuke Antwerpen Merchandising hebben. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Als je merchandising koopt in de pop-up-store krijg je een gratis ticket voor het reuzenrad, tubing of de ijspiste. =P
    Misschien een manier om goedkoop te gaan schaatsen, als ze leuke Antwerpen Merchandising hebben. :')

    oh dat is handig!


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Lendgornwen schreef:
    (...)
    oh dat is handig!


    Queer zijn is gewoon alles

    Meh, het gaat hem niet worden dIt jaar jongens. Ik verzuip echt in het werk en hoe graag ik ook wil bevriezen in dat reuzenrad, ik kan gewoon echt geen tijd meer vrijmaken, aangezien ik al naar een afscheidsfeestje ga van een vriendin die naar Nieuw Zeeland vertrekt.
    Misschien volgende keer :c


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Wanneer zouden we in A'pen afspreken? Want da's ook handig om te weten, gezien ik mijn treinen op elkaar moet afstemmen. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bobbi schreef:
    Meh, het gaat hem niet worden dIt jaar jongens. Ik verzuip echt in het werk en hoe graag ik ook wil bevriezen in dat reuzenrad, ik kan gewoon echt geen tijd meer vrijmaken, aangezien ik al naar een afscheidsfeestje ga van een vriendin die naar Nieuw Zeeland vertrekt.
    Misschien volgende keer :c


    Meh, jammer.:c

    @Leah, ik zou zeggen 12:00/12:30!

    Wie komt er nu allemaal zeker? Graag allemaal nog eens reageren of ik ga PB's sturen!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik kan op zeker (:
    Ik ben overigens niet zo'n fan van schaatsen, dus daar pas ik liever op. Ik wil best voor actiefotograaf spelen, though. Ga ik op schaatsen staan met een stoel x'D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2015 - 12:16 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb slecht nieuws. Mijn stiefvader verjaart de dag van de meeting en ik moet thuis blijven van mijn mama. Yeah . --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik kom most probably, maar niet zeker, ik moet nog eens kijken of m'n week dan niet te druk wordt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik moet nog vragen maar mijn resultaten zijn niet zo goed... dus het zou waarschijnlijk niet zijn


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Het gaat me toch niet lukken, sorry.


    16 - 09 - '17