• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Sarah = ongewoon sexy

    Instead of me, he promotes Charles Lee // I'm a general, whee!
    Zoveel diepe teksten, maar dit blijft mijn favoriet. Nog beter dan al het Burr/sir/sure gerijm. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hello shit feelings.


    Jonty schreef:
    (...)
    Als ik klaar ben met mijn opleiding en een rijbewijs heb okay? :Y)


    Vanavond? Ghehe _O_


    OTOFT: buh, wat kan ik eens doen om mijn humeur te verbeteren? Dit is ook niks.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Buh, ik wil een dutje doen, maar dan verpest ik mijn haar of mijn make-up en ik moet vanavond nog weg terwijl ik al de hele week doodmoe ben en in slaap val, waarom stem ik er dan ook mee in om naar de bios te gaan omdat mijn vriendje af en toe die vreemde drang krijgt om dingen te doen terwijl we eigenlijk Supernatural op mijn kamer zouden kijken.


    Your make-up is terrible

    Zwarte kattenpootjes. Want je moest zo nodig in de verf staan, hè?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dus, omdat ik zeg dat ik een bedrag van 300 euro aan cadeaus voor kerst verwend vind, maak jij gelijk een heel groot drama dat ik je pest? Alsjeblieft zeg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    Dus, omdat ik zeg dat ik een bedrag van 300 euro aan cadeaus voor kerst verwend vind, maak jij gelijk een heel groot drama dat ik je pest? Alsjeblieft zeg.

    Holy shit. 300 euro? O.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)
    Holy shit. 300 euro? O.o


    Yap. Ik zei dus dat ik dat veel geld vind en dat ik later nooit mijn kinderen voor zoveel geld cadeaus zou geven, eerder dat geld op hun spaarrekening storten, maar ze maakt er gelijk van dat ik jaloers ben en dat ik haar pest en dat ik haar aan het afbranden ben. En dingen zeggen als "wat heb je aan die mening, alsof dat wat verandert".


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ooooké. Daar gaat mijn plan om vandaag veel te schrijven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @margot in vorig topic; daar ben ik mentaal nog niet aan toe vrees ik
    Het is niet per se lelijk, maar de verwachtingen die ik vormde op basis van wat de kapster me vertelde wat ze zou doen komen niet overeen met de werkelijkheid.


    i put the fun in funeral

    Jonty schreef:
    K3 zoekt K3 vind ik zooooo lame.

    Anders ik wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Dat vind ik leuk om te horen! c:

    Laat je me weten wanneer je er eentje aan gaat maken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Facilier schreef:
    (...)
    Laat je me weten wanneer je er eentje aan gaat maken?


    Is goed c: Mijn huidige is nu zo goed als afgelopen, dus ik kan er eentje starten wanneer ik wil haha. Dit weekend ga ik hem waarschijnlijk in elkaar zetten.

    - en ik hoef jouw intresse niet ugh. Rot op --'

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 18:06 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I hate people


    To the stars who listen — and the dreams that are answered