• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Sarah = ongewoon sexy

    waarom moet alle muziek tegenwoordig zo hard? als ze in die microfoon lopen te krijsen word ik er niet echt warm van en gaat het publiek los, maar ze kunnen allebei juist vet goed rustig zingen? waarom nou altijd dat kattengejank. waarom.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil niet tegen je praten.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yaaay, er komt een kattencafé in Groningen :3

    Hou op! Ik wil het niet horen! Ze is geen familie meer dus basta! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Caster schreef:
    I'm going to break something.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kat t nou niet telkens op mij. Ik heb je niks aangedaan. So stop it.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 21:37 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Keates schreef:
    Ze is overleden? Jezus, dit had mama kunnen zijn. Deze vrouw heeft precies dezelfde aandoening als mama heeft. Alleen koos zij ervoor geen medicatie te nemen en in rolstoel te komen. Met bijna al haar lichaamsdelen vervangen en dat ze eigenlijk alleen haar hoofd nog had wat goed functioneerde. Dat had mama kunnen zijn als die ook niet voor de medicatie maar voor het eten had gekozen.
    Toch is deze vrouw dan toch nog best oud geworden, 69 jaar. R.I.P., Max. Ik heb u dan wel slechts één keer gezien, maar hopelijk maakt u het goed daar waar u nu bent.


    Dat soort nieuws horen is altijd heel heftig, zeker als het je moeder had kunnen zijn. Jeetje hé, sterkte ermee.

    Panda hug.

    UGH just leave me alone.
    Als je merkt dat ik in zo'n staat ben, ga je me niet expres uitlokken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oké, dat jij boos wilt doen is helemaal prima. Maar mij gaan duwen is echt kei zielig.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Trees schreef:
    (...)

    Dat soort nieuws horen is altijd heel heftig, zeker als het je moeder had kunnen zijn. Jeetje hé, sterkte ermee.

    Panda hug.




    Thank you. <3



    OTOFT: Yaay, blij met mijn username! Dorneget is underrated. En mijn volgende username weet ik ook al, maar die ga ik langer houden, denk ik.
    Beetje jammer alleen dat ik die drie gifs op mijn profiel niet als één plaatje maken kan, zodat er nog twee panda gifs onder spoilers bij kunnen. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ben ik dan zo onbelangrijk voor je?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Olympiade Taalkunde, I want to join! I mean, het is logica, en olympiades zijn geweldig. ;D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Gelukkig vandaag de eerste blokstage afgerond. Op naar de andere 2 *\(^_^)/*


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ja, ik ben zo onbelangrijk voor je. Anders was je er allang over begonnen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tinder uit verveling. Dieptepunt van de week


    Sarah = ongewoon sexy